بازی

مدیر عامل تیم Bloober می گوید که بازسازی Silent Hill 2 از نظر فنی آماده است

سال گذشته، کونامی با افتخار و پیروزمندانه از بازگشت سری Silent Hill با عناوین جدید خبر داد که یکی از بزرگترین آنها Remake Silent Hill 2 است. ما در طول آن اعلامیه تاریخ انتشار را دریافت نکردیم، اما مشخص شد که بازی توسط Layers of Fear و سازنده The Medium، Bloober Team در حال توسعه است. جزئیات مربوط به زمان عرضه بازی از زمان رونمایی بسیار پراکنده بوده است، اگرچه Piotr Babieno، مدیر عامل Bloober Team پیشنهاد کرده است که این بازی ممکن است زودتر از زودتر منتشر شود.


در مصاحبه ای که توسط بانکیر (ترجمه شده توسط VGC) به اشتراک گذاشته شده است، بابینو ادعا می کند که Silent Hill 2 Remake “از نظر فنی آماده است” اما تاکید می کند که این به این معنی نیست که بازی تمام شده است. در عوض، او می‌گوید که بازی «نزدیک» به اتمام است، اما می‌گوید که زمان‌بندی انتشار و تبلیغات بازی توسط کونامی انجام می‌شود.

گیمر ویدیوی روز

مطالب مرتبط: شما می توانید Silent Hill 2 را بازسازی کنید، اما نمی توانید The Jank را بازسازی کنید

بابینو توضیح می دهد: “Silent Hill 2 از نظر فنی آماده است.” “این به این معنی نیست که بازی تمام شده است، اما ما به آن نزدیک هستیم. با این حال، موضوع زمان بندی عرضه به شرکای ما بستگی دارد، اینکه تبلیغ چگونه خواهد بود و چه زمانی عنوان اولین عرضه خواهد شد، مستقیما در دست ما نیست.”

با این نظرات، می‌توان فرض کرد که اگر بازی به همان اندازه که Babieno پیشنهاد می‌کند نزدیک به اتمام باشد، در اواخر سال جاری، تاریخ انتشار را دریافت خواهیم کرد. از آنجایی که Silent Hil 2 Remake یک کنسول انحصاری PS5 به مدت 12 ماه است، ممکن است تاریخ انتشار آن را در نمایشگاه PlayStation Showcase که پیش از E3 تابستان امسال برگزار می شود، اعلام کنیم. همچنین به نظر می‌رسد که Silent Hill 2 Remake می‌تواند اواخر امسال عرضه شود، اگرچه احتمالاً بهتر است قبل از اینکه امیدمان را زیاد کنیم منتظر یک تاریخ رسمی باشیم.

در دیگر اخبار Silent Hill 2، پرستاران نمادین بازی کمی تغییر طراحی کرده اند و جوراب های ساق بلند به آنها داده شده است، زیرا مدیر هنری Masahiro Ito ادعا می کند که مدل های اصلی ظاهرا “پوست را بیش از حد در معرض دید قرار داده اند”. خوشبختانه، به نظر می رسد که طرفداران با این تغییر موافق هستند، زیرا بهتر نشان دهنده روان جیمز ساندرلند و مضامین بازی است.

بعدی: Life By You رقیبی است که سیمز به شدت به آن نیاز دارد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا