بازی

10 بهترین بازی Cross Platform در Xbox Game Pass

اگر چیزی در صنعت بازی وجود داشته باشد که بازیکنان را از هم جدا می‌کند، آن انحصار کنسول است – جایی که می‌توان ارتباطات معنی‌داری را به دلیل علاقه مشترک به یک بازی ایجاد کرد، ناسازگاری بین سیستم‌ها باعث می‌شود افراد با استفاده از طعم ماشین بازی شما قفل شوند.


مطالب مرتبط: بهترین بازی های مسابقه ای کراس پلتفرم

در حالی که بسیاری از بازی‌های چندنفره در Game Pass دارای سرورهای انحصاری برای رایانه‌های شخصی یا ایکس‌باکس هستند، خوشبختانه تعداد زیادی از آن‌ها حتی بر روی پلتفرم‌های غیر مایکروسافت هم از Crossplay پشتیبانی می‌کنند. اگر عدم سازگاری با دوستان چیزی است که شما را از گرفتن Game Pass باز می دارد، شاید ارزش آن را داشته باشد که به برخی از بهترین گزینه های متقاطع سرویس نگاه کنید تا ببینید آیا ارزش آن را برای شما دارد یا خیر.

گیمر ویدیوی روز

برای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

10 ماین کرافت

می‌توان گفت که Minecraft یکی از مهم‌ترین بازی‌های تاریخ است، که مسئول شور و شوق ساخت بقا است که به نظر می‌رسد هر سال ظاهر می‌شود. زمانی وجود داشت که بازیکنان رایانه شخصی و کنسول در مورد اینکه کدام نسخه از بازی بهتر است با هم بحث می کردند، اما به لطف جفت شدن دائمی جاوا و بسترک، بازی متقاطع اکنون عادی شده است.

در حالی که زمانی Bedrock به دلیل کمبود محتوای سفارشی پایین‌تر در نظر گرفته می‌شد، سیستم افزونه‌ها به آن اجازه می‌دهد تا مانند جاوا پویا شود – و از آنجایی که Bedrock روی سوییچ و پلی‌استیشن نیز هست، می‌توانید با هر کسی که مالک آن است از Minecraft لذت ببرید.

9 در بین ما

در بین ما

ممکن است تعجب کنید اگر بدانید که Among Us 2018 نه تنها بخشی از Game Pass است، بلکه بدون توجه به کنسولی که انتخاب می کنید، کاملاً سازگار با کراس پلی است. این شامل حتی دستگاه‌های iOS و Android نیز می‌شود، به این معنی که تقریباً هر کسی می‌تواند بدون در نظر گرفتن تجربه‌اش از بازی در سرگرمی شرکت کند.

با تشکر از انفجار در محبوبیت آن، شما و دوستانتان هرگز از افراد برای بازی با آنها خالی نخواهید شد. گیم پلی ساده به ویژه برای بازی متقاطع عالی است، زیرا مهارت مکانیکی کمتری را می طلبد و بنابراین تأثیر تفاوت های سخت افزاری را محدود می کند.

8 اسپلنکی 2

هنر تبلیغاتی Spelunky 2

Spelunky 2 گیم پلی Spelunky اصلی را می گیرد و تقریباً از هر نظر آن را بهبود می بخشد و تجربه ای را ایجاد می کند که ارزش بازگشت دوباره و دوباره را دارد. با این حال، پیشرفت ها در کمپین تک نفره متوقف نمی شود. جایی که Spelunky فقط چند نفره محلی داشت، Spelunky 2 چند نفره آنلاین را ارائه می دهد که بین پلتفرم ها کار می کند.

مطالب مرتبط: بهترین بازی های پلتفرمر در تمام دوران

مسابقات چند نفره، آزمون های دانش و توانایی گیم پلی تک نفره را به آشفتگی های شگفت انگیزی تبدیل می کند، جایی که دوستان شما به اندازه دشمنانی که برای کشتن شما طراحی شده اند، تهدیدی هستند. اضافه کردن سه بازیکن دیگر ممکن است تعادل بازی را به هم بزند، اما غیرقابل انکار است که به عامل سرگرم کننده می‌افزاید.

7 Guilty Gear Strive

هنر تبلیغاتی Guilty Gear Strive

خیلی غیرطبیعی نیست که یک بازی مبارزه‌ای چند پلتفرمی باشد، اما همچنان دیدن Guilty Gear که از این ویژگی پشتیبانی می‌کند و مجموعه بازیکنان موجود را سالم نگه می‌دارد، عالی است.

توانایی بازی در برابر طیف متنوعی از مبارزان به شما شانس بهتری برای مهارت در بازی‌های مبارزه می‌دهد، بنابراین ایجاد حداقل محدودیت‌های سخت‌افزاری در یک جامعه امکان بهترین تجربه رقابتی را به شما می‌دهد. حتی اگر به دنبال تبدیل شدن به یک بازیکن حرفه‌ای نیستید، پایگاه گسترده‌تر بازیکنان معمولی به معنای زمان کمتری برای مبارزه با افراد خارج از سطح مهارت شما است.

6 مرده در روز

Dead By Daylight Art Promo

Dead By Daylight به‌عنوان یکی از بهترین بازی‌های چندنفره نامتقارن موجود وجود دارد و یک حلقه گیم‌پلی سرگرم‌کننده را ارائه می‌کند که فراموش نمی‌کند به طرفداران ژانر وحشت خدمت کند. با شخصیت‌هایی از اسلش‌های کلاسیک گرفته تا سایلنت هیل، مطمئناً سبکی از گیم‌پلی را پیدا خواهید کرد که برای هر دو طرف تعقیب و گریز از آن لذت می‌برید.

Crossplay فقط به دسترسی بازی کمک می‌کند، زیرا در مواقعی که می‌خواهید خودتان وارد آن شوید، ممکن است وارد شدن به آن سخت باشد – اگر می‌خواهید با یک دوست در پلی استیشن بازی کنید، لازم نیست نگران گرفتن یک کنسول کاملاً جدید باشید. برای کمی سرگرمی وحشتناک

5 هالو بی نهایت

پوشش بی نهایت هالو

اگرچه Halo Infinite به اندازه نسخه های قبلی خود با چند نفره مرتبط نیست، اما هنوز هم به خوبی می تواند گیم پلی کلاسیک Halo arena را به نسل نهم کنسول ها بیاورد. Halo Infinite در کنار به‌روزرسانی سیستم‌های Deathmatch، سلاح‌ها و حتی حالت‌های بازی کلاسیک، دارای قابلیت تلاقی بین رایانه شخصی و ایکس‌باکس است.

ممکن است تصور شود که بازیکنان کنترلر هنگام بازی در برابر کسانی که از ماوس و کیبورد استفاده می‌کنند در یک نقطه ضعف طبیعی قرار می‌گیرند، اما Xbox Series X به شما اجازه می‌دهد تا هدفی مشابه هدف Splatoon 3 تنظیم کنید.

4 دیپ راک کهکشانی

هنر جلد کهکشانی دیپ راک

اگر به دنبال یک FPS همکاری عالی هستید، Deep Rock Galactic ممکن است دقیقا همان چیزی باشد که به دنبال آن هستید. محیط های تخریب پذیر، انبوهی از بیگانگان، و غارهای گسترده ترکیبی عالی از هرج و مرج را برای پذیرایی از یک مهمانی حداکثر چهار نفره ایجاد می کنند.

مطالب مرتبط: کارهایی که نمی دانستید می توانید در Deep Rock Galactic انجام دهید

نکته قابل توجه در بازی متقاطع Deep Rock Galactic این است که فقط بین نسخه های ویندوز 10 و ایکس باکس کار می کند، به این معنی که دوستانی که نسخه های استیم یا پلی استیشن را دارند متاسفانه نمی توانند به آن بپیوندند. سرگرم کننده تر و در دسترس تر از همیشه.

3 زلزله

بازی Quake

Quake یکی از مهم‌ترین بازی‌های تیراندازی اول شخص در تاریخ بازی‌ها است و به لطف عرضه مجدد آن در آگوست 2021 بهتر از همیشه است. یکی از تأثیرگذارترین جنبه‌های بازی حالت deathmatch آن بود که برای مدرن حفظ شده است. مخاطبان از طریق سرورهای Bethesda.

بازی چندنفره Quake را می‌توان در رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن، ایکس‌باکس و نینتندو سوییچ بازی کرد و به مخاطبان بسیار وسیعی اجازه می‌دهد تا اتاق‌های موجود را پر کنند. شوترهای مدرن مانند Fortnite ممکن است از نظر بصری از Quake پیشی بگیرند، اما هیچ چیز نمی تواند کاملاً با احساس Quake Arena برابری کند.

2 دریای دزد

هنر جلد Sea Of Thieves

Sea of ​​Thieves همیشه مکانی بوده است که می‌خواهید به دنبال یک تجربه چندنفره گسترده باشید، و تعاملات PVP و PVE را ارائه می‌دهد که به شما امکان می‌دهد داستان‌های خود را بگویید. اگرچه مطمئناً می‌توانید Sea of ​​Thieves را خودتان بازی کنید، بسیار سرگرم‌کننده‌تر است که گروهی از دوستان شما را تماشا کنند.

از آنجایی که Sea of ​​Thieves محصول مایکروسافت است، تنها کنسول‌های موجود برای کراس‌پلی رایانه‌های شخصی و ایکس‌باکس هستند – خوشبختانه، این قابلیت با ذخیره‌های بین پلتفرمی نیز همراه است، به این معنی که می‌توانید بدون نیاز به شروع دوباره از ایکس‌باکس به رایانه شخصی برگردید.

1 مورتال کامبت 11

هنر جلد Mortal Kombat 11

مانند Guilty Gear Strive، Mortal Kombat 11 از عملکرد کراس پلتفرم خود سود زیادی می برد و مجموعه ای عالی از بازیکنان را برای شما فراهم می کند تا با آنها پیشرفت کنید. Mortal Kombat جایگاه متفاوتی را در بازی‌های مبارزه‌ای پر می‌کند و سرعت کمتری را نسبت به جنگنده‌های انیمه ترجیح می‌دهد.

علاوه بر این که بین کنسول‌های مختلف قابل پخش است، به کمک محتوای تک‌نفره نیز کمک زیادی می‌کند تا به شما کمک کند قبل از فرستادن شما به صحنه وسیع چندنفره، در گیم‌پلی قرار بگیرید. اگر جنگنده های سنگین تری مانند Tekken کیف شما هستند، Mortal Kombat 11 برای شما عالی است.

بعدی: بهترین بازی های مبارزه ای چند پلتفرمی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا