بازی

Survivor به بررسی‌های استیم «بیشتر منفی» می‌پردازد

Star Wars Jedi: Survivor بالاخره منتشر شد، اما برای کسانی که در رایانه شخصی هستند، ممکن است بخواهید همین الان از خرید آن خودداری کنید. در حال حاضر، امتیاز “بیشتر منفی” در Steam با 1023 بررسی دارد. تنها 29 درصد مثبت هستند.


دلیل اصلی این بررسی‌های منفی عملکرد است – برخی مشکلات CPU، نرخ فریم ناسازگار، بارگذاری بی‌نهایت و خرابی‌ها را علی‌رغم استفاده از کارت‌های گرافیکی و پردازنده‌های سطح بالا ذکر می‌کنند. مهم نیست که دکل شما چقدر خوب است، Jedi: Survivor در رایانه شخصی به هم ریخته است.

مطالب مرتبط: نقد جنگ ستارگان جدی: بازمانده – این فقط یک نوع راه است

با توجه به اینکه قبل از راه‌اندازی Jedi: Survivor، توسعه‌دهنده Respawn، وعده‌ی «هفته‌ها» رفع مشکلات را داد و بلافاصله زنگ‌های هشدار را به صدا درآورد، این خیلی تعجب‌آور نیست. طرفداران به سرعت به سمت بازتوییت های نقل قول و نظرات اعلامیه رفتند تا نگرانی های خود را به اشتراک بگذارند، بیشتر از ترس اینکه پورت رایانه شخصی در هنگام راه اندازی در وضعیت بدی قرار گیرد.

یکی از کاربران Steam در بررسی “توصیه نشده” با سابقه 1.2 ساعته نوشت: “بازی بسیار سرگرم کننده است اما عملکرد وحشتناکی دارد.” “من از 3090 FE و 5700x استفاده می کنم و در برخی مناطق 30 فریم بر ثانیه ثابت می گیرم. مناطق دیگر به من 45 ثابت می دهند. این در 1440p است. پایین آوردن تنظیمات و استفاده از FSR تفاوت کمی ایجاد نمی کند. و تا 19 گیگابایت VRAM بالا می رود. این یک بازی رادی است اما مطمئناً صبر کنید مگر اینکه 24 گیگابایت VRAM داشته باشید و از اجرای بازی با سرعت 30 فریم در ثانیه ناراحت نباشید.

کاربر دیگری به سادگی نوشت: “مثل الاغم بعد از زنگ تاکو می دود”. شاعرانه.

در رایانه شخصی زمان سرگرم کننده ای به نظر نمی رسد، اما برخی از بازیکنان در ایکس باکس و پلی استیشن داستان های مشابهی را به اشتراک می گذارند. ادعاهایی مبنی بر باگ، لکنت، خرابی و سایر مشکلات مشابه پورت رایانه شخصی وجود دارد، بنابراین صرف نظر از پلتفرم شما، ممکن است تا زمانی که رفع اشکال انجام نشود، با مشکل مواجه شوید.

احتمالاً بهتر است قبل از پریدن به Jedi: Survivor صبر کنید یا اینکه در معرض خطر ایجاد اولین برداشت های خود با مشکلات عملکرد هستید، اما برای پورت های رایانه شخصی چیز جدیدی نیست.

تنها در چند ماه گذشته، Wo Long: Fallen Dynasty مانند The Last of Us Part 1 و The Callisto Protocol برای “Mostly Negative” از طریق یک پورت PC باگ عرضه شد. همه اینها هنوز برای رفع پیچیدگی ها کار می کنند، بنابراین ممکن است مدتی طول بکشد تا Jedi: Survivor مرتب شود.

بعدی: چه کسی دیگر حتی به Witcher نتفلیکس اهمیت می دهد؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا