بازی

عرق‌آورترین پوسته‌های فورتنایت

Fortnite در این مرحله بیش از هزار پوسته دارد. بنابراین نیازی به گفتن نیست، اینجا برای همه چیزی وجود دارد. همه چیز، از قهرمان مورد علاقه مارول شما، تا نوع ورزشکار مورد علاقه شما، تا مرد موزی که نیمی از اسکلت مرد موزی-موزی وحشتناکش در معرض دید قرار گرفته است. در اینجا یک تن تنوع وجود دارد.


مرتبط: زیباترین پوسته های فورتنایت، رتبه بندی شده

اما پوست فقط برای زیبایی شناسی نیست. برخی افراد به طور کلی برای عنصر متفاوتی از این پوسته ها ارزش قائل هستند. پخش‌کننده‌های با تلاش بالا به دلیل ارزش‌گذاری مدل‌های باریک‌تر که کمتر صفحه نمایش را محو می‌کنند، پوسته‌هایی با پالت‌های رنگی یکنواخت‌تر برای کمک به ترکیب بهتر در محیط‌های خاص، و پوسته‌هایی که توسط بازیکنان برجسته (که اغلب اوقات مورد استقبال قرار می‌گیرند) شناخته شده‌اند. برای جنبه های قبلی نیز ارزش قائل شوید). این پوست هایی هستند که امروز می خواهیم جشن بگیریم. هر چه عرق آورتر بهتر!

به روز شده در 19 مارس 2023 توسط جیمز کندی: اگر یک نیروی واقعاً غیرقابل توقف در رسانه بازی ویدیویی وجود داشته باشد، آن باید Fortnite باشد. این بازی به برترین بازی متقاطع تبدیل شده است و بازار بازی های رایگان را متحول کرده است. اگر یک امر اجتناب ناپذیر در دنیای فورتنایت وجود داشته باشد، آن این است که عرق ها عرق می کنند. یک فرهنگ کامل از سخت کوشی در Fortnite ریشه دوانده است. به طور طبیعی، یکی از بهترین راه‌ها برای نشان دادن به دنیا که واقعاً تلاش می‌کنید، پوستی است که استفاده می‌کنید. ما دو تا از پوسته های شکارچی را به این لیست اضافه می کنیم تا پوست های مرطوب بزرگ را جشن بگیریم.

12 هاله

چگونه تا به حال لیستی از پوست عرق کرده بدون هاله ایجاد کردیم؟ این پوست کاملا است نمادین. در حالی که تمام ویژگی‌های سخت‌ترین پوست‌های سه‌سختی را ندارد – به این دلیل که به راحتی در دسترس و ارزان است – با این وجود، هنوز یک پوست عرق‌دار است. چرا هاله این شهرت را به دست آورده است؟ خوب، بیش از هر چیز، به نظر می رسد که او به تازگی به تعدادی از بازیکنان ماهر قابل توجهی که محتوا را در YouTube ارسال می کنند متصل شده است.

Aura دارای آن قاب باریک کلاسیک است که افراد در پوسته های عرق کرده Fortnite به دنبال آن هستند. او همچنین در این مرحله یک پوست بسیار قدیمی است، که در سال 2019 منتشر شده است (که برای Fortnite قدیمی است). شاید این واقعیت که او برای مدت طولانی در ارتباط بوده است چیزی است که او را بسیار محبوب کرده است. یا هی، شاید بلینگ و کلاه عقب مانده فقط با بازیکنان سخت افزار Fortnite صحبت کند.

11 کریستال

فورتنایت، کریستال

قاب باریک؟ بررسی. گران؟ بررسی. طرح رنگ تیره؟ خب، شریک، این هم یک معامله دیگر است. همانطور که می بینید، کریستال تمام عناصری را دارد که مردم از عرق‌آورترین پوسته‌های فورتنایت انتظار دارند. پس جای تعجب نیست که او برای مدت زمان طولانی کاملاً همه جا بود. اگر شاهد آمدن کریستال بودید، می‌دانستید که وقت آن رسیده است که باسن خود را ببندید، زیرا باید حداکثر تلاش را بکنید.

زمان کریستال بر تاج و تخت گذشته است. او دیگر نماد عرق‌ها نیست، اما حتی اگر کمتر از او استفاده شود، این بدان معنا نیست که او هنوز در بین آن سبک اختصاصی بازیکن محبوب نیست. علیرغم انتشار ظاهراً پایان ناپذیر پوسته‌های جدید، ما گمان می‌کنیم که تا یک دهه دیگر همچنان شاهد ترسناک کریستال‌ها در دنیای فورتنایت باشیم. در این مرحله، او یک موسسه است.

10 استاد حصیر

Fortnite، Mat Master

Mat Master نمونه ای عالی از چیزی است که یک پوست عرق کرده عالی می کند. او بخشی از بسته کبرا کای است و به راحتی سخت ترین پوست این دسته است. Mat Master دارای موهای مشکی و گیسوی مشکی است که این طرح رنگی یکنواخت را به او می دهد. پالت رنگ تیره او را با قاب کوچک‌ترش جفت کنید و پوست عرق‌ریزه‌ای خواهید داشت.

اگرچه، چیزی که Mat Master ندارد، انحصار است. او از زمان راه اندازی به طور گسترده در دسترس بوده است. برخی از عرق‌آورترین پوست‌ها کمی در سمت نادرتر قرار دارند. از جنبه مثبت، این بدان معنی است که هر کسی آزاد است که در حین بازی به عنوان یک مبارز کاراته بد عرق کند!

9 دینامو

فورتنایت، دینامو

Dynamo به یک نماد در دنیای پوسته های عرق کرده Fortnite تبدیل شده است. او به آن قاب باریک مجهز شده است که به بازیکنانی که تلاش بالایی دارند در چارچوب دیدشان کمک می کند. با این حال، جالب اینجاست که او آن طرح رنگ تیره یکنواخت را ندارد که بسیاری از پوست‌های عرق‌ریز تمایل به تکان دادن داشته باشند.

درک دلیل دقیق آن دشوار است، اما تعدادی از استریمرهای مطرح از او استفاده کرده اند، که ظاهراً باعث شهرت پر تلاش دینامو شده است. راستش را بخواهید، او یک پوست لوچادور مناسب است و علیرغم آنچه برخی از نظرات شرورانه آنلاین ممکن است در مورد او بگوید، ما فکر می کنیم که او ظاهر خوبی به او دارد. بیش از هر چیز دینامو به خاطر شهرتش اینجاست. از آنجایی که او تمام عرق آورترین ویژگی ها را ندارد.

8 کونو

فورتنایت، کونو

این پوستی بود که به نظر می رسید یک پوست عرق کرده Fortnite باشد. او یک نینجا است (یک نینجا، نه نوع جریان)، که یک امتیاز فوری است، زیرا همه می خواهند به عنوان یک نینجا بازی کنند. او همچنین با لباس فوق‌العاده کولاک همراه می‌شود، که، حدس زدید، بسیار عرق‌ریز است.

مطالب مرتبط: بهترین نینجا در بازی های ویدیویی

Kuno همچنین عنصر دیگری را برای او به ارمغان می آورد. او بیشتر طرفدار گرانی است. بنابراین، بازی Kuno نیز کمی برای حریفان شما یک میکرو فلکس است. او هر کاری را که از یک پوست فوق العاده عرق می‌خواهد انجام می‌دهد، در حالی که در این فرآیند یک پوست شیک است. چه چیزی را دوست نداشته باشیم؟

7 جادوگر گشت و گذار

Fortnite، Surf Witch

برخی از بازیکنان تلخ‌تر که علیه بازیکنان عرق‌کرده سرکوب می‌کنند، گاهی به این موضوع اشاره می‌کنند که چگونه سخت‌کوش‌ها از پوست‌های اصلی حمایت می‌کنند. Surf Witch ممکن است منبع این اتهام باشد. او برای همه مقاصد، خانمی است با موهای صورتی و شورت جین.

با این وجود، Surf Witch مورد استقبال حرفه‌ای‌ها قرار گرفت، و به همین دلیل، جایگاهی را در قلب عرق‌زده‌های سعی در همه جا به دست آورده است. اصولی یا نه، این پوست توانسته است در آزمون زمان مقاومت کند. شما باید به این واقعیت احترام بگذارید که او فقط یک فلش در تابه نبود.

6 پوسته های فوتبال

فورتنایت، پوست فوتبال

خوب، ما می رویم. OG. اگر کسی را دیده اید که از پوسته های تری هارد شکایت می کند، به احتمال زیاد یکی از پوسته های کلاسیک فوتبال بوده است. آن‌ها یکی از اولین پوسته‌هایی بودند که امکان سفارشی‌سازی را فراهم کردند و در طول زندگی بازی همواره محبوب بوده‌اند.

اگرچه، صادقانه بگوییم، ما محبوبیت مداوم این پوسته‌ها را تا حدودی ناخوشایند می‌دانیم. ما در اوایل دریافتیم که آنها سفارشی سازی را داشتند، اما این روزها چیز خاصی نیست. اگر بخواهیم دلیل آن را حدس بزنیم، احتمالاً به این واقعیت می رسیم که آنها به محبوب ترین ورزش جهان متصل هستند. و هی، اگر می‌خواهید عرق کنید، کمی فوتبال بازی کردن این کار را انجام می‌دهد: چقدر عجیب مناسب است.

5 آژیر

Fortnite، Siren

Siren آن کار غیر توصیفی را انجام می دهد که بسیاری از پوست های عرق کرده محبوب انجام می دهند، و او آن را به خوبی انجام می دهد. او با تاب دادن کت و شلوار سیاه و موهای سفید، به طور طبیعی جذابیت عرق شیرین را دارد. او همچنین سابقه اتصال به برخی از بازیکنان بسیار برجسته را دارد که فقط به ارتقاء شهرت سخت او کمک می کند.

اما هی، اگر می خواهید پوست عرق کرده را تکان دهید، می توانید به مراتب بدتر از Siren عمل کنید. او آن چشمی را دارد که به او کیفیتی شبیه دیوید بووی می دهد. جهنم، او می تواند به عنوان یک نسخه جهانی جایگزین از نیک فیوری عبور کند. شخصاً، ما فکر می‌کنیم که Siren یک پوست بسیار باحال است.

4 بی کران (پوست های ابرقهرمانی)

فورتنایت، پوست بدون مرز

اوه نه، حالا رفتیم و انجامش دادیم. یک نفر فقط این ورودی را خواند و گوشی خود را پرت کرد. اگر این شما بودید، صمیمانه عذرخواهی می کنیم و امیدواریم که یک قاب گوشی خوب داشته باشید. با این حال، ما داشته است پوسته‌های بی‌کران را نیز شامل شود، زیرا هیچ مکالمه‌ای در مورد پوسته‌های سه‌هارد بدون آن‌ها نمی‌تواند وجود داشته باشد.

مطالب مرتبط: بهترین بازی های ابرقهرمانی (طبق گزارش متاکریتیک)

در واقع این پوسته ها ایجاد کردند چنین بحثی مبنی بر اینکه Epic توانایی بازیکنان را برای ایجاد انواع تمام سیاه و سفید حذف کرد. آنها حتی برای یک طلسم ممنوع شدند. تا به امروز، وقتی مردم به پوست‌های سخت فکر می‌کنند، این همان پوست‌هایی است که به آن فکر می‌کنند. این خیلی بد است، زیرا آنها سفارشی سازی واقعا سرگرم کننده ای را ارائه می دهند. فقط تمام سفید یکی از آنها نیست…

3 Renegade Raider

Fortnite، Renegade Raider

در اینجا یک پوست کلاسیک می آید که باعث می شود بزاق عرق معمولی ترشح شود. قاب کوچک؟ بررسی. طرح رنگ تیره؟ بررسی! محبوبیت با استریمرها؟ صد در صد! و مهمتر از همه، Renegade Raider دیگر در دسترس نیست. او را نمی توان دیگر به دست آورد. پوف او رفته.

بنابراین، این بدان معناست که اگر این پوست را تکان می دهید، یک دقیقه در اطراف بوده اید. و، البته، با نادر بودن تأثیر می گذارد. چه کسی دوست ندارد آنچه را که نمی توانید داشته باشید به رخ بکشد؟ همه این‌ها Renegade Raider را به یک پوسته سه‌هارد درجه یک تبدیل می‌کند.

2 شوالیه سیاه

فورتنایت، شوالیه سیاه

بلک نایت همانطور که قول داده بود یک شوالیه با زره تمام سیاه است. او همچنین دارای چشمان قرمز درخشان است. این پوسته به راحتی در آن کهن الگوی کلاسیک طراحی شرور قرار می گیرد که از ابتدا بر بازی های حاکم بوده است. بی انصافی نیست اگر بگوییم که خود طراحی تا حدی کمی سخت است. بنابراین منصفانه است که بگوییم که مقدر شده بود که پوستی عرق کرده باشد.

حتی مهمتر از آن، بدست آوردن پوسته شوالیه سیاه در زمان عرضه بسیار دشوار بود و از آن زمان دیگر در دسترس نبود. بنابراین، حتی اگر زمانی که در دسترس بود، در اطراف بودید، تضمینی برای دریافت آن نبودید. نادر بودن به علاوه سبک برابر است با عرق، مردم.

1 تمرکز

فورتنایت، فوکوس اسکین

این همگرایی است. فوکوس آن قاب باریک بسیار مهم را دارد، طرح رنگی کاملاً تیره دارد و در میان عرق‌آورترین بازیکنان از محبوبیت زیادی برخوردار است. هر چند یک عنصر وجود دارد که باید در اینجا به آن پرداخته شود. تمرکز فوق العاده بیمارگونه است.

بسیاری از پوسته‌هایی که تصور می‌شد «tryhard» هستند، به دلیل محبوبیت آن‌ها در بین بازیکنان عرق‌کرده آلوده شده‌اند، اما Focus با ظاهری فوق‌العاده با ظاهری فوق‌العاده موفق شده است از بیشتر این موارد چشم پوشی کند. هنگام صحبت در مورد پوسته های عرق کرده Fortnite باید از او نام ببرید، اما هنگام صحبت در مورد پوسته های عرق کرده نیز باید از او نام ببرید. جالبترین پوسته های فورتنایت. ما می توانیم ببینیم که چرا او اینقدر محبوب است. او اساساً هر چیزی است که شما می توانید در هر جبهه بخواهید.

بعدی: شخصیت‌های رترو آرکید که باید به Fortnite اضافه شوند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا