بازی

10 چیزی که ای کاش قبل از بازی می دانستیم

Tchia یک شاهکار بصری خیره کننده است که از بازیکنانش می خواهد که زندگی پرمشغله خود را به حالت تعلیق درآورند تا در دنیایی از کاوش های عمیق و رمز و راز شیرجه بزنند. دارای مجموعه کاملی از مینی بازی های سرگرم کننده است که قرار است شما را با محتوایی که ارائه می دهد درگیر نگه دارد.


مطالب مرتبط: بهترین بازی های جهان باز تمام دوران، رتبه بندی شده

با توجه به کارهای زیادی که باید انجام دهید و در حین تجربه بازی در مورد آنها یاد بگیرید، داشتن دانش قبلی در مورد آنچه که می توانید به عنوان یک بازیکن انجام دهید بسیار آسان تر می شود. می تواند در زمان شما صرفه جویی کند. البته، هیچ ایرادی ندارد که وقت خود را صرف یادگیری نحوه کار خودتان نیز کنید.

گیمر ویدیوی روز

برای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

10 همه چیز درباره موسیقی و تصاویر است

یکی از اولین چیزهایی که در حین نواختن Tchia متوجه خواهید شد این است که موسیقی چقدر مهم و درهم تنیده با کل روایت و تجربه بصری است. شما نمی توانید دو پا راه بروید بدون اینکه یک NPC شما را برای یک آهنگ صدا کند.

اگر اهل آوازهای آرام‌بخش و مینی‌بازی‌های مبتنی بر ریتم نیستید، این بازی فنجان چای شما نیست. ukelele شما بخش بزرگی از گیم پلی بازی است و همراه با انجام ماموریت ها، شکاف بین شما و دوستانی که به زودی با آنها در بازی تعامل دارید را پر می کند.

9 شما می توانید روح به هر چیزی بپرید

Tchia پرواز به عنوان سنجاقک

شما می توانید عملاً به هر حیوان یا چیزی که با آن برخورد می کنید تبدیل کنید و بازی به طور خودکار آن را در دفترچه یادداشت شما ثبت می کند. حتی می توانید خود را به یک تکه بریده شده از تکه دندان قدیمی تبدیل کنید.

توضیح اینکه چرا یا هدف این توانایی فراتر از کمک به شما در تکمیل برخی اهداف نسبتاً ضعیف است، دشوار است. این کار باعث می‌شود که به عنوان یک شی، روح خود را به اطراف پرتاب کنید و با اجسامی که روی هم چیده شده‌اند و منتظر سقوط یا منفجر شدن هستند، تعامل کنید.

8 اسکله ها شکسته اند

تچیا در کلبه ماهیگیر در بارانداز

تا جایی که می توانید اسکله ها را کشف کنید، تا ماهیگیران در کلبه ها بتوانند در هر زمان به شما کمک کنند که سریع سفر کنید یا یک قایق تخم ریزی کنید. این دومین راه برای پیمودن مسافت های طولانی در سراسر نقشه است.

شما می توانید از تمام توالی های طولانی سفر که در واقع با قایق خود به مقصد بعدی در ارتباط است، عبور کنید.

اگرچه، تنها معایب سفر به این شکل این است که مجبور باشید صفحه های بارگیری را تحمل کنید و سفر خود را از اسکله دیگری شروع کنید تا جایی که در ابتدا می خواهید باشید.

7 Tchia می تواند به هر جایی برود

تیچیا در حال برداشتن مروارید از صدف زیر آب

می‌توانید برای جمع‌آوری اقلام برای جستجوی خود تا کف دریا شیرجه بزنید، اگرچه اگر استقامت کافی برای شنا ندارید ممکن است با مشکل مواجه شوید. ممکن است به نظر برسد که Tchia آنقدر عمیق است که نمی تواند پوشش دهد، اما از اینکه این دختر کوچک جادویی چقدر باهوش است شگفت زده خواهید شد.

موارد مرتبط: بهترین بازی های جهان باز که می توانید در اندروید و سایر دستگاه های تلفن همراه بازی کنید

او حتی می تواند از صخره های صعب العبور و مناطقی که ممکن است در نهایت عبور از آنها غیرممکن به نظر برسد، صعود کند. نه فقط این، بلکه عملاً می‌توانید از میان بیشتر موانعی که بر سر راهتان قرار می‌گیرند، بدون فکر کردن زیاد بپرید.

6 Soul-Jumps می تواند در وقت شما صرفه جویی کند

Tchia Soul-Jumping Into A Dragonfly

اگر در این بازی ویدیویی در حال انجام یک فعالیت یا گذر از مناظر طبیعی هستید، فقط به یاد داشته باشید که پرش های روح موفق استقامت شما را دوباره شارژ می کند.

درست است، شما می توانید بدن خود را با حیواناتی مانند ماهی تغییر دهید و با استقامت محدود خود، بیشتر از آنچه در ابتدا می توانستید در زیر آب بمانید.

از آنجایی که بیشتر فعالیت‌های این بازی مستلزم استقامت مشخصی است، شما باید به آرامی هر کار سخت را انجام دهید. با این حال، با این ترفند می توانید تمام زمان انتظار را کاهش دهید.

5 نقشه بسیار مهم است

نقشه تچیا

این یک بازی جهان باز است و مناطق در نهایت بسیار گسترده تر از آن چیزی هستند که در ابتدا تصور می کردید. سعی کنید در حین کاوش در چند جزیره اول به محیط اطراف خود نگاه کنید، آنها حتی با هم مقایسه نمی شوند.

هنگامی که به استفاده از نقشه خود و گسترش آن عادت کردید، به وسعت واقعی محیط خود پی خواهید برد.

از کوه‌های غول‌پیکر گرفته تا جزایر شنی که در ساحل قرار دارند، می‌توانید هر گوشه و کناری را کاوش کنید. این به این معنی است که اگر عادت نکنید که به نقشه خود مراجعه کنید و ببینید که کجا هستید، اغلب گم خواهید شد.

4 برخی از مینی‌گیم‌ها ارزش زحمت کشیدن را دارند

Tchia حکاکی توتم برای یک زیارتگاه

سعی کنید توتم‌ها را حکاکی کنید تا تا جایی که می‌توانید به زیارتگاه‌های توتم برسید. مطمئناً، این یک مینی بازی کوچک سرگرم کننده برای شما است، اما همچنین به عنوان دروازه ای به یک منطقه چالش برانگیز عمل می کند.

پس از اتمام آزمایش‌ها و مصیبت‌های حرم، می‌توانید از میوه‌های کمیاب روح که فقط در اعماق زیارتگاه‌ها یافت می‌شوند، گاز بگیرید.

میوه های روح می توانند به شما یک تقویت دائمی بدهند. آنها متر روح شما را ارتقا می دهند و بنابراین به شما توانایی حفظ پرش روح را برای مدت طولانی تر از حد معمول می دهند.

3 سالن درباره در آتش سوزی های اطراف

Tchia در حال استراحت در آتش

متوجه یک نقطه خالی برای شما در نزدیکی آتش شده اید؟ چرا آن لحظه را برای نشستن و تأمل نمی گذاریم؟ با کمال تعجب، می‌توانید تعداد بسیار زیادی از فعالیت‌ها را در حین آتش‌سوزی که در طول سفرتان با آن مواجه می‌شوید، انجام دهید.

مطالب مرتبط: بازی هایی که باید جهان باز باشند

می‌توانید در حالی که در حال استراحت هستید یوکلله بازی کنید، لباس فعلی‌تان را تغییر دهید و سفارشی کنید، اگر احساس می‌کنید در حال غلتیدن هستید بخوابید، یا اگر شخصیت‌تان برای تلاش بعدی‌اش به مقداری غذا نیاز دارد، غذا بخورید. این آتش‌سوزی‌ها را در اطراف خود خواهید یافت، آنها در مناظر پراکنده هستند.

2 روح پرش به یک پرنده برای سفر

Tchia پرواز به عنوان یک پرنده

به همان اندازه که یک گوزن یا گرگ می‌تواند سرگرم‌کننده باشد، هیچ چیز بهتر از اوج گرفتن در آسمان و تجربه دنیای زیبای Tchia نیست. مطمئناً، شما می‌توانید مانند یک انسان در جهان آن را تجربه کنید، اما چرا از راه ساده‌تری برای سفر صرف نظر کنید؟

روح خود را به هر پرنده ای که در آن نزدیکی می بینید بپرید و سریعتر از هر وسیله حمل و نقل یا مسافرتی به هر جایی بروید. این بازی به شما امکان می‌دهد در آسمان پرواز کنید و در صورت تمام شدن سنج روحی شما، هنگام سر خوردن به سمت پایین به زمین بسیار ملایم است.

1 شما نمی توانید با یک وسپا رانندگی کنید یا با روح پرش کنید

Tchia در حال تلاش برای پرش روح با اسکوتر

هر چقدر هم که عجیب به نظر برسد، می توانید تقریباً به هر چیزی در این بازی تبدیل شوید. آیا می خواهید نارگیل شوید؟ تو می توانی. آیا می خواهید به یک سنجاقک یا یک دوگونگ روح بپرید؟ آسان است، فقط دوربین خود را به سمت آن بگیرید.

با این حال، هرچقدر هم که تلاش می کنید نمی توانید به وسپا تبدیل شوید، بی معنی است.

به همان اندازه که بتوانید در بدن هر پرنده ای پرواز کنید یا مانند آهو در مسافت های طولانی بپرید، رهایی بخش است، به همان اندازه که بالقوه می توانید یک اسکوتر رانده شوید، لذت بخش نیست. شما حتی نمی توانید با آن تعامل داشته باشید! فقط می ریزد

بعدی: بازی‌های جهان باز با بهترین ارزش پخش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا