چه طور

نحوه استفاده از بینگ چت در کروم

چه باید بدانیم

  • می‌توانید با استفاده از یک برنامه افزودنی کروم به نام «برنامه افزودنی Bing Chat برای همه مرورگرها» در Chrome استفاده کنید.
  • شما همچنان به یک حساب مایکروسافت نیاز دارید که باید به Bing on Edge جدید دسترسی داشته باشد.

Bing AI Chat که توسط مایکروسافت و OpenAI توسعه یافته است، یک پلتفرم هوش مصنوعی محاوره ای است که به شما امکان می دهد در مورد طیف گسترده ای از موضوعات سوال بپرسید و در ازای آن پاسخ های دقیق یا خلاقانه دریافت کنید. این ابزار از پردازش زبان طبیعی (NLP) و الگوریتم‌های یادگیری ماشین برای درک پرسش‌های کاربر و ارائه پاسخ‌های مرتبط استفاده می‌کند.

به همان اندازه که استفاده از آن آسان و راحت است، این ابزار برای استفاده در ابتدا در مرورگر اج مایکروسافت توسعه یافته است. اگر شخصی هستید که ترجیح می دهید از Google Chrome استفاده کنید، دسترسی به برگه Chat در جستجوی Bing از شما می خواهد که Microsoft Edge را دانلود کنید. با این حال، راهی وجود دارد که می‌توانید بدون استفاده از مایکروسافت اج، بینگ چت را دریافت کنید و پست زیر به شما کمک می‌کند تا به راحتی بینگ چت را در کروم راه‌اندازی کنید.

مربوط: صحبت با ChatGPT: 6 بهترین راه توضیح داده شده

الزامات

برای دسترسی به هوش مصنوعی جدید Bing Chat در مرورگر Google Chrome خود، باید شرایط زیر را داشته باشید:

  • شما برنامه Google Chrome را روی دسکتاپ خود نصب و به آخرین نسخه به روز کرده اید.
  • شما به حساب Google خود در Chrome وارد شده اید. این برای نصب افزونه Bing Chat در مرورگر شما ضروری است.
  • افزونه بینگ چت برای همه مرورگرها به مرورگر کروم شما اضافه شده است.
  • شما یک حساب مایکروسافت دارید که در آن به گپ جدید بینگ دسترسی دارید. اگر به گپ جدید Bing دسترسی ندارید، نمی‌توانید از گپ Bing در Chrome استفاده کنید، در این صورت، باید خود را در فهرست انتظار در bing.com/chat ثبت‌نام کنید.
  • شما به حساب مایکروسافت فوق در Google Chrome وارد شده اید.

مربوط: نحوه صحبت با Bing AI در برنامه موبایل و رایانه شخصی [Guide]

چگونه بینگ چت را به کروم اضافه کنیم

قبل از اینکه بتوانید Bing Chat را به Google Chrome اضافه کنید، مطمئن شوید که تمام شرایط ذکر شده در بالا را برآورده کرده اید. وقتی آماده شدید، راه اندازی کنید گوگل کروم روی دسکتاپ شما (مک یا ویندوز). پس از باز شدن برنامه، از این پیوند برای دسترسی به افزونه Bing Chat برای همه مرورگرها در فروشگاه وب Chrome استفاده کنید.

در صفحه ای که باز می شود، باید نمای کلی افزونه ای را که می خواهید در مرورگر کروم خود نصب کنید، مشاهده کنید. برای ادامه، روی به کروم اضافه کنید دکمه در گوشه سمت راست بالای صفحه.

1680688305 388 نحوه استفاده از بینگ چت در کروم

یک درخواست باید روی صفحه نمایش داده شود که مجوزهایی را که این برنامه افزودنی ممکن است به آنها دسترسی داشته باشد به شما نشان می دهد. با کلیک بر روی آن می توانید ادامه دهید افزودن پسوند.

1680688306 623 نحوه استفاده از بینگ چت در کروم

Google Chrome اکنون این برنامه افزودنی را به دستگاه شما اضافه می کند و پس از تکمیل موفقیت آمیز، باید پیام «Bing Chat for All Browsers to Chrome Added to Chrome» را در گوشه سمت راست بالای صفحه مشاهده کنید.

1680688308 656 نحوه استفاده از بینگ چت در کروم

به طور پیش فرض، این افزونه تنها زمانی قابل دسترسی خواهد بود که روی آن کلیک کنید نماد برنامه های افزودنی در کروم.

1680688308 799 نحوه استفاده از بینگ چت در کروم

اگر می‌خواهید دسترسی سریع‌تری به Bing Chat در کروم داشته باشید، می‌توانید آن را با کلیک بر روی مرورگر خود پین کنید. نماد برنامه های افزودنی در گوشه بالا سمت راست و سپس کلیک کنید نماد پین در سمت راست افزونه بینگ چت برای همه مرورگرها.

1680688308 610 نحوه استفاده از بینگ چت در کروم

وقتی این کار را انجام دادید، نماد برنامه افزودنی بینگ چت در کنار نوار آدرس در بالا قابل دسترسی خواهد بود.

مربوط: نحوه استفاده از Bing Image Creator برای ایجاد هنر هوش مصنوعی

نحوه استفاده از بینگ چت در کروم

پس از افزودن برنامه افزودنی Bing Chat برای همه مرورگرها در Chrome، می‌توانید در هر زمانی از آن استفاده کنید، صرف نظر از برگه‌ای که در حال حاضر در آن مرور می‌کنید. برای دسترسی به چت بینگ در کروم، روی آن کلیک کنید نماد برنامه افزودنی بینگ چت در گوشه سمت راست بالای صفحه نمایش.

1680688309 69 نحوه استفاده از بینگ چت در کروم

هنگامی که این کار را انجام می دهید، باید یک کادر کوچک در زیر نماد برنامه افزودنی ظاهر شود. در داخل این کادر بر روی آن کلیک کنید بینگ چت را باز کنید.

1680688309 76 نحوه استفاده از بینگ چت در کروم

یک برگه جدید در Google Chrome باز می شود که صفحه بارگیری Bing Chat را به شما نشان می دهد. در اینجا، روی گفتگو را شروع کنید در پایین

1680688309 253 نحوه استفاده از بینگ چت در کروم

اکنون باید صفحه «به بینگ جدید خوش آمدید» را در کروم ببینید.

1680688309 55 نحوه استفاده از بینگ چت در کروم

می‌توانید روی این صفحه به پایین اسکرول کنید تا سبک مکالمه دلخواه خود را با Bing انتخاب کنید. پس از انجام این کار، می توانید درخواست خود را تایپ کرده و روی آن کلیک کنید نماد ارسال در گوشه پایین سمت راست برای شروع استفاده از ربات چت هوش مصنوعی.

1680688309 684 نحوه استفاده از بینگ چت در کروم

هنگامی که درخواست شما پردازش شد، Bing بر اساس دستور و سبک مکالمه شما خروجی مربوطه را به شما می دهد.

1680688309 931 نحوه استفاده از بینگ چت در کروم

هنگامی که Bing Chat در کروم فعال شد، می‌توانید با کلیک کردن بر روی نماد افزونه Bing Chat به آن دسترسی داشته باشید و چت هوش مصنوعی در یک تب جدید باز می‌شود.

مربوط: نحوه استفاده از چت بات Bing AI [Complete Guide]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا