برنامه نویسی

به Cloud Computing خوش آمدید! – انجمن DEV

آغاز یک سفر از طریق ابر: کاوش در فناوری‌ها، خدمات و نوآوری‌ها که آینده رایانش را شکل می‌دهند.

ابر

به اولین قسمت از مجموعه وبلاگ های عمیق در مورد محاسبات ابری خوش آمدید. همانطور که جهان به طور فزاینده ای به هم متصل می شود و فناوری به سرعت پیشرفت می کند، رایانش ابری به عنوان یک نیروی قدرتمند ظاهر شده است، کسب و کارها را متحول کرده و نحوه توسعه، استقرار و مدیریت برنامه های کاربردی نرم افزاری را متحول می کند. هدف این مجموعه وبلاگ ارائه درک جامعی از رایانش ابری، بررسی جنبه‌های مختلف، خدمات و فناوری‌های آن و در عین حال برجسته کردن تأثیر آن بر توسعه نرم‌افزار مدرن و مدیریت زیرساخت فناوری اطلاعات است.

من طیف وسیعی از موضوعات را بررسی خواهم کرد، از مبانی محاسبات ابری، مانند زیرساخت به عنوان سرویس (IaaS)، پلتفرم به عنوان سرویس (PaaS)، و نرم افزار به عنوان سرویس (SaaS)، تا خدمات تخصصی تر مانند بدون سرور. محاسبات و ارکستراسیون کانتینر ما همچنین به پیچیدگی‌های امنیت ابری، ذخیره‌سازی داده‌ها و شبکه می‌پردازیم و بهترین شیوه‌ها و استراتژی‌ها را برای ایجاد برنامه‌های کاربردی مبتنی بر ابر ایمن، مقیاس‌پذیر و انعطاف‌پذیر مورد بحث قرار می‌دهیم.

این مجموعه وبلاگ چالش ها و فرصت هایی را که رایانش ابری ارائه می دهد روشن می کند. من بررسی خواهم کرد که چگونه سازمان ها در هر اندازه از قدرت ابر برای ساده کردن عملیات خود، کاهش هزینه ها و نوآوری سریع تر استفاده کرده اند. علاوه بر این، آینده رایانش ابری را بررسی خواهم کرد، روندها و فناوری‌های نوظهوری را که پتانسیل شکل‌دهی چشم‌انداز ابری را در سال‌های آینده دارند، بررسی می‌کنم.

چه یک مهندس نرم‌افزار کارکشته، چه یک متخصص فناوری اطلاعات یا علاقه‌مند به فناوری باشید، امیدوارم این مجموعه وبلاگ به‌عنوان منبع ارزشمندی باشد و دانش و الهام‌بخش مورد نیاز برای استفاده از پتانسیل کامل رایانش ابری را در اختیار شما قرار دهد. برای شروع این سفر هیجان انگیز، غواصی عمیق در محاسبات ابری و کشف اینکه چگونه به تغییر چشم انداز فناوری و ایجاد تحول دیجیتال ادامه می دهد، با ما همراه باشید.


این تنها بخشی از مجموعه‌ای است که در مورد رایانش ابری می‌نویسم. می توانید در https://blog.seancoughlin.me/series/cloud-computing بیشتر بخوانید.


در ابتدا در https://blog.seancoughlin.me منتشر شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا