دیجیتال مارکتینگ

7 بهترین روش برای ساختن فرم‌های جذب سرنخ فوق‌العاده

بنابراین شما یک پیشنهاد عالی ایجاد کرده اید و یک صفحه وب برای تبلیغ آن ایجاد کرده اید. اکنون برای جمع‌آوری اطلاعات به فرمی برای جمع‌آوری اطلاعات نیاز دارید. بنابراین، فرم جذب سرب چیست؟

اکنون دانلود کنید: راهنمای بهترین شیوه های نسل پیشرو

در این پست، مزایای فرم های جذب سرنخ و همچنین هفت روش برتر را خواهید آموخت که به شما در جذب مشتریان بالقوه کمک می کند. این راهنما شامل موارد زیر است:

فرم جذب سرنخ به شما کمک می کند مشتریان بالقوه ای را ایجاد کنید که منابع را از صفحه فرود شما دانلود می کنند. این فرم ها هنگام تبلیغ کتاب های الکترونیکی، مطالعات موردی، گزارش های تحقیقاتی و وبینارها رایج هستند.

مشتریان ارزش واضحی را در عرضه می بینند. این ارزش پیشنهادی آنها را وادار می کند تا اطلاعات شخصی خود را برای دسترسی معامله کنند.

هفت روش برتر برای ساخت فرم های جذب سرب

در حالی که فرم‌های جذب سرب موارد استفاده زیادی دارند، بهترین فرم‌ها شامل همان اجزا هستند. هفت عنصری که فرم شما باید داشته باشد و بهترین روش ها برای ایجاد نتایج را ببینید.

1. موقعیت مناسب را در صفحه فرود خود انتخاب کنید.

هیچ قانون سخت و سریعی در مورد محل قرار دادن فرم گرفتن سرنخ وجود ندارد. صرف نظر از این، شما همیشه می خواهید فرم خود را در بالای صفحه نگه دارید. این بدان معنی است که فرم رایج است و به راحتی بدون پیمایش قابل تشخیص است. سپس بازدیدکنندگان بلافاصله هدف صفحه فرود شما را می دانند.

برای اطمینان از اینکه منبع جذب سرنخ شما جذابیت اصلی صفحه فرود شماست، از این چهار موقعیت فرم استفاده کنید.

در کنار پیشنهاد صفحه فرود

فرم زیر نمونه ای از فرمی است که در بالای صفحه قرار دارد. با این حال، این جذاب ترین عنصر در صفحه نیست – محتوا است.

قرار دادن فرم در کنار کپی صفحه فرود روشی عالی برای یادآوری منابع ارزشمندی است که کاربران در صورت ارسال اطلاعات اولیه خود دریافت خواهند کرد.

فرم ثبت لید در نمونه صفحه فرود

منبع تصویر

در صفحه فرود

اگر صفحه فرود طولانی دارید، گنجاندن فرم شما در حداقل سه موقعیت ایده آل است. ما این را در این گزارش می بینیم که شامل بیش از 1000 کلمه محتوا است.

فرم جذب سرنخ در صفحه فرود

منبع تصویر

نکته حرفه ای: به عنوان یک قانون سرانگشتی، پس از هر 350 کلمه در صفحه فرود خود، یک فرم ثبت لید اضافه کنید.

در یک چت بات

علاوه بر استفاده از ربات‌های چت برای خودکارسازی پاسخ‌ها و برقراری ارتباط با بازدیدکنندگان، می‌توانید از آن‌ها برای به اشتراک گذاشتن فرم جذب سرنخ خود استفاده کنید. به عنوان مثال، هنگامی که روی «دریافت گزارش» در صفحه فرود زیر کلیک می‌کنید، فرم باز می‌شود و از ایمیل شما برای «دانلود گزارش کامل» درخواست می‌کند.

فرم جذب سرنخ از چت بات

منبع تصویر

در پایین صفحه فرود اسکرول خودکار

قرار دادن یک فرم جذب سرنخ در پایین صفحه فرود شما یک فرصت بیشتر برای به دست آوردن اطلاعات بازدیدکننده ارائه می دهد. این موقعیت همچنین به محتوای شما اجازه می‌دهد در مرکز قرار گیرد و به بازدیدکنندگان این امکان را می‌دهد تا تشخیص دهند که آیا ارزش دانلود دارد یا خیر.

فرم ثبت لید در صفحه فرود پیمایش خودکار

منبع تصویر

اگر بازدیدکنندگان تصمیم بگیرند که محتوا را می‌خواهند، با کلیک بر روی دکمه «دانلود گزارش کامل» به‌طور خودکار آنها را به یک فرم مختصر در پایین صفحه پیمایش می‌کند.

فرم گرفتن سرب به صورت خودکار پیمایش شد

منبع تصویر

پس از پر کردن فرم، می توانند دانلود خود را تایید کرده و محتوای خود را بازیابی کنند.

2. طول مناسب برای فرم گرفتن سرب خود را تعیین کنید.

نگرانی بعدی – و احتمالاً بزرگ‌ترین – در هنگام طراحی فرم‌ها، طول است. تعداد فیلدهای فرمی که استفاده می‌کنید، بین کمیت و کیفیت سرنخ‌هایی که دریافت می‌کنید، تعادل ایجاد می‌کند.

فرم‌های کوتاه‌تر معمولاً سرنخ‌های بیشتری ایجاد می‌کنند، زیرا افراد می‌توانند به سرعت آنها را پر کنند. با این حال، سرنخ های شما از فرم های کوتاه کیفیت بسیار متفاوتی دارند.

فرم‌های طولانی‌تر نیاز دارند که بازدیدکنندگان جزئیات بیشتری از نیازهای خود ارائه دهند، به این معنی که قصد خرید بهتری را نشان می‌دهند. بنابراین ممکن است تعداد سرنخ های کمتری دریافت کنید، اما کیفیت بهتری خواهند داشت.

هنگام ایجاد فرم خود، تعادل خوبی بین جمع آوری اطلاعات کافی و عدم درخواست اطلاعات اضافی که بازدیدکنندگان شما تمایلی به ارائه آن ندارند، پیدا کنید.

نکته حرفه ای: مشتریان بالقوه وقتی یک فرم طولانی جذب سرنخ را می بینند، هماهنگ می شوند. برای دور زدن این موضوع، از یک فرم ضبط پیشرونده که شامل مراحل است استفاده کنید. این به بازدیدکنندگان یک تصویر ذهنی از سرعت تکمیل فرم و دانلود منبع شما می دهد.
فرم گرفتن سرب در مراحل

منبع تصویر

3. فیلدهای فرم مربوطه را انتخاب کنید.

صرف نظر از ترجیح شما برای فرم های کوتاه یا بلند، بهترین کار این است که فقط سؤالات اساسی بپرسید که به شما در تماس و واجد شرایط بودن پیشرو کمک می کند.

به عنوان مثال، اگر بیش از 10000 دلار برای ایجاد یک گزارش بازاریابی خرج کنید، می خواهید از این منبع سرنخ های با هدف بالا ایجاد کنید. به این معنی که شما باید فراتر از نام و ایمیل کسانی که می‌خواهند گزارش را دانلود کنند، بروید.

ممکن است لازم باشد شرکت، وب سایت، نقش و تعداد کارمندان آنها را بدانید. پرسیدن این سوالات به شما این امکان را می دهد که تناسب آنها را برای شرکت خود ارزیابی کنید، نیاز آنها را به محصول خود بسنجید و احتمال خرید محصول شما را بدانید. با این اطلاعات، می‌توانید تصمیم بگیرید که آیا یک سرنخ به چرخ فلایویل فروش خود اضافه کنید یا خیر.

نکته حرفه ای: تا حد امکان با فرم گرفتن سرنخ خود، کمتر سؤال بپرسید. این به میزان قابل توجهی نرخ تبدیل شما را افزایش می دهد. همچنین می‌توانید پس از ورود لید به قیف شما، سؤالات بیشتری بپرسید.

4. سیاست حفظ حریم خصوصی خود را درج کنید.

قوانین ایالات متحده، اتحادیه اروپا، کانادا و استرالیا، هنگام جمع آوری “اطلاعات شناسایی شخصی” (PII) باید یک خط مشی حفظ حریم خصوصی را لحاظ کنید. PII اطلاعات حساسی مانند نام کامل و آدرس پستی بازدیدکنندگان شما را پوشش می دهد. همچنین شامل اطلاعات غیر حساس مانند کد پستی، نژاد، تاریخ تولد و غیره است.

صرف نظر از موقعیت مکانی فرم در وب سایت شما، باید خط مشی رازداری خود را در جایی قرار دهید که به راحتی قابل مشاهده باشد. اگر بالقوه در مورد به اشتراک گذاری اطلاعات خود شک و تردید داشته باشند، این امر باعث آرامش آنها می شود.

به عنوان مثال، فرم‌های جذب سرنخ ما پیش‌نمایش خط‌مشی رازداری را درست بالای دکمه دانلود نشان می‌دهند.

فرم جذب سرنخ با خط مشی رازداری

منبع تصویر

نکته حرفه ای: در کنار خط‌مشی رازداری خود، گواهی‌های مشتری، تأیید اعتبار، گواهینامه امنیتی شخص ثالث یا مهر تضمینی داشته باشید. این به کاهش اعتراض بازدیدکنندگانی که نگران پر کردن فرم شما هستند کمک می کند.

5. متن را در دکمه ارسال خود تغییر دهید.

آخرین مؤلفه اصلی فرم گرفتن سرنخ، دکمه ارسال است. متن پیش‌فرض این دکمه «ارسال» است. با این حال، این بهترین پیام رسانی نیست.

از کجا بدانیم؟ خوب، ما صفحات فرود بیش از 40000 مشتری HubSpot را مطالعه کردیم. چه چیزی پیدا کردیم؟ دکمه‌های با برچسب «ارسال» نرخ تبدیل کمتری داشتند.

تغییرات با عملکرد برتر در این مطالعه «اینجا کلیک کنید» و «برو» بودند که 5 تا 12 درصد بیشتر از «ارسال» تبدیل شدند.

نرخ تبدیل بر اساس وقوع ارسال در فرم جذب سرنخ

منبع تصویر

نکته حرفه ای: علاوه بر متن موجود در دکمه خود، تحقیقات بیشتر نشان می دهد که می توانید با تغییر رنگ دکمه خود نتایج شگفت انگیزی به دست آورید. اینجاست که تست A/B می درخشد.

6. A/B فرم گرفتن سرب خود را تست کنید.

انجام تست های A/B راهی عالی برای شناسایی موثرترین تنوع در طراحی، کپی و فراخوان برای اقدام فرم شما است. به عبارت دیگر، تست های A/B به شما امکان می دهد تبدیل های بهتری دریافت کنید.

هنگام آزمایش فرم خود، مطمئن شوید که یک عنصر را در یک زمان آزمایش می کنید. به عنوان مثال، اگر رنگ، شکل یا اندازه دکمه ارسال خود را آزمایش می کنید، طول فرم را به طور همزمان آزمایش نکنید.

7. پس از ارسال فرم شما، به بازدیدکنندگان ایمیل ارسال کنید.

چه افرادی برای نقشی در یک شرکت درخواست دهند، یک منبع رایگان دانلود کنند یا در مورد خدمات شما با شما تماس بگیرند، پس از زدن دکمه ارسال شما، می خواهند پاسخی دریافت کنند.

اینجاست که پاسخگوی خودکار مفید است. بسیاری از فرم سازها این قابلیت را دارند، بنابراین از آن بهره ببرید. علاوه بر ارائه یک تجربه عالی، داشتن یک پاسخگوی خودکار به شما کمک می کند تا رابطه خود را با مشتریان بالقوه در پای راست شروع کنید.

دعوت به اقدام جدید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا