بازی

بیوه شاد در ویچر 3

شکست دادن مورنارت واقعاً کار سختی است. این راهنما به شما کمک می کند اسرار آن را نبش قبر کنید و آن را از بین ببرید.


لینک های سریع

  • قرارداد را از کجا شروع کنیم: بیوه شاد
  • تحقیق در قبرستان

هنگام عبور از شهر Lindenvale در ویچر 3، ممکن است با یکی از قراردادهای متعدد بازی در Contract: The Merry Widow مواجه شوید. این قرارداد شما را در مقابل یک هیولای سطح پایین‌تر ایده‌آل برای جادوگرانی قرار می‌دهد که به تازگی جستجوی خود را برای Ciri آغاز کرده‌اند.


مطالب مرتبط: The Witcher 3: Races: Crow’s Perch Side Quest Walkthrough

برای به پایان رساندن آن، باید از چندین رویارویی جنگی جان سالم به در ببرید و با موفقیت یک هیولای قدرتمند را شکست دهید تا جایزه خود را به دست آورید و پرداخت خود را به دست آورید. اگر با پیدا کردن همه سرنخ‌ها مشکل دارید یا بارها به یک گور اولیه فرستاده شده‌اید، این راهنما به شما کمک می‌کند زنده بمانید و برنده شوید.


قرارداد را از کجا شروع کنیم: بیوه شاد

تصویری از گرالت در حال صحبت با یک روستایی در خانه ویران شده اش با گزینه های گفتگو قابل مشاهده است.

مانند بسیاری از قراردادها، صادرکننده الف را ترک کرده است اطلاعیه در تابلوی اعلانات شهر. در این صورت در است لیندن ویل، در منطقه شرقی ولن. همچنین می توانید قرارداد را با صحبت با گورکن در حاشیه شهر شروع کنید.

گیمر ویدیوی روز

شما همچنین می توانید تلاش کوتاه را شروع کنید سقوط خانه رردون در لیندن ویل اگر این شخص زنده می‌ماند، می‌توانید پول بیشتری کسب کنید و حتی با چهره‌ای آشنا از The Witcher 2 آشنا شوید.

گورکن مرد کم حرفی است که به اندازه کافی تبادل نظر می کند تا به گرالت درکی از موقعیت بدهد. لیندن ویل قبرها کنده شده است با اجساد خورده شده اهالی روستا مدتی این وضعیت را تحمل کرده بودند تا اینکه کودکی گم شد. گورکن معتقد است موجودی که اجساد را می خورد همان است که به کودک حمله کرده است.

تو می توانی قرارداد خود را مذاکره کنید یا آن را کاملاً بپذیرید.

تحقیق در قبرستان

گرالت در یک روز ابری از گله سگ های وحشی در یک گورستانی که بیش از حد رشد کرده است دور می شود.

برای یافتن قبرستان و قبرستان مجبور نخواهید بود راه دوری را طی کنید دسته سگ های وحشی که شروع به نامیدن آن خانه کرده اند. سگ ها بی درنگ به شما حمله خواهند کرد و باید زمین گذاشته شود قبل از اینکه بتوانید تحقیق را شروع کنید

سگ ها می توانند باشند به چالش کشیدن دشمنان برای شکست اگر مشکل دارید، سعی کنید استفاده کنید روغن جانوران و سازمان بهداشت جهانی در حین مبارزه با آنها

تصویری از گرالت که در حال نگاه کردن به یک جسد نیمه در معرض دید است که با حواس ویچر او مشخص شده است.

هنگامی که گورستان به وضعیت نسبتاً ایمن بازگردانده شد، می توانید آن را برای سرنخ جستجو کنید گرالت می تواند بررسی قبرهای حفاری شده تا فرضیه خود را در مورد اینکه مقصر چیست توسعه دهد. خود گورها هیچ مدرک قطعی به دست نمی دهند.

تصویری از گرالت که به یک تکه بزرگ روی زمین نگاه می کند.

برای شروع شکار واقعی، باید این کار را انجام دهید به پشت قبرستان حلقه بزنید و از Witcher Senses خود برای پیدا کردن یک استفاده کنید لکه بزرگ بررسی. گرالت خواهد شد بوی کاداورین را بگیرید از آن.

برای مرجع، این اساساً بوی اجساد پوسیده است. Geralt’s Witcher Senses به او کمک خواهد کرد بو کشیدن دنباله به یک کلبه کوچک متروکه نه چندان دور از گورستان.

جستجوی کلبه

تصویری از گرالت که به لانه ای در داخل یک کلبه متروک نگاه می کند.

در اولین بازرسی کلبه در وضعیت وحشتناکی قرار دارد. هر چه در آن زندگی می کرد، لانه و مجموعه ای آیینی از جمجمه های انسان ایجاد کرده بود. گرالت نیاز خواهد داشت سه سرنخ را بررسی کنید برای رسیدن به نتیجه

لانه

این هست دقیقا روبروی ورودی

دیگ

پر از استخوان های انسان است، می توانید آن را پیدا کنید سمت راست ورودی

دایره ای از جمجمه ها

این دکوراسیون ماکابر است کنار قابلمه

ویچر فقط به این دلیل است یک قبر تمام جعبه ها را بررسی می کند. هم هوش دارد و هم میل به چیزهای مرده دارد که با رفتاری که گرالت مشاهده کرده مطابقت داشته باشد. او تصمیم می گیرد جمجمه ها را بردارید و از آنها به عنوان طعمه استفاده کنید فریب قبر به دعوا

چگونه مورنارت را شکست دهیم

گرالت در هنگام شب در حالی که انرژی‌های جادویی در اطراف آن دو می‌چرخد، از قبر بریده می‌شود.

هدف قرارداد مورنارت نام دارد، الف قبر قدرتمند که با ضیافت با مردگان لیندن ویل و از طریق مراسمی قوی شده بود. شما نیاز خواهید داشت به قبرستان برگرد برای مبارزه با آن وارد نمازخانه شوید و تعامل با پایه برای فریب دادن آن

مدیتیشن قبل از مبارزه قابل توصیه خواهد بود. شما می خواهید مجموعه ای کامل از معجون و بمب داشته باشید برای این مبارزه

مورنارت است نه نکروفاژ صرف این هیولا به خود می بالد سلامتی فراوان و است در فاصله نزدیک به متوسط ​​کشنده است. شما باید حواستان باشد دو حمله

پنجه ها

Mournart می تواند سریع با پنجه هایش حمله کند، اغلب با هشدار کمی می تواند چندین حمله را با هم زنجیره بزنید، به سرعت گرالت و نوار سلامتی شما را از هم جدا کنید.

زبان

مورنارت زبان بلند و سمی سرزنش خواهد کرد، فراگیر در یک منطقه وسیع تقریباً فورا طفره رفتن ممکن است برای جلوگیری از ضربه خوردن کافی نباشد. آی تی همیشه مسموم نمی شود گرالت که رحمتی کوچک است.

در اصل، مورنارت یک است سریع قبر که باید با آن مقابله کرد معجون ها و نشانه های مناسب شما باید دنبال کنید توصیه های Bestiary برای مبارزه با او

روغن نکروفاژ

به عنوان یک نکروفاژ، این یک بی‌معنی است. استفاده از روغن به طور خودکار انجام می شود باعث شود حملات شما آسیب بیشتری وارد کند به مورنارت.

خون سیاه

این معجون ویچر خواهد بود به مورنارت آسیب وارد کنید هر زمان که به شما آسیب برساند اگر به خاطر این واقعیت نباشد این عالی است باید آسیب ببینی تا تاثیر بگذارد. اگرچه این ممکن است در سختی های بالاتر بسیار محدود کننده باشد ساخت های مبتنی بر کیمیاگری از معجون اضافی سود می برد.

کمک کنید

سرعت مورنارت می تواند باشد در مقابل یردن، کند کردن آن و به شما فرصت بیشتری برای جلوگیری از حملات آن می دهد.

سازمان بهداشت جهانی

احمقانه است اگر از این علامت استفاده نکنید. حداقل یک ضربه و می تواند را مسدود کند جلوی اثر سم را بگیرید

هنگامی که Mournart کشته شد و جایزه آن غارت شد، می توانید برای پاداش خود به گورکن بازگردید و به تلاش پایان دهید. جستجوی دیگر ویچر واناب، چندین روز پس از تکمیل این جستجو در دسترس خواهد بود.

بعدی: The Witcher 3: Complete Guide And Walkthrough

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا