شبکه های اجتماعی

نحوه فروش از اینستاگرام (نکاتی برای برندهای تجارت الکترونیک)

وقتی صحبت از بازاریابی اینستاگرام به میان می آید، چیزهای زیادی در مورد جذب فالوور، افزایش تعامل و ایجاد زیبایی شناسی می شنوید. اما اگر بخواهید از اینستاگرام فروش داشته باشید چه؟

اینستاگرام به یک کانال فروش بزرگ برای فروشگاه‌های آنلاین و برندهای تجارت الکترونیک تبدیل شده است، و با ویژگی‌های جدیدی مانند برچسب‌گذاری محصولات و داستان‌های خرید، راه‌های بیشتری برای تبدیل فالوورهای خود به مشتری نسبت به قبل دارید!

اما این چیزی بیش از استفاده از یک ویژگی جدید است: شما باید یک ویژگی داشته باشید استراتژی به منظور فروش از اینستاگرام، به خصوص با فصل تعطیلات پیش رو.

برای کمک به شما در فروش جدی از اینستاگرام، با مدیران رسانه های اجتماعی پشت سه برند معروف Insta: Ban.do، MeUndies و Popflex مصاحبه کردیم.

ویدیوی رایگان ما را تماشا کنید تا با اسرار موفقیت آنها در اینستاگرام آشنا شوید و چگونه می توانید از اینستاگرام فروش داشته باشید:

نحوه فروش از اینستاگرام نکته شماره 1: قابلیتی را پیدا کنید که برای شما تبدیل می شود

وقتی صحبت از خرید در اینستاگرام به میان می آید، اکنون سه راه وجود دارد که می توانید ترافیک را به صفحه محصول خود هدایت کنید و دنبال کنندگان خود را به خرید تشویق کنید: برچسب گذاری محصولات در پست ها یا استوری های اینستاگرام، استفاده از ویژگی “swipe up” در استوری اینستاگرام یا رانندگی از طریق لینک موجود در بیو اینستاگرام خود ترافیک کنید.

وقتی از مدیران رسانه های اجتماعی پشت سه برند برجسته اینستاگرام پرسیدیم که کدام ویژگی بهترین را برای آنها تبدیل کرده است، در کمال تعجب همه آنها پاسخ های متفاوتی داشتند!

به نظر می رسد که در حال حاضر، هیچ ویژگی پیشرو در اینستاگرام در مورد فروش از اینستاگرام وجود ندارد، و از آنجایی که هر مخاطبی متفاوت است، مهم است که هر ویژگی را آزمایش کنید تا بفهمید چه چیزی برای حساب شما بهترین کار را می کند.

در اینجا یک نمای کلی از هر ویژگی خرید در اینستاگرام، و اینکه برای کدام برند بهتر تبدیل می شود، آورده شده است:

1. برچسب گذاری محصولات برای فروش از اینستاگرام

با خرید جدید در ویژگی‌های اینستاگرام، اکنون می‌توانید تک تک محصولات را در هر دو پست فید اینستاگرام خود تگ کنید و استوری های اینستاگرام خود را (در مورد ویژگی استوری های جدید در اینجا بیشتر بیاموزید).

اگر کسب و کاری هستید که کالاهای فیزیکی می فروشید، می توانید موجودی یا پلت فرم تجارت الکترونیکی خود را به حساب اینستاگرام خود پیوند دهید، که سپس به شما امکان می دهد محصولات را در پست های خود برچسب گذاری کنید (در اینجا نحوه شروع کار را بیاموزید).

برای Popflex، آن‌ها دریافتند که برچسب‌گذاری محصولات و ایجاد پست‌های قابل خرید در اینستاگرام، بالاترین نرخ تبدیل را برای آنها به همراه دارد.

مخاطبان آنها می توانند اطلاعات بیشتری در مورد محصول، مانند قیمت یا اندازه، پیدا کنند و به راحتی می توانند برای خرید کلیک کنند.

لورل الفنبین، هماهنگ کننده رسانه های اجتماعی در Popflex می گوید: “من تقریباً همیشه محصولات را برچسب گذاری می کنم.” «همچنین فکر می‌کنم اگر در حال تبلیغ فروش هستید، برچسب‌گذاری محصولات بسیار مهم است، زیرا یافتن محصولاتی که می‌فروشید را برای مردم آسان‌تر می‌کند.

در حال حاضر، ما اساساً آن را برای پست های زیادی که می توانیم امتحان می کنیم.”

از سوی دیگر، MeUndies دریافته است که در پست‌های قابل خرید خود مشارکت کمتری دارند و در مقایسه با خرید در استوری یا لینک موجود در بیو، تبدیل کمتری را برای آنها به همراه دارد.

برای برخی از مخاطبان، تگ کردن یک محصول در پست اینستاگرام خود می تواند فروش بیش از حد باشد، بنابراین ترجیح می دهند با افزایش فروش به روش های دیگر، آن را ارگانیک تر نگه دارند.

یکی دیگر از چالش‌های برچسب‌گذاری محصولات در پست‌هایتان: پس از فروخته شدن با پست چه می‌کنید؟ MeUndies تعداد زیادی نسخه محدود، چاپ های کوتاه مدت ارائه می دهد و همچنان دوست دارد این پست ها را در فید خود نگه دارد. اما اگر یک محصول فروخته شده در آن عکس برچسب گذاری شده باشد، ممکن است گمراه کننده باشد و بهتر است آنها را بایگانی کنید.

2. برای فروش در استوری های اینستاگرام به بالا بکشید

قبل از اینکه استیکر خرید جدید برای استوری اینستاگرام منتشر شود، مصرف کنندگان قبلاً به خرید از طریق استوری عادت داشتند. برندهای دارای حساب تجاری و بیش از 10000 فالوور می‌توانند پیوندی به استوری اینستاگرام خود اضافه کنند و سپس دنبال‌کنندگان خود را تشویق کنند تا برای خرید کالا یا کسب اطلاعات بیشتر، «تند به بالا» بکشند.

نام تجاری معروف سبک زندگی Insta Ban.do با خرید با کشیدن انگشت به بالا موفقیت زیادی پیدا کرده است، و آنها حتی GIF استوری اینستاگرام خود را با نام تجاری “swipe up” ایجاد کردند تا از آنها به عنوان یک تماس برای اقدام استفاده کنند.

Ban.do دریافته است که کشیدن انگشت به سمت بالا برای خرید برای مخاطبان آنها طبیعی است و این بالاترین قابلیت تبدیل آنها برای فروش در اینستاگرام است.

با این حال، این فقط در مورد ویژگی نیست: اگر به داستان‌های Ban.do نگاهی بیندازید، آن‌ها در داستان‌های خود داستان‌سرایی زیادی انجام می‌دهند. قبل از از شما می خواهد برای خرید انگشت خود را به سمت بالا بکشید.

آنی پونتارلی، دستیار رسانه‌های اجتماعی و کپی در Ban.do می‌گوید: «یکی از محصولات ما دارای این پوشش مروارید است و رنگ‌ها با جابجایی آن تغییر می‌کنند – اما متأسفانه نمی‌توانید به خوبی از آن عکس بگیرید.

بنابراین ما برای تبلیغ آن به استوری اینستاگرام رفتیم، آن را جابجا کردیم تا نشان دهیم که چگونه نور به آن برخورد می کند و فروش آن بالا رفت. مردم به آن فشار اضافی نیاز داشتند تا ببینند چه چیزی در آن بسیار عالی است.» او توضیح می‌دهد.

Ban.do از استوری‌های خود برای فروش از اینستاگرام استفاده می‌کند و ویدیوهایی از ظاهر محصولاتشان در «زندگی واقعی» نشان می‌دهد، ویژگی‌ها و عملکردهایی را که ممکن است ارتباط آنها تنها در یک عکس دشوار باشد را به نمایش می‌گذارد و به سؤالات رایج پاسخ می‌دهد.

برای مثال، اگر سؤالات زیادی در مورد اندازه‌گیری دریافت می‌کنند، مقایسه‌هایی را با اندازه‌های مختلف نشان می‌دهند تا بتوانید ایده بهتری درباره آنچه در صورت خرید به دست خواهید آورد، داشته باشید.

اما مهمتر از همه، Ban.do همچنین محتوای سرگرم کننده و سبک زندگی زیادی را در استوری های اینستاگرام خود به اشتراک می گذارد، خواه سفر به نمایشگاه باشد یا یک تلگرام آوازخوان که به دفتر آنها ارسال شده است، که باعث می شود فالوورهای خود را درگیر نگه می دارد و آنها را وادار می کند که به آن بازگردند. داستان های آنها چیزی فراتر از فروش است.

3. برای فروش از اینستاگرام لینک موجود در بیو خود را بخرید

حتی با وجود محبوبیت استوری های اینستاگرام، هدایت ترافیک از طریق لینک موجود در بیو اینستاگرام شما همچنان یک راه موثر برای فروش از اینستاگرام است.

برای استفاده حداکثری از پیوند بیو خود، اطمینان حاصل کنید که وب‌سایتی که به آن پیوند می‌دهید برای ترافیک تلفن همراه بهینه شده است، زیرا افراد از برنامه اینستاگرام روی تلفن خود روی آن کلیک می‌کنند.

برای MeUndies، آن‌ها دریافته‌اند که استفاده از ویژگی Later’s Linkin.bio بیشترین تبدیل را برای فروش از اینستاگرام ارائه می‌کند.

در حالی که آنها هنوز به محصولات موجود در استوری خود لینک می دهند، بسیاری از دنبال کنندگان آنها همچنان می خواهند فید اینستاگرام خود را مرور کنند تا ببینند چه محصولات و چاپ های دیگری را ارائه می دهند.

کارولین جاد، هماهنگ‌کننده انجمن در MeUndies توضیح می‌دهد: «حتی اگر یک استوری اینستاگرامی قابل خرید داشته باشیم، اغلب مردم می‌خواهند دیگر محصولات یا چاپ‌های ما را ببینند.

“مردم داستان ما را مشاهده می کنند، سپس به فید ما می روند، کمی به پایین اسکرول می کنند و می گویند: “اوه خدای من، من عاشق این چاپ هستم.” و سپس آنها می توانند به صفحه Linkin.bio ما مراجعه کرده و از آنجا خرید کنند.”

با ایجاد یک صفحه فرود قابل خرید با Linkin.bio، و سپس سوق دادن دنبال کنندگان خود به بازدید از آن لینک، MeUndies می توانند هر پست اینستاگرام را به صفحه محصول خاص پیوند دهند و یافتن دقیقاً آنچه را که به دنبال آن هستند برای فالوورهایشان آسان تر می کند.

می توانید راه اندازی کنید Linkin.bio توسط Later در حال حاضر به صورت رایگان – بدون آزمایش یا کارت اعتباری مورد نیاز است!

بنابراین اگر بهترین ویژگی برای فروش در اینستاگرام وجود ندارد، برند باید چه کاری انجام دهد؟

شما باید آزمایش کنید!

به عنوان مثال، اگر محصولات شما پیچیده هستند و نیاز به توضیح زیادی دارند، بهتر است روی ایجاد استوری های اینستاگرام با کیفیت بالا تمرکز کنید که جزئیات دقیق را ثبت می کند، و سپس از ویژگی “swipe up” برای ارسال بینندگان به صفحه محصول خود استفاده کنید. .

از طرف دیگر، اگر در پست‌های معمولی اینستاگرام خود بسیار مورد توجه قرار می‌گیرید، بهتر است عکس‌های زیبایی از محصول ایجاد کنید و تگ‌های خرید را به آنها اضافه کنید.

بسته به مخاطبان و محصولاتتان، باید ویژگی خریدی را پیدا کنید که بهترین کار را برای شما دارد. اما به یاد داشته باش: این فقط در مورد ویژگی نیست، بلکه در مورد استراتژی است پشت ویژگی.

نحوه فروش از اینستاگرام نکته شماره ۲: کپشن های طولانی تری بنویسید که مردم را متقاعد به خرید کنند

وقتی صحبت از بازاریابی اینستاگرامی به میان می‌آید، تقریباً همه یک نقطه درد را دارند: تلاش برای ارائه یک کپشن اینستاگرام.

ما از پنل تجارت الکترونیک خود پرسیدیم که آنها از چه استراتژی برای ارائه زیرنویس‌های خلاقانه استفاده می‌کنند، و یک نکته وجود دارد که همه می‌توانند با آن موافق باشند: اگر می‌خواهید از اینستاگرام فروش داشته باشید، زیرنویس های طولانی تر واقعا کار می کنند.

الفنبین توضیح می‌دهد: «قبلاً معتقد بودم که زیرنویس‌های کوتاه و شیرین بهترین راه برای رفتن هستند – اما زیرنویس‌های طولانی نحوه ارتباط ما با مخاطبان است.

“ما می سازیم [our captions] تقریباً مانند یک پست وبلاگ که در آن هر زمان که یک محصول جدید داشته باشیم، قلب خود را می ریزیم – نشان می دهیم که هیجان زده هستیم. بنابراین زیرنویس‌ها می‌توانند به نوعی طولانی باشند، اما به نفع ما هستند، زیرا مردم در واقع دوست دارند کل مطلب را بخوانند و پاسخ دهند.»

به گفته Pontarelli، وقتی نوبت به عکس‌های محصول Ban.do می‌شود، زیرنویس‌های طولانی‌تر بهتر از زیرنویس‌های کوتاه‌تر عمل می‌کنند.

او می‌گوید: «ما آزمایش‌هایی را با زیرنویس‌های طولانی‌تر انجام دادیم و درست است، بسیاری از مردم می‌خواهند آن شرح طولانی‌تر را بخوانند، می‌خواهند بدانند چرا آن را می‌سازید، چه چیزی متفاوت است، چه چیزی جدید است، و چرا باید آن را دریافت کنند. .

“این راهی است برای فروش محصولات خود بدون اینکه بگوییم “عالی است!”

برای MeUndies، آنها همچنین نتایج عالی را برای زیرنویس‌های طولانی‌تر می‌بینند، اما عموماً فقط در صورتی از زیرنویس‌های طولانی‌تر استفاده می‌کنند که نسخه جدید یا تبلیغ تعطیلات باشد.

جاد توضیح می دهد: «خرید لباس زیر می تواند ترسناک باشد. «بنابراین فکر می‌کنم افزودن سبکی به زیرنویس‌هایمان آن را آسان‌تر و قابل دسترس‌تر می‌کند. بسیار آرام تر و قابل ارتباط تر است. می بینید که ما خودمان را خیلی جدی نمی گیریم، پس شما هم مجبور نیستید.»

جاد همچنین اشاره می کند که لازم نیست طول همه زیرنویس ها یکسان باشد. “شما باید آن را قاطی کنید. مشتریانی که در حال خرید فید ما هستند، نمی‌خواهند همه زیرنویس‌های طولانی را ببینند. گاهی اوقات آنها فقط یک عکس زیبا با یک توضیح کوتاه می خواهند.

بنابراین، در مورد کپشن ها در استوری های اینستاگرام چطور؟

Elfenbein یکی از طرفداران بزرگ استفاده از استوری اینستاگرام برای به اشتراک گذاشتن جزئیات محصولات Popflex است. کاری که من معمولاً انجام می‌دهم این است که یک عکس محصول واقعاً زیبا انتخاب می‌کنم و با کمی متن پست می‌کنم، داستان را ذخیره می‌کنم، متن بیشتری اضافه می‌کنم، داستان را ذخیره می‌کنم، کمی بیشتر اضافه می‌کنم، فقط برای ارائه جزئیات بیشتر که طرفداران ما دوست دارند بشنوند.»

این یک استراتژی نسبتا رایج است. با تقسیم کردن اطلاعات به قطعات کوچکتر، می توانید جزئیات بیشتری در مورد یک محصول به اشتراک بگذارید بدون اینکه مردم را با یک بلوک متنی غول پیکر به اشتراک بگذارید.

استفاده از GIF یکی دیگر از راه های عالی برای جلب توجه به CTA های شما است. از آنجایی که متن «See More» در استوری‌های قابل کلیک اینستاگرام بسیار کوچک است و به راحتی نمی‌توان آن را از دست داد، بسیاری از کسب‌وکارهای تجارت الکترونیک اکنون از GIF استفاده می‌کنند تا توجه مردم را جلب کنند و آنها را در مسیر درست هدایت کنند.

و اگر می‌خواهید مهارت GIF خود را افزایش دهید، صفحه‌ای از کتاب Pontarelli بردارید و با جستجوی «swipe up» از گیف‌های استوری اینستاگرام استفاده کنید که با رنگ‌ها و زیبایی‌شناسی برند شما مطابقت دارد.

همچنین می‌توانید هنگام جستجوی یک GIF، «بعدا» را جستجو کنید تا گیف‌های سرگرم‌کننده و مارک‌دار استوری‌های اینستاگرام خود را بیابید، که شامل تمام فراخوان‌هایی است که به آن نیاز دارید، مانند Swipe Up، Giveaway، Shop Now، و Link در بیو!

اینها تنها چند راه هستند که فروشگاه‌های آنلاین و برندهای تجارت الکترونیک می‌توانند کسب و کار خود را توسعه دهند و از اینستاگرام فروش داشته باشند.

اگر به دنبال نکات بیشتری در مورد نحوه فروش از اینستاگرام هستید، از جمله نکاتی برای استفاده بهینه از فصل تعطیلات، فراموش نکنید که پانل ویدیوی کامل ما را در بالا بررسی کنید!

به دنبال رشد کسب و کار خود با اینستاگرام هستید؟ بعداً می‌تواند به شما در برنامه‌ریزی فید، زمان‌بندی پست‌ها، بهینه‌سازی تجزیه و تحلیل‌ها و فروش کمک کند! ثبت نام رایگان:

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا