ارز دیجیتال

فدرال رزرو نرخ را بدون تغییر نگه می دارد، اعتصاب به مکزیک می رود، بایننس و SEC برای مذاکره در مورد مسدود کردن دارایی ها، سود ربات آربیتراژ 3 دلار + اخبار بیشتر

جروم پاول، رئیس فدرال رزرو. منبع: یوتیوب / بلومبرگ

خلاصه روزانه و به اندازه اخبار مربوط به دارایی های رمزنگاری شده و بلاک چین را دریافت کنید – با بررسی داستان هایی که در زیر رادار اخبار ارزهای دیجیتال امروزی هستند.
__________

اخبار اقتصادی

  • فدرال رزرو آمریکا اعلام کرد که نرخ بهره خود را بدون تغییر در 5-5.25 درصد نگه می دارد. درست قبل از اعلام، ابزار FedWatch CME تخمین زده است که احتمال 97٪ ثابت ماندن نرخ است.
  • بیت کوین (BTC) در ساعات منتهی به اعلام نرخ بهره فدرال رزرو اندکی بالاتر معامله شد. سه ساعت قبل از اعلام، قیمت بیت کوین درست بالاتر از مرز 26000 دلار بود که تنها 0.1 درصد در 24 ساعت گذشته افزایش داشت. واکنش بلافاصله پس از اعلام این خبر، کاهش جزئی قیمت بود.

تبادل اخبار

اخبار بیت کوین

  • اپلیکیشن پرداخت مبتنی بر بیت کوین Strike ویژگی «ارسال جهانی» خود را برای مکزیک راه اندازی کرده است و اکنون از پرداخت های حواله به این کشور پشتیبانی می کند. در بیانیه مطبوعاتی Strike آمده است که پرداخت ها را می توان با دلار آمریکا از طریق شبکه لایتنینگ بیت کوین ارسال کرد و به حساب بانکی گیرنده در پزو مکزیک پرداخت کرد.

اخبار دیفای

  • یک ربات آربیتراژ 200 میلیون دلار از استیبل کوین DAI را ساخته و سوزانده است تا یک ارائه‌دهنده داده بلاک چین تنها 3 دلاری Arkham Intelligence تولید کند. گفت در توییتر. این عملیات به اصطلاح فلش وام بود که در MakerDAO تا زمانی که وام گرفتن و بازپرداخت در همان بلوک انجام شود، می‌توان آن را با حداکثر 500 میلیون DAI انجام داد.

اخبار سرمایه گذاری

  • طبق یک توییتر، پروتکل قابلیت همکاری بلاک چین Connext 7.5 میلیون دلار جمع آوری کرده است و ارزش کل آن را به 250 میلیون دلار رسانده است. اعلامیه. دور تامین مالی شامل Polychain Capital، NGC Ventures، Polygon Ventures، IOSG Ventures، Fenbushi Capital، KXVC، a_capital، No Limit Holdings، Factor و Dokia Capital بود.
  • در بیانیه‌ای آمده است که ارائه‌دهنده داده‌های وب ۳ متمرکز بر هوش مصنوعی (AI) Mnemonic ۶ میلیون دلار در دور سرمایه‌گذاری به رهبری Salesforce Ventures جمع‌آوری کرده است. Salesforce قصد دارد از فناوری Mnemonic در محصول مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) برای مشاغل وب 3 استفاده کند. همچنین Polygon Ventures، Orange DAO، FIN Capital و FJ Labs به دور تامین مالی پیوستند.

اخبار مقررات

  • انجمن صنعت بلاک چین استرالیا در برابر محدودیت‌های اعمال شده بر صنعت کریپتو در استرالیا موضع می‌گیرد و در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که با این مشکل رو به رو خواهد شد. در این اطلاعیه آمده است: «ما می‌خواهیم حس فوریت و همکاری مشترک را برای محافظت از افرادی که در معرض خطر کلاهبرداری هستند، بدون از دست دادن مزایای صنعت ارز دیجیتال رو به رشد، پرورش دهیم.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا