ارز دیجیتال

WeChat و Alipay خارجی ها را قادر می سازد در خرده فروشان چینی پرداخت کنند، 699816 ETH به عنوان حق امتیاز پروژه های NFT در Ethereum، Hana Bank و Woori Bank “علاقه مند به گواهی سپرده” توکن ها پرداخت می شود.

منبع: AdobeStock / Ralf

خلاصه روزانه و به اندازه اخبار مربوط به دارایی های رمزنگاری شده و بلاک چین را دریافت کنید – با بررسی داستان هایی که در زیر رادار اخبار ارزهای دیجیتال امروزی هستند.
__________

اخبار پرداخت ها

  • دو غول پرداخت موبایلی چین، وی چت پرداخت و خوشحال باش، اعلام کرد که کاربران خارجی اکنون می توانند با پیوند دادن کارت های اعتباری خارجی خود از خرده فروشان چینی پرداخت کنند ویزا، مسترکارت، و كشف كردن، در حالی که قبلاً به یک حساب بانکی محلی نیاز داشتند. وی چت گفت: «در عین حال، کاربران کارت های خارجی می توانند از روش های پرداخت مختلفی مانند اسکن و اسکن شدن، پرداخت مینی برنامه، کسر بدون رمز عبور و پرداخت درون برنامه ای نیز استفاده کنند. Alipay اظهار داشت که “به عنوان شریک رسمی پرداخت بازی های آسیایی هانگژو، Alipay خدمات پشتیبانی را برای کاربران خارج از کشور برای استفاده از پرداخت تلفن همراه در چین تکمیل کرده است.”

اخبار NFT

  • در مجموع 699816 اتریوم به عنوان حق امتیاز به پروژه های توکن غیرقابل تعویض (NFT) در اتریوم پرداخت شده است که بر اساس آخرین آخرین آمار، 25.9 درصد در سال 2021، 64.1 درصد در سال 2022 و 9.4 درصد در نیمه اول سال 2023 بوده است. نانسن گزارش. حجم NFT در سال جاری به نیمی از سطوح 2022 نزدیک می شود، اما حق امتیاز دریافتی پروژه ها بسیار کمتر از قبل است: YTD به عنوان درصدی از سال 2022، حجم 50.6٪ است در حالی که حق امتیاز در حدود 14.7٪ است. این گزارش می افزاید که نرخ کارمزد موثر برای حق امتیاز به طور قابل توجهی روند نزولی داشته است، از میانگین 2.5 درصد در سال 2022 به 0.6 درصد در ژوئیه 2023، و افزود که آزمایشگاه یوگاپروژه ها در مجموع 9.4 درصد از کل حق امتیاز به دست آمده را دریافت کردند.

اخبار بانکی

  • کره جنوبی عملیات بانکی و بانک ووری Maeli Business News Korea به نقل از منابع صنعتی گزارش داد که به توکن های «گواهی سپرده» (CD) به عنوان جایگزینی برای استیبل کوین ها علاقه نشان داده اند. به نقل از یک بانکدار ارشد، “توکن های سی دی از دیدگاه بانک ها پایدار تلقی می شوند زیرا تفاوت قابل توجهی با سیستم فعلی ندارند.” تا زمانی که بحث‌های جاری در مورد سیستم CBDC کامل نشود، هنوز هیچ برنامه محکمی در دسترس نیست، اما «به نظر می‌رسد این اقدام بانک هانا علاقه‌اش را به سیستم پولی مبتنی بر بلاک‌چین بانک مرکزی نشان می‌دهد». همچنین Woori Bank به تازگی گزارشی در رابطه با توکن های سی دی از طریق بدنه تحقیقاتی خود منتشر کرده است.

اخبار کیف پول

  • کیف پول کریپتو خودسرپرست زنگو TechCrunch گزارش داد که ویژگی های جدیدی را همراه با یک اشتراک ممتاز به نام Zengo Pro معرفی کرد. اشتراک اختیاری ویژگی‌های امنیتی اضافی را ارائه می‌کند و 20 دلار در ماه هزینه دارد، در حالی که حساب‌های اصلی رایگان هستند. این برنامه همچنین طراحی مجدد شده است. به نقل از اوریل اوهایون، مدیر عامل شرکت، “آنچه در طول سال ها آموخته ایم این است که موارد استفاده زیادی وجود دارد که امنیت برای آنها حل نشده است.” [We’ve decided to] مجموعه ای از خدمات امنیتی به نام Zengo Pro را راه اندازی کنید که یک اشتراک پولی است که این نوآوری ها را به همه بلاک چین ها می آورد. اوهایون می‌گوید: «این را می‌توان با سرویس‌های خاصی در بلاک چین‌های خاص حل کرد، اما در مورد ما به صورت بسته‌بندی شده است.»
  • بلوک، یک برنامه کیف پول متقابل زنجیره ای و اکوسیستم Web3 چند زنجیره ای، یک برنامه کمک مالی 1 میلیون دلاری را برای “عمل سریع کاربر به Web3” با فعال کردن ایجاد کیف پول در چند ضلعی پروتکل ها طبق بیانیه مطبوعاتی، این کمک مالی به برنامه های غیرمتمرکز (dapps) امکان می دهد تا تجربه ورود کاربر بدون سکه و 30 ثانیه ای Blocto را مستقیماً در داخل برنامه تنها با دو خط کد یکپارچه کنند. این بیانیه گفت که به طور انحصاری برای پروژه‌هایی که در Polygon ساخته می‌شوند، مشوق‌های سازنده تا سقف 1 میلیون دلار در یک دوره تعامل 3 ماهه مستقر خواهند شد و پروژه‌های منتخب همچنین از بازاریابی توسعه‌دهنده و پشتیبانی عملیاتی برخوردار خواهند شد.

اخبار امنیتی

  • شرکت اطلاعاتی بلاک چین تحلیل زنجیره ای گزارشی منتشر کرد که در آن فعالیت‌های ایلیا لیختنشتاین و هدر مورگان را نشان می‌داد: چگونه استراتژی پولشویی این زوج زن و شوهر در سال‌های پس از Bitfinex هک، با اطلاعات بیشتر در مورد نحوه شکستن پرونده توسط مجریان قانون. در این گزارش آمده است: «این مورد نشان می‌دهد که چگونه تجزیه و تحلیل بلاک چین همراه با تکنیک‌های سنتی تحقیقات مالی می‌تواند مجریان قانون را برای حل جرایم مرتبط با ارزهای دیجیتال، محکومیت‌ها و توقیف وجوه دزدیده شده – در این مورد، بیش از ۳ میلیارد دلار در زمان دستگیری، توانمند کند.» Bitfinex در سال 2016، پیشنهاد کرد که این زوج در جلسه ای که برای 3 آگوست برنامه ریزی شده است، به گناه خود اقرار کنند.

اخبار بلاک چین

  • پروتکل قابلیت همکاری بلاک چین Connext Labs در بیانیه‌ای مطبوعاتی اعلام شد که xERC20، مکانیزمی برای پروژه‌های Web3 برای آوردن توکن خود به هر زنجیره‌ای، که در شبکه اصلی و کاملاً آماده برای پروژه‌هایی است که امروز منتشر می‌شوند، معرفی کرد. به عنوان بخشی از راه اندازی، Connextis همکاری خود را با کیمیکس، یک پروتکل DeFi برای دارایی های مصنوعی با پشتوانه آینده، به عنوان اولین کاربر پرچمدار xERC20. این راه‌اندازی از استاندارد ERC-7281 آرجون بوپتانی، یکی از بنیان‌گذاران، پیروی می‌کند که هدف آن رفع مشکلات نقدینگی و امنیتی پراکنده پل توکن‌ها با انتقال مالکیت بر پل‌های پشتیبانی‌شده و امنیت به صادرکنندگان توکن است. در حالی که استاندارد پیشنهادی ERC-7281 هنوز در حال بررسی عمومی است، Connext قصد دارد اولین پروتکلی باشد که از استقرار توکن هایی از این نوع پشتیبانی می کند.

اخبار دیفای

  • ایاکوف لوین، بنیانگذار پلتفرم سرمایه گذاری رمزنگاری که اکنون از بین رفته، Midas Investments، یک پلتفرم مالی غیرمتمرکز جدید راه اندازی کرد. لوکوس فاینانس. طبق یک بیانیه مطبوعاتی به اشتراک گذاشته شده با Cryptonewsلوکوس فایننس راه اندازی پلتفرم سرمایه گذاری DeFi خود را برای سرمایه گذاران خرد در سطح جهانی اعلام کرد و با ارائه خزانه های توکنی با بازدهی که به کاربران اجازه می دهد بدون هزینه های مبادله ای شدید در معرض بازار DeFi قرار بگیرند. Locus با سه محصول اولیه راه اندازی شد: Locus Yield ETH، DeFi Core Index و Arbitrum Yield Index. او اضافه کرد: اوج توسعه Locus در ایجاد خزانه های Omnichain توسط Locus است، که استراتژی های هر بلاک چین را ادغام می کند، آنها را بر اساس شرایط بازار نظارت می کند و از قرار گرفتن در معرض متنوع DeFi اطمینان می دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا