شبکه های اجتماعی

نحوه انجام جستجوی پیشرفته توییتر در سال 2023

توییتر یکی از بهترین ابزارهای ارتباط آنلاین موجود امروزی است.

این به چیزی بیش از یک پلتفرم رسانه اجتماعی تبدیل شده است. امروزه بیشتر به عنوان ابزاری ضروری برای جمع آوری داده ها در نظر گرفته می شود.

آیا می دانستید که…

  • در هر ثانیه حدود 6000 توییت ارسال می شود
  • بیش از 500 میلیون توییت روزانه ارسال می شود
  • و در یک سال، 200 میلیارد توییت در سال (200 میلیارد +) پست شدند

با این حال، آیا مشاهده کرده‌اید که ویژگی‌های جستجوی منظم توییتر به شما اجازه نمی‌دهد اطلاعات دقیقی را پیدا کنید؟

خوشبختانه، جستجوی پیشرفته توییتر می تواند، و این مهم است اگر می خواهید بدانید که چگونه در توییتر مانند یک حرفه ای جستجو کنید.

جستجوی پیشرفته توییتر برای بازاریابان و صاحبان شرکت‌های کوچک سودآور است زیرا به آنها اجازه می‌دهد تا مشتریان جدید را شناسایی کرده و توییت‌ها را بدون دردسر جستجو کنند.

اگرچه، یک جستجوی پیشرفته پیچیده تر از یک جستجوی استاندارد است.

بیایید به شما کمک کنیم بفهمید چگونه می توانید بر جستجوی پیشرفته توییتر مسلط شوید.

جستجوی پیشرفته توییتر در کجای برنامه قرار دارد؟

با مراجعه به لینک زیر می توانید به جستجوی پیشرفته در وب سایت توییتر دسترسی پیدا کنید:

https://twitter.com/search-advanced

همچنین، می‌توانید درخواست خود را در کادر جستجو در صفحه اصلی توییتر وارد کنید و روی «جستجوی پیشرفته» ضربه بزنید. می‌توانید آن را در سمت راست بالای فیلترهای جستجو در صفحه نتایج پیدا کنید.

متأسفانه، کاربر نمی تواند مستقیماً از برنامه تلفن همراه توییتر به عملکرد جستجوی جامع توییتر دسترسی پیدا کند. همچنان می توانید از طریق به آن دسترسی داشته باشید مرورگر اینترنت در دستگاه تلفن همراه شما

اکنون که واضح است، بیایید به روش های مختلف جستجو در توییتر از طریق جستجوی پیشرفته نگاه کنیم.

1. چگونه از طریق ابزار جستجو جستجوی پیشرفته توییتر انجام دهیم؟

توییتر شامل یک موتور جستجوی گسترده است که به شما امکان می دهد توییت های خاصی را کشف کنید. این یکی از بهترین ویژگی های موجود در وب توییتر است، نه روی تلفن.

در اینجا مراحل جستجوی پیشرفته آورده شده است.

مرحله 1 : ابتدا توییتر را باز کنید، عبارت جستجو را در ابزار جستجو تایپ کنید و کلید enter را فشار دهید.

گام 2 : وقتی صفحه نتیجه جستجو باز می شود، می توانید دو فیلتر جستجو «افراد و مکان» را پیدا کنید. آنها به شما در فیلتر کردن توییت کمک خواهند کرد. از طرف دیگر، گزینه جستجوی پیشرفته را که در زیر فیلتر جستجو ارائه شده است، انتخاب کنید.

مرحله 3 : با استفاده از کلیدواژه ها، هشتگ ها و حداقل تعداد لایک، تاریخ و غیره می توانید هر چیزی را با استفاده از کادر جستجوی پیشرفته جستجو کنید.

2. چگونه با کلمات جستجوی پیشرفته توییتر انجام دهیم؟

می توانید از این فیلد برای یافتن توییت هایی که شامل کلمات یا عباراتی است که تایپ می کنید استفاده کنید. دو یا چند عبارت را در این فرم قرار دهید تا شروع به دیدن توییت‌هایی شود که با آن اصطلاحات مطابقت دارند.

شما می توانید یک یا چند عبارت را با جدا کردن آنها با علامت نقل قول، مانند “رسانه های اجتماعی” و “بازاریابی اجتماعی” جستجو کنید.

جستجوی پیشرفته توییتر بر اساس کلمات

استخراج عبارت

اگر می خواهید فقط یک عبارت را جستجو کنید، این فیلد بهترین است.

برای مثال، اگر «صبح بخیر» را در گوگل جستجو کنید، نتایج شامل توییت‌هایی با کلمات «صبح بخیر» به جای «صبح بخیر» یا «صبح بخیر» می‌شود.

هر یک از این کلمات

این فیلد جستجوی چند عبارت را ساده می کند. به عنوان مثال، هنگام جستجوی هر چیزی که با اجتماعی مرتبط است، از Social، «@Social» و «#Social» استفاده کنید.

هیچ کدام از این کلمات

با بازگشت به موضوع “چگونه در توییتر به طور موثر جستجو کنیم؟”، این یک زمینه حیاتی است که به راحتی نادیده گرفته می شود. هر کلمه کلیدی یا کلمه ای که در اینجا ارائه کنید، توییت هایی که آن عبارت یا عبارت را ذکر می کنند را از نتایج جستجو حذف می کند.

می توانید از این کادر برای فیلتر کردن توییت های حاوی نام رقیب یا هشتگ بازاریابی استفاده کنید. از طرف دیگر، می‌توانید چیزها را روشن کنید (شاید به دنبال «چای» هستید، اما «پارتی چای» نیستید). این یک استراتژی عالی برای از بین بردن شلوغی ها و تمرکز بر آنچه برای شما ضروری است است.

3. چگونه با استفاده از هشتگ ها جستجوی پیشرفته توییتر انجام دهیم؟

با استفاده از هشتگ های مرتبط می توانید یک توییت خاص را پیدا کنید.

به سادگی با تایپ آن کلمه کلیدی خاص در نوار جستجو جستجو کنید. به عنوان مثال، تایپ «#Android» توییت هایی با آن هشتگ ظاهر می شود.

همچنین، می‌توانید روی هشتگ هر توییتی کلیک کنید و توییت‌های بیشتری مطابق با همان هشتگ پیدا کنید.

جستجوی پیشرفته توییتر بر اساس hastag

نکته: شما می توانید انتخاب کنید که نتایج جستجوی شما به کدام زبان باشد. به سادگی روی «جستجوی پیشرفته» کلیک کنید و به «زبان» بروید. نزدیک به چهار دوجین در این بخش کشویی لیست شده است. ما “فرانسوی” را برای نشان دادن یک مثال انتخاب کردیم.

جستجوی پیشرفته توییتر بر اساس زبان

4. چگونه یک جستجوی پیشرفته توییتر برای یک کاربر خاص انجام دهیم؟

سه فیلد زیر در توییتر به شما امکان می دهد یک کاربر خاص، نویسنده یا گیرنده توییت را جستجو کنید.

با حساب‌ها در توییتر جستجو کنید

از این حساب ها

اگر به دنبال توییت های قدیمی، از جمله توییت های خود هستید، این جعبه پرس و جو می تواند کمک بزرگی باشد. فقط نام را با یا بدون علامت @ پر کنید.

به این حساب ها

این بخش از توییتر برای بررسی نمایه افراد دیگر و یافتن آنچه مردم در مورد آنها می گویند ایده آل است. با این حال، نام کاربری حساب ها را در اینجا ارائه کنید تا توییت های ارسال شده در پاسخ به توییت های رقبای مهم خود را مشاهده کنید.

ذکر این حساب ها

آیا می خواهید بدانید دیگران در مورد برند یا رقبای شما چه فکری می کنند؟ تمام دسته‌های توییتر را پر کنید تا لیستی از نظراتی را ببینید که به آنها اشاره می‌کند.

5. چگونه با استفاده از پاسخ ها و لینک ها جستجوی پیشرفته توییتر انجام دهیم؟

جستجوی پیشرفته توییتر دارای معیارهای اساسی مختلفی است که به شما امکان می دهد مشخص کنید که آیا می خواهید واکنش ها یا توییت ها را با پیوند مشاهده کنید.

شما می توانید گزینه ها را بر اساس ترجیحات خود تغییر دهید. اگر می خواهید توییت های اصلی را بخوانید، پاسخ ها را به طور کلی غیرفعال کنید.

با فیلترها در توییتر جستجو کنید

6. چگونه یک توییت را با سطح خاصی از تعامل جستجو کنیم

می‌توانید توییت‌ها را بر اساس معیارهایی مانند حداقل پاسخ‌ها، لایک‌ها و بازتوییت‌ها فیلتر کنید. این ابزار هنگام بررسی توییت هایی با سطح مشخصی از تعامل مفید است.

می‌توانید از این معیار جستجو برای یافتن مواردی که بیشترین تعامل را از سوی مخاطبان مورد نظر شما در رویکرد توییت‌های شما داشته است، استفاده کنید.

با Engagement در توییتر جستجو کنید

7. چگونه توییت ها را بر اساس تاریخ جستجو کنیم

با استفاده از این ویژگی جستجو، می توانید محدوده تاریخ را برای توییت هایی که می خواهید ببینید تعیین کنید. این به شما امکان می دهد هر توییت قبلی را که دیگر مفید نیستند حذف کنید.

برای استفاده از این، محدوده دقیق تاریخ، ماه و سال را در بخش «از» و «به» تنظیم کنید. این می تواند به شما در جستجوی توییت های مربوط به یک رویداد خاص که در آن محدوده زمانی خاص رخ داده است کمک کند.

در توییتر با Dates جستجو کنید

مزایای استفاده از ابزار جستجوی پیشرفته توییتر

1. رفتار مخاطب خود را درک کنید

با استفاده از جستجوی پیشرفته توییتر، می توانید به راحتی موارد پسند و ناپسند افراد را بیابید، که می تواند به شما کمک کند رفتار مخاطبان خود و آنچه را که در مورد محصول و خدمات شما می گویند را بشناسید.

آیا آنها از محصول یا خدمات شما راضی هستند؟ آنها دوست دارند در محصول شما چه چیزی ببینند؟ آیا آنها محصول شما را به دیگران ارجاع می دهند؟ اینها مواردی هستند که جستجوی پیشرفته توییتر می تواند به شما کمک کند.

می‌توانید با اطلاعاتی که جمع‌آوری می‌کنید، یک برنامه بازاریابی را قالب‌بندی یا تنظیم کنید.

2. پیدا کردن اینفلوئنسرهای صنعت

اگر به دنبال یک تأثیرگذار برای بازاریابی محصول خود هستید، توییتر جایی است که می توانید آن را پیدا کنید.

از تابع هشتگ ابزار جستجوی پیشرفته توییتر برای تأثیرگذاران صنعت را کشف کنید. آنهایی که فالوورهای واقعی دارند را فیلتر کنید و می توانید پیام برند خود را به طور مناسب برای مخاطبان به تصویر بکشید.

3. اعتبار برند را افزایش می دهد

توییتر جایی است که مردم می آیند تا نظرات خود را در مورد هر چیزی و همه چیز به اشتراک بگذارند. در واقع، آنها فقط برای درخواست کمک از مشتری یا ارائه بازخورد در مورد یک محصول یا خدمات، توییت می کنند.

نگرانی های مصرف کننده را با جستجوی عباراتی مانند “کمک”، “پشتیبانی” و کلمات کلیدی برند خود بیابید.

به دنبال هرگونه شکایت، پیشنهاد یا حتی تمجیدی باشید که افراد مطرح می کنند و به سرعت به آنها پاسخ می دهند.

اینجا جایی است که یک ابزار مدیریت رسانه های اجتماعی مانند SocialPilot می تواند مفید باشد.

بازی توییتر با بینش دقیق

شما می توانید با تجزیه و تحلیل عمیق از نحوه عملکرد توییت های خود، داده ها و مخاطبان خود را به طور کامل درک کنید. می‌توانید به سرعت داده‌های مربوط به ریتوییت‌ها، منشن‌ها، مخاطبان، هشتگ‌ها و موارد دیگر را پیدا کنید که می‌تواند به میزان قابل توجهی اعتبار برند شما را بهبود بخشد.

4. یافتن فرصت های رسانه ای

اکثر روزنامه نگاران، شرکت های روابط عمومی و گزارشگران همیشه به دنبال برندهایی هستند که بتوانند مطالعات موردی را بر روی آنها انجام دهند. استفاده از یک فرصت مناسب رسانه ای می تواند در تبلیغ برندهای شما به صورت رایگان برای کاربران اطراف معجزه کند.

می‌توانید با جستجوی فرصت‌های بیشتر برای تبلیغ محصولات و/یا خدمات برند خود، از این اهرم استفاده کنید.

کلمات پایانی

در خاتمه، می توان گفت که توییتر بهترین مکان برای یافتن توییت های خاص است که می تواند منجر به کسب و کار را افزایش دهد و فروش را بهبود بخشد.

جستجوی پیشرفته توییتر به شما امکان می دهد مخاطبان مناسب را با برچسب مناسب هدف قرار دهید.

همچنین می توانید از توییتر برای جستجوی توییت ها بر اساس احساسات با استفاده از احساساتی مانند استفاده کنید “:)” پس از نوشتن کلمه یا عبارت در قسمت جستجو.

مزیت اصلی استفاده از موتور جستجوی پیشرفته این است که به راحتی رفتار کاربر خود را با لایک و دوست نداشتن در پست نظر خود پیدا کنید.

علاوه بر این، می‌توانید با استفاده از ابزار هشتگ در بخش جستجو، اینفلوئنسرهای کسب‌وکار خود را پیدا کنید. می توانید اعتبار برند را افزایش دهید و فرصت های رسانه ای مناسب را پیدا کنید.

بنابراین، اگر هنوز از جستجوی پیشرفته توییتر استفاده نمی کنید، اکنون زمان خوبی برای شروع خواهد بود!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا