بازی

Warhammer 40K Custodes زنانه Adeptus را در Codex جدید تأیید کرد

طرفداران Warhammer 40K درگیر یک جنگ داخلی وحشیانه دیگر هستند که مانند آن از زمان Horus Heresy دیده نشده است. به جز، این اتفاق می افتد. صداهای بلند و راست‌گرایانه در این سرگرمی، باز هم استدلال می‌کنند که Games Workshop فرهنگ خود را شکسته است، اوباش بیدار را زیر پا می‌گذارد، و این سرگرمی در آتشی که خودش ساخته است می‌سوزد. بله، درست است، کارگاه گیمز دوباره به زنان اشاره کرده است.


گیمر ویدیوی روز

برای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

این طعم خاص زن ستیزی در بسته بندی طلایی و براق عرضه می شود. بله، نسخه 10 نسخه جدید Adeptus Custodes Codex به لطف داستانی در مورد Calladayce نگهبانی به نام Taurovalia Kesh، همه را در دهان کف کرده است. داستان پخش دو صفحه ای از افسانه های آبدار در مورد بازی های خونی است، رقابتی که در آن اعضای Adeptus Custodes سعی می کنند امپراتور بشریت را ترور کنند تا دفاع ترا را آزمایش کنند. نقشه کش این است که یک ماده منفجره اکسترمیناتوس را که سطح سیاره را هموار می کند، مستقیماً به اتاق تاج و تخت امپراتور منتقل کند. این یک حرکت جسورانه است، کاتن.


با این حال، اکثر مردم این را خوانده اند و از نوشته های عالی گذشته اند. این داستانی است که Custodes را تا حدی انسانی می‌کند، به دستورات آن‌ها تفاوت‌های ظریفی می‌بخشد، و از نشان دادن آنها به‌عنوان خدمتکاران روباتیک، اتومات‌های هوش مصنوعی، یا خدمت‌کاران باشکوهی که در لباس‌های زیبای امپراتور پوشیده شده‌اند، فاصله می‌گیرد. پرتنش و هیجان انگیز است، اما تمام چیزی که مردم می توانند به آن فکر کنند این است که کش از ضمایر خود استفاده می کند.

«سرپرست کالادیس تارووالیا کش روی پل یک ناوشکن کلاس کبرا ایستاد. این کشتی جنگی که Vigilant Flame نام داشت، متعلق به ناو قدرتمند Battlefleet Solar بود. او در سایه‌های پشت پل درنگ کرد، در جایی قرار گرفت که می‌توانست اعمال هر خدمه را ببیند، خواه آنها در چاله‌های ابزارآلات، در زیارتگاه‌های تسلیحاتی یا – در مورد مدیر کشتی Lethwyck – رامرود مستقیم جلوی آن ایستاده بود. تاج و تخت فرمان او.»


همین برای بدست آوردن کافی بود آن انواع عصبانی بود، اما وارهمر آن را در رسانه های اجتماعی دوچندان کرد. وارهمر ارسال شده در وب‌سایتی که قبلاً به عنوان توییتر شناخته می‌شد: «در رابطه با متولیان زن، از زمانی که اولین نفر از ده هزار نفر ایجاد شد، همیشه متولیان زن وجود داشته‌اند.»

warhammer 40k adeptus custodes با امپراطور بشریت

به معنای واقعی کلمه، این بدان معنی است که خیلی اول متولی یک زن بود و آنهایی که به دنبال آن بودند ترکیبی از جنسیت های مختلف بودند. با این حال، من گمان می کنم که Warhammer به این معنی است که نگهبانان زن وجود داشته اند در میان ده هزار نفر اول در هر صورت، این یک بازنگری بزرگ است که برخی از مردم از آن عصبانی هستند. همان نقل قولی که همیشه مطرح می شود، می گوید که حافظ ها از «پسران» اشراف ساخته شده اند. اما هیچ‌کدام از این افراد نمی‌دانند که چرا داستان‌ها، تا این لحظه، مرد محور بوده‌اند.


نویسنده پرکار Warhammer، آرون دمبسکی-باودن، شش سال پیش در پستی در ردیت این موضوع را مطرح کرد. احتمالاً در آماده‌سازی رمان Master of Mankind خود، که بیشتر بر روی Adeptus Custodes تمرکز دارد، در حال مذاکره با طراحان در Games Workshop در مورد آنچه می‌توانست و نمی‌تواند در کتاب Horus Heresy خود بنویسد، بود.

او توضیح می‌دهد: «هیچ افسانه‌ای وجود ندارد که بگوید حافظ‌ها X، Y یا Z هستند، زیرا تا همین اواخر، اصلاً داستان نگهبانی وجود نداشت. “به همین دلیل است که من با نگهبانان زن خوب هستم (و مدل ها بد به نظر می رسند). هرکسی که بگوید این افسانه را می شکند، دروغ می گوید و/یا اشتباه می کند، زیرا ما در واقع در جلسات بودیم و ایمیل هایی را درباره اختراع این لور ارسال می کردیم، و به معنای واقعی کلمه هیچ چیزی در افسانه قدیمی وجود نداشت که به طور جامع (یا اصلاً) وزن داشته باشد. . می توانم به دلایلی فکر کنم که منطقی است. من می توانم به دلایلی فکر کنم که این کار را نمی کند. اما این یک نکته بسیار جزئی است.»


Adeptus Guardians Artstation_com.Ivan Sanchez
از طریق Artstation.com توسط ایوان سانچز

در حالی که آخرین جمله او ارزش تأمل دارد – ما در اینجا در مورد سربازان اسباب بازی صحبت می کنیم، مهم نیست چقدر سعی می کنید از طرف آنها یک جنگ فرهنگی به راه بیندازید – دمبسکی-باودن همچنین در پاسخ دیگری در Reddit توضیح داد که چرا، با توجه به اینکه این امر متعارف است. ممکن است، کتاب او و افسانه های گسترده تر Custodes تا کنون شامل هیچ زنی نشده است.

«بعضی از ما این بحث را در پشت صحنه داشتیم، زیرا، از نظر علمی، دلیلی وجود نداشت که این امکان وجود نداشته باشد. این به یک سرپرست سابق IP رسید که گفت: “نه، زیرا مینی ها تمام شده اند و همه آنها مرد هستند.”


معروف است که Games Workshop یک دوره طولانی داشت که در آن هر چیزی که در داستان ذکر شد باید روی میز نمایش داده می شد. چه سلاح هایی باشد که تفتیش عقاید در سفرهای خود برداشته باشد یا یک وسیله نقلیه پرنده که برای انتقال کوتاه قهرمان داستان از آن استفاده می کند، اگر اسباب بازی پلاستیکی مربوطه برای کسب درآمد از آن نداشته باشد، نمی توانید آن را وارد کنید. من می ترسم فکر کنم که این چقدر خلاقیت نویسندگان را مختل می کند، اما Adeptus Custodes Codex ثابت می کند که این زمان واقعاً به پایان رسیده است.

یک جعبه نگهبان نگهبان آدپتوس کاستودس برای Warhammer 40k

Games Workshop هیچ مدل مونثی را منتشر نمی‌کند. هیچ اسپرو ارتقایی با سرهای ماده وجود ندارد. در واقع هیچ مدل جدیدی وجود ندارد. تمام کاری که این شرکت انجام داده است این است که به داستان اضافه کند، آن را گسترش دهد و چاه الهام را عمیق تر کند تا بازیکنان بتوانند آزادانه تر از آن استفاده کنند (جناسی که در نظر گرفته شده است).


اما در پایان روز، مهم نیست. هیچ کدام این کار را نمی کند. مهم نیست که کاستودس می تواند به مراتب راحت تر از تفنگداران فضایی زن باشد. فرقی نمی‌کند که تک تک Custodian یک ویولن سفارشی Stradivarius باشد که مطابق با مشخصات دقیق شخصی در مقایسه با خط تولید انبوه کارخانه‌ای که Space Marine را بعد از Space Marine ایجاد می‌کند.

شما همیشه توانسته اید نگهبانان زن را برای ارتش خود تبدیل کنید، زیرا اینطور است شما ارتش. اگر از retcon خوشتان نمی‌آید، همچنان می‌توانید یک نیروی کاملاً مرد از Custodians را وارد کنید (و محدوده مدل این امر را تشویق می‌کند). هیچ چیز تغییر نکرده است. هر طور که می خواهید با سربازان اسباب بازی خود بازی کنید. اما اگر شما در حال بحث علیه محافظان زن هستید و نه برای Adeptus Mechanicus زن، فکر نمی‌کنم دقت اطلاعات در خط مقدم ذهن شما باشد.

بعدی: آیا New Ork Codex یک گروه ترسناک را زنده می کند؟

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا