ارز دیجیتال

در حالی که قیمت ApeCoin منفجر می شود، این 3 سکه می 10x می شود

ApeCoin (APE)، ERC-20 که اکوسیستم وب 3 آزمایشگاه یوگا را تقویت می کند، در هفته های اخیر در حال افزایش است. APE/USD آخرین بار با نزدیک به 6.10 دلار تغییر دست داد، که تقریباً 70 درصد از ابتدای ماه گذشته و حدود 130 درصد نسبت به پایین ترین سطح سال گذشته در منطقه 2.60 دلار افزایش یافته است.

در حالی که قیمت ApeCoin منفجر می شود، این 3

ApeCoin از افزایش گسترده قیمت‌های کریپتوها سود می‌برد که شاهد آن بودیم که بیت کوین و اتریوم هر دو در این ماه حدود 40 درصد رشد کردند. تحلیلگران می گویند که افزایش قیمت کریپتو در این ماه به دلیل ترکیبی از شرایط مالی کاهش یافته است زیرا تورم و رشد ایالات متحده کاهش می یابد، که منجر به انتظارات بدتر از فدرال رزرو در سه ماهه آینده و همچنین علائم رو به رشد (هم فنی و هم در آینده) می شود. زنجیره ای) که ممکن است بازار نزولی در کریپتو اکنون به پایان رسیده باشد.

بعدی برای APE کجاست؟

روند صعودی APE در این ماه زمانی که این ارز دیجیتال در اوایل این ماه به سمت شمال یک پرچم بلندمدت منفجر شد، یک الگوی فنی کلاسیک صعودی، واقعاً شروع شد. این کمک کرد که APE بالاتر از میانگین‌های متحرک اصلی خود، از جمله مهمترین میانگین متحرک 200 روزه، که اکنون در کنار 21DMA، به عنوان یک سطح پشتیبانی عمل می‌کند، راه‌اندازی شود.

1674819894 229 در حالی که قیمت ApeCoin منفجر می شود، این 3

گاوهای APE چشم انتظار یک شکست کوتاه مدت بالاتر از مقاومت در منطقه 6.50 دلاری هستند که می تواند راه را برای صعود به بالاترین سطح تابستان 2022 در منطقه 7.70 دلار باز کند. اگر بازار افزایشی کریپتو تا ماه فوریه ادامه یابد و آلت‌کوین‌ها همچنان به رشد خود ادامه دهند، زیرا ریسک‌پذیری به سوداگرانه‌ترین گوشه‌های فضای کریپتوکارنسی بازمی‌گردد، بازگشت به بالاترین سطح سال گذشته در منطقه 27.80 دلار را نمی‌توان رد کرد.

1674819895 455 در حالی که قیمت ApeCoin منفجر می شود، این 3

روند صعودی ApeCoin نمونه ای از بهبود احساسات ریسک در فضای ارزهای دیجیتال است، زمانی که آلت کوین ها به خوبی عمل می کنند. سرمایه گذارانی که به دنبال ارزهای دیجیتالی هستند که سود بالقوه بالایی را ارائه می دهند، باید توکن های پیش فروش را نیز در نظر بگیرند. وقتی شرایط بازار خوب باشد، سرمایه‌گذارانی که توکن‌ها را زودهنگام با قیمت پیش‌فروش تخفیف‌یافته خریداری می‌کنند، می‌توانند به طور معمول سود ۱۰ برابری یا بیشتر را در سرمایه‌گذاری خود تضمین کنند. در اینجا فهرستی از پروژه‌هایی که پیش‌فروش را انجام می‌دهند و پتانسیل مثبت زیادی دارند، آمده است.

Meta Masters Guild (MEMAG) – مرحله 3 تقریباً کامل شده است

Meta Masters Guild یک اکوسیستم بازی وب 3 مبتنی بر موبایل است که در حال توسعه مجموعه ای از بازی های سرگرم کننده و اعتیاد آور است. این بازی‌ها از توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) استفاده می‌کنند که به اعضای انجمن اجازه می‌دهد تا پاداش‌ها و همچنین سهام و معامله را کسب کنند. این پلتفرم امیدوار است در آینده میزبان ده ها بازی ویروسی باشد. اولین بازی آن، Meta Karts Racers اواخر امسال منتشر خواهد شد.

Meta Masters Guild در حال حاضر در حال انجام پیش فروش توکن های MEMAG خود برای تامین مالی توسعه بیشتر بازی است و پیش فروش در حال حاضر یکی از داغ ترین های سال 2023 بوده است. تنها در عرض چند هفته، این استارت آپ رمزنگاری موفق به افزایش قیمت شده است. 1.447 میلیون دلار از طریق فروش MEMAG.

توکن‌ها در حال حاضر هر کدام به قیمت 0.0013 دلار به فروش می‌رسند، اما این قیمت تا مرحله هفتم پیش‌فروش به 0.023 دلار افزایش می‌یابد، به این معنی که سرمایه‌گذاران اولیه می‌توانند بر روی کاغذ بیش از 77 درصد سود کنند. سرمایه گذاران علاقه مند باید به سرعت برای تضمین توکن ها قبل از افزایش قیمت بعدی در کمتر از شش روز حرکت کنند.

از انجمن متا مسترز در اینجا دیدن کنید

Fight Out (FGHT) – پیش فروش در حال حاضر

طاقچه کریپتوهای جوان حرکت به سمت کسب درآمد، نویدهای زیادی را نشان داده است، اما داستان های موفقیت اولیه مانند STEPN محدودیت های قابل توجهی دارد که تا کنون مانع از تسخیر جریان اصلی شده است. Fight Out، که خود را به عنوان آینده حرکت برای کسب درآمد معرفی می کند، می خواهد این وضعیت را در سال 2023 تغییر دهد.

Fight Out یک اپلیکیشن تناسب اندام و باشگاه های زنجیره ای کاملاً جدید وب 3 است که به کاربران خود برای ورزش کردن، تکمیل چالش ها و رقابت در اولین متاورس تناسب اندام در نوع خود پاداش می دهد. در حالی که برنامه‌های M2E موجود مانند STEPN فقط مراحل را دنبال می‌کنند و برای مشارکت به خرید توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) گران‌قیمت نیاز دارند، Fight Out رویکردی جامع‌تر برای ردیابی و پاداش دادن به کاربران خود برای تمرین و فعالیت در پیش می‌گیرد و این کار را انجام نمی‌دهد. برای شرکت به خریدهای گران قیمت نیاز دارید.

Fight Out به دنبال ترکیب دنیای فیزیکی و وب 3 است. هدف این پروژه در نهایت به دست آوردن سالن های ورزشی در تمام شهرهای بزرگ جهان است، در حالی که به طور همزمان یک تجربه تناسب اندام یکپارچه وب 3 را ترویج می کند. در همین حال، در مرکز اکوسیستم دیجیتال Fight Out، اپلیکیشن گوشی هوشمند آن قرار خواهد گرفت که بر اساس برگه سفید Fight Out، قرار است در سه ماهه دوم سال 2023 عرضه شود.

برنامه Fight Out از تلفن هوشمند و فناوری پوشیدنی برای اندازه گیری و ردیابی عملکرد فیزیکی استفاده می کند. این برنامه اقتصاد توکن‌سازی شده داخلی خود را خواهد داشت، که در آن کاربران می‌توانند برای انجام وظایف M2E پاداش دریافت کنند و می‌توانند نماد نماد روح‌محور خود را ایجاد کنند، که از طریق آن کاربر می‌تواند با متاورز Fight Out تعامل داشته باشد.

FGHT نشانه ای است که اکوسیستم متاورز Fight Out را تقویت می کند. از FGHT می توان برای پرداخت عضویت با تخفیف در سالن های ورزشی و محصولات دیجیتال Fight Out استفاده کرد. کاربران همچنین برای ورود به مسابقات و لیگ‌ها با FGHT هزینه پرداخت می‌کنند و برنده‌ها به صورت FGHT پرداخت می‌شود و FGHT می‌تواند در شرط‌بندی تناسب اندام همتا به همتا استفاده شود.

Fight Out در حال حاضر پیش فروش توکن FGHT خود را انجام می دهد و به سرعت در حال فروش است. پیش فروش در حال حاضر بیش از 3.4 میلیون دلار در عرض چند هفته جمع آوری کرده است و به نظر می رسد که ممکن است به سقف 15 میلیون دلاری قبل از 31 برسد.خیابان در ماه مارس، زمانی که قرار است پیش فروش به پایان برسد.

اکنون از Fight Out دیدن کنید

FGHT قرار است در ماه آوریل در صرافی های متمرکز با قیمت 0.033 دلار به ازای هر توکن فهرست شود. در حال حاضر می توان توکن ها را در پیش فروش با قیمت 0.01727 دلار تضمین کرد و این قیمت قرار است در کمتر از دو ساعت افزایش یابد. سرمایه‌گذاران باید به سرعت حرکت کنند، زیرا اگر اکنون توکن‌ها را ایمن می‌کنند، می‌توانند تا زمانی که توکن‌های رمزنگاری در ابتدای سه‌ماهه دوم در صرافی‌ها فهرست می‌شوند، حدود 100 درصد سود کاغذی داشته باشند.

C+Charge (CCHG) – پیش فروش اکنون فعال است

پیش‌بینی می‌شود که صنعت اعتبار کربن تا سال 2027 به 2.4 تریلیون دلار برسد. دموکراتیک کردن دسترسی به این مزایا در سال‌های آتی به کسب‌وکار عظیمی منجر خواهد شد و این چیزی است که استارت‌آپ کریپتو C+Charge امیدوار است به آن دست یابد. C+Charge در حال حاضر در حال ساخت یک سیستم پرداخت Peer-to-Peer (P2P) مبتنی بر بلاک چین برای ایستگاه‌های شارژ EV است که به رانندگان وسایل نقلیه الکتریکی (EVs) اجازه می‌دهد اعتبار کربن کسب کنند.

هدف C+Charge تقویت نقش اعتبارات کربن به عنوان یک انگیزه کلیدی برای پذیرش خودروهای الکتریکی است. در حال حاضر، تولیدکنندگان بزرگ خودروهای الکتریکی مانند تسلا میلیون‌ها دلار از فروش اعتبار کربن به آلاینده‌ها درآمد کسب می‌کنند. C+Charge می‌خواهد بازار اعتبار کربن را دموکراتیک کند و اجازه می‌دهد بیشتر از این پاداش‌ها به جای کسب‌وکارهای بزرگ، خود را در دست صاحبان خودروهای برقی بیابند.

C+Charge به تازگی پیش فروش توکن CCHG را آغاز کرده است که پلتفرم آن برای پرداخت در ایستگاه های شارژ EV استفاده می کند. توکن‌ها در حال حاضر هر کدام با قیمت 0.013 دلار به فروش می‌رسند، اگرچه در پایان پیش‌فروش، این میزان 80 درصد افزایش خواهد یافت. سرمایه‌گذارانی که علاقه‌مند به ورود زودهنگام به پروژه‌های ارز دیجیتال سازگار با محیط‌زیست هستند، باید سریع حرکت کنند، زیرا این پروژه در عرض چند هفته پس از راه‌اندازی پیش‌فروش، نزدیک به ۴۰۰ هزار دلار جمع‌آوری کرده است.

سرمایه گذاران باید توجه داشته باشند که توکن های باقی مانده را می توان به سرعت جمع آوری کرد. نهنگ کریپتو اخیراً در یک تراکنش بیش از 99 دلار CCHG به دست آورده است، همانطور که می توان در اینجا در BscScan تأیید کرد.

C+Charge را اینجا ببینید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا