شبکه های اجتماعی

آنچه شما باید خودکار + ابزار [2024]

Summarize this content to 300 words in Persian Lang

اتوماسیون اینستاگرام: آیا باید آن را امتحان کنید؟ آیا شما را با الگوریتم ها به مشکل می اندازد یا به رشد مخاطبان شما کمک می کند؟

پاسخ این است که، بستگی دارد. راه های کاملاً قانونی برای خودکارسازی پست های اینستاگرام وجود دارد. اما ابزارهای مشکوکی نیز وجود دارند که می توانند به هشدارهایی در مورد رفتار خودکار منجر شوند.

در اینجا، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه پست اینستاگرام را به روش های ایمن و قانونی خودکار کنید. این کار باعث صرفه جویی در وقت شما می شود بدون اینکه مشکلی برای حساب شما ایجاد کند (یا فالوورهای شما را آزار دهد).

جایزه: خود را ادعا کنید بسته رایگان 15 قالب تبلیغاتی اینستاگرام توسط طراحان گرافیک حرفه ای ناب فالوور ایجاد شده است. به راحتی آنها را در Canva سفارشی کنید و همین امروز شروع به توقف انگشت شست و فروش بیشتر کنید.

فهرست مطالب

اتوماسیون اینستاگرام چیست؟

اتوماسیون اینستاگرام تمرین خودکارسازی وظایف اینستاگرام برای صرفه جویی در وقت شما است.

اتوماسیون به شما این امکان را می دهد که زمان بیشتری را صرف فکر کردن در مورد استراتژی بازاریابی اینستاگرام خود و ایجاد محتوای عالی کنید. این بدان معناست که زمان کمتری را صرف کارهایی مانند ارسال دستی محتوا و تایپ مجدد پاسخ‌های مشابه به dms می‌کنید.

آیا اتوماسیون اینستاگرام غیرقانونی است؟

دو نوع اتوماسیون اینستاگرام وجود دارد. یکی شامل استراتژی های قانونی و اخلاقی برای صرفه جویی در زمان در اینستاگرام با خودکارسازی کارهای روزمره روزمره است. این تجربه را هم برای شما و هم برای فالوورهایتان بهبود می بخشد. در این پست، نحوه استفاده از این استراتژی ها را به شما نشان خواهیم داد و در مورد ابزارهایی صحبت خواهیم کرد که می توانند به شما کمک کنند.

سپس، نوع زشت اتوماسیون اینستاگرام وجود دارد. نوعی که شامل تلاش ربات‌ها برای خودکارسازی فالوورهای اینستاگرام با لایک کردن پست‌ها، فالو کردن حساب‌ها و ارسال خودکار نظرات اسپم از طرف شما است. ما این نوع اتوماسیون اینستاگرام را توصیه نمی کنیم. و ما در اینجا این استراتژی های کلاه سیاه را پوشش نمی دهیم.

هیچ کدام از انواع اتوماسیون اینستاگرام غیرقانونی نیستند، اما دومی مطمئناً شما را به دردسر می‌اندازد، زیرا:

  • مردم اکانت های ربات اینستاگرام را دوست ندارند و می توانند تشخیص دهند که چه زمانی لایک، فالو یا کامنت جعلی است.
  • اینستاگرام به طور فعال در برابر اقداماتی عمل می کند که تجربه کاربر را کاهش می دهد.
  • ابزارهای خودکارسازی شبکه های اجتماعی سایه دار مرتباً خاموش می شوند (در صورت خرید خدمات، شانس شما را از دست می دهند)
  • استفاده از ربات‌های غیرمجاز برخلاف شرایط اینستاگرام و دستورالعمل‌های انجمن است، بنابراین ممکن است حساب خود را در معرض خطر قرار دهید.

چه چیزی را می توانید در اینستاگرام خودکار کنید؟

اکنون که این موضوع را روشن کردیم، بیایید به وظایفی که می‌توانید به طور قانونی در اینستاگرام خودکارسازی کنید، نگاهی بیاندازیم. ما انواع مختلف ابزارهای اتوماسیون را برای کمک به انجام این وظایف در پایان این پست به شما نشان خواهیم داد.

انتشار و زمان بندی پست های اینستاگرام

بزرگترین اتلاف وقت در هر برنامه، باز و بسته کردن مداوم آن در طول روز برای ایجاد و ارسال محتوای جدید است.

توانایی ایجاد چندین پست، قرقره و داستان از قبل یک صرفه جویی در زمان است. برنامه ریزی آنها برای ارسال خودکار در زمان های ایده آل حتی بهتر است.

شما می توانید با برنامه ریزی و ایجاد محتوای خود در زمان های اختصاصی، خلاقیت خود را به حداکثر برسانید. سپس از یک ابزار زمان بندی برای قرار دادن محتوا در تقویم محتوای خود استفاده کنید. به طور خودکار در زمان تعیین شده بدون هیچ گونه ورودی بیشتر از طرف شما یا تیمتان پست می شود.

پاسخ

برای پاسخگویی به پیام‌ها در اپلیکیشن اینستاگرام به‌طور هم‌زمان باید مراقب اعلان‌های فشاری باشید. شما باید برنامه را بارها و بارها در طول روز باز کنید.

اتوماسیون اینستاگرام می تواند در اینجا به چند روش کمک کند. ابتدا، برای اتوماسیون DM اینستاگرام، می توانید یک ربات چت با هوش مصنوعی راه اندازی کنید.

ربات چت هوش مصنوعی دستیار مجازی خرده فروش Simons

منبع: @maisonsimons

همچنین، می‌توانید پیام‌های خودکار اینستاگرام را بر اساس کلمات یا عبارات خاص تنظیم کنید.

یا، می‌توانید با هدایت پیام‌ها به بهترین عضو تیم، پاسخ‌های اینستاگرام خود را تا حدی خودکار کنید. ارائه الگوها و پاسخ‌های خودکار، وظایف تایپ دستی را بیشتر کاهش می‌دهد و زمان پاسخگویی را بهبود می‌بخشد.

همچنین می توانید از فیلترهای کلیدواژه برای پنهان کردن خودکار نظراتی که حاوی کلمات توهین آمیز یا تحقیرآمیز هستند استفاده کنید. این کار را برای مدیران محتوای شما بسیار آسان‌تر می‌کند.

HS InboxUpdate Networks

زمان پاسخگویی (و حجم کاری خود را کاهش دهید)

با مسیریابی آسان، پاسخ های ذخیره شده و چت ربات های دوستانه، همه پیام های خود را بدون استرس مدیریت کنید. امروز صندوق ورودی ناب فالوور را امتحان کنید.

نسخه ی نمایشی رزرو کنید

تبلیغات

می توانید چندین عنصر از کمپین های تبلیغاتی اینستاگرام خود را خودکار کنید، مانند:

  • اندازه گیری عملکرد
  • گزارش نویسی
  • بهینه سازی بودجه و
  • ایجاد تنوع تبلیغاتی متعدد

ساده ترین استراتژی، تنظیم محرک هایی است که به طور خودکار بهترین محتوای ارگانیک شما را به تبلیغات تبدیل می کند. این اساساً یک استراتژی تبلیغاتی بدون هندزفری در اینستاگرام برای دستیابی به مخاطبان جدید است.

تغییر خودکار باعث افزایش خودکار پست هایی می شود که حداقل نیازهای شما را برآورده می کند

جمع آوری داده ها و گزارش دهی

اینستاگرام حجم زیادی از داده ها را به صورت بومی در ویژگی Insights فراهم می کند. با این حال، ضربه زدن از طریق صفحه نمایش و کپی و چسباندن داده ها در گزارش رسانه های اجتماعی می تواند زمان بر باشد.

خوشبختانه، شما می توانید فرآیند تجزیه و تحلیل و گزارش را خودکار کنید. به سادگی گزارش های سفارشی را با داده های دقیقی که نیاز دارید تنظیم کنید. داده ها به طور خودکار در برنامه شما در قالبی بهینه شده برای اشتراک گذاری با تیم و سهامداران برای شما ارسال می شود.

HS ProductImage Analytics 1

# 1 ابزار تجزیه و تحلیل برای رشد

گزارش های زیبا اطلاعات روشن. بینش‌های عملی برای کمک به رشد سریع‌تر.

آزمایش 30 روزه رایگان را شروع کنید

ردیابی و تحقیق هشتگ

نیازی نیست وقت خود را با تایپ کردن و ضربه زدن روی چندین هشتگ هر روز تلف کنید.

در عوض، می‌توانید از نظارت اجتماعی برای ردیابی خودکار هشتگ‌ها استفاده کنید، از جمله:

ناب فالوور هشتگ های مد پرطرفدار اینستاگرام را پخش می کند

ابزارهای اتوماسیون اینستاگرام مانند ناب فالوور Analytics و OwlyWriter AI نیز تحقیقات هشتگ را برای به حداکثر رساندن تعامل خودکار می کنند.

ایجاد شرح ویدیو

رونویسی گفتار به صورت دستی کند است. اما با اتوماسیون اینستاگرام تنها با چند ضربه می توان این کار را به صورت خودکار انجام داد. برای زیرنویس‌هایی که به‌طور خودکار تولید می‌شوند، به سادگی برچسب Captions را روی هر داستان ویدیویی یا حلقه قرار دهید.

از آنجایی که گفتار به متن همیشه کامل نیست، می‌توانید قبل از پست کردن، شرح‌ها را مرور کنید. (اگرچه زیرنویس‌های خودکار معمولاً خوب هستند.)

همچنین می‌توانید زیرنویس‌های خودکار را به حلقه‌های اینستاگرام خود در تب Accessibility در زیر گزینه‌های پیشرفته اضافه کنید.

چگونه پست های اینستاگرام را خودکار کنیم

از هوش مصنوعی برای ایده پردازی استفاده کنید

ارائه ایده برای محتوای اینستاگرام شما می تواند حتی بیشتر از ایجاد خود محتوا زمان ببرد. خوشبختانه، هوش مصنوعی می‌تواند به شما کمک کند تا ایده‌های خود را بر اساس دارایی‌های محتوای موجود یا از ابتدا ایده‌گیری کنید.

برای مثال، هوش مصنوعی OwlyWriter ناب فالوور می‌تواند ایده‌ها و زیرنویس‌های پست را بر اساس یک موضوع کلی یا کلمه کلیدی ایجاد کند. یا می‌توانید به OwlyWriter پیوندی به محتوای موجود در وب‌سایت یا وبلاگ خود بدهید و یک پست مرتبط ایجاد می‌کند. حتی می‌توانید از آن برای تغییر هدف پست‌های برتر خود با زیرنویس‌های جدید برای دسترسی به افراد بیشتری استفاده کنید.

شرح‌های هوش مصنوعی ناب فالوور OwlyWriter برای شما ایجاد شده است
OwlyWriter AI blog CTA

پست های عالی را در چند ثانیه بسازید

هوش مصنوعی OwlyWriter فوراً برای هر شبکه رسانه‌های اجتماعی ایده‌ها و شرح‌ها تولید می‌کند. به طور جدی آسان است.

آزمایش 30 روزه رایگان را شروع کنید

بهترین زمان را برای ارسال پست انتخاب کنید

ارسال پست در بهترین زمان برای جلب مشارکت زودهنگام طرفداران شما بسیار مهم است. می توانید با تجزیه و تحلیل نتایج گذشته سعی کنید بهترین زمان خود را برای ارسال دستی پست کنید. یا می‌توانید از ابزار رسانه‌های اجتماعی مانند ناب فالوور برای خودکار کردن این محاسبات استفاده کنید.

به نمای ناب فالوور بهترین زمان برای انتشار بروید. بر اساس نتایجی که در 30 روز گذشته به دست آورده‌اید، زمان‌های پیشنهادی پست را برای حساب خاص خود مشاهده خواهید کرد.

می‌توانید بهترین پیشنهادات زمان را بر اساس سه هدف مختلف ببینید:

  • اطلاع
  • نامزدی
  • ترافیک

دیگر نیازی به ریاضیات ذهنی نیست.

ناب فالوور Heatmap کسب و کار اینستاگرام بهترین زمان و روز برای انتشار

برای پست های خود برنامه ریزی کنید

هنگامی که بهترین زمان برای پست کردن را می دانید، می توانید محتوای خود را فقط با یک کلیک مستقیماً از صفحه توصیه ها برنامه ریزی کنید. یا، می توانید زمان خود را برای برنامه ریزی یک پست مستقیماً از آهنگساز انتخاب کنید.

اگر محتوای اینستاگرام زیادی پست می‌کنید و برنامه‌ریزی می‌کنید، می‌توانید تا 350 پست را همزمان با قابلیت آپلود انبوه ناب فالوور آپلود کنید.

تقویت خودکار را تنظیم کنید

برای خودکارسازی استراتژی تبلیغات اینستاگرام خود، محرک های خودکار را برای پست های تقویت شده تنظیم کنید. می‌توانید پست‌هایی را افزایش دهید که حداقل تعداد لایک‌ها، اشتراک‌گذاری‌ها، دسترسی، نظرات یا بازدیدهای ویدیوی شما را برآورده کند.

شما بودجه و مخاطبان هدف خود را دقیقاً مانند هر استراتژی تبلیغاتی دیگری تعیین می کنید. اما در این مورد، همه چیز به طور خودکار اتفاق می افتد. می‌دانید که بودجه شما همیشه در حال افزایش دامنه محتوای پربازده شما است.

هدف و مخاطب صفحه حساب تبلیغاتی را تنظیم کنید

ردیابی خودکار عملکرد

می‌توانید به صورت دستی Insights اینستاگرام را بررسی کنید. یا می توانید از ابزارهای اتوماسیون اینستاگرام مانند ناب فالوور برای دریافت گزارش آماده با معیارهای انتخابی خود استفاده کنید. این شما را برای برنامه ریزی استراتژیک آسان تر و گزارش دهی به ذینفعان آماده می کند.

ناب فالوور گزارش‌های تحلیلی سفارشی اینستاگرام را با داده‌هایی که برای شما مهم است، ارائه می‌کند. این یک راه عالی برای خودکارسازی جمع‌آوری و گزارش داده‌های اینستاگرام شماست.

«ما به رفتار خودکار مشکوک هستیم» در اینستاگرام به چه معناست؟

آیا هشدار وحشتناک اینستاگرام را دریافت کرده اید: ما به رفتار خودکار مشکوک هستیم؟

این هشدار معمولاً با دستورالعمل هایی برای جدا کردن ابزارهای اتوماسیون شخص ثالث همراه است. اگر این کار را نکنید، در معرض خطر غیرفعال شدن حساب خود هستید.

توجه داشته باشید که این به طور خاص به ربات های غیرمجاز و سایر ابزارهایی که از تکنیک های کلاه سیاه استفاده می کنند اشاره دارد. لازم نیست ابزارهای شخص ثالث مجاز مانند ناب فالوور را قطع کنید. ناب فالوور با سیاست های اینستاگرام مطابقت دارد (و حتی دارای گواهی FedRAMP).

همانطور که در بالا گفتیم، استفاده از ابزارها و خدمات اتوماسیون کلاه سیاه برخلاف شرایط خدمات اینستاگرام است و حساب شما را در معرض خطر قرار می دهد. وقتی اینستاگرام تشخیص دهد که از چنین ابزارهایی استفاده می کنید، یک هشدار دریافت خواهید کرد. در این مرحله، شما واقعاً چاره ای ندارید جز اینکه استفاده از ابزارهای غیرمجاز اتوماسیون اینستاگرام را متوقف کنید، یا ممکن است برای همیشه حساب خود را از دست بدهید.

با این حال، گاهی اوقات ممکن است هشداری مانند این دریافت کنید، حتی اگر از ابزارهای هرزنامه استفاده نکنید. به عنوان مثال، برخی از افراد گزارش داده اند که این پیام ها را فقط برای استفاده از VPN با حساب فیس بوک یا اینستاگرام خود دریافت کرده اند.

در این مورد، بهترین شرط شما این است که VPN خود را قبل از دسترسی به اینستاگرام خاموش کنید. همچنین ممکن است در صورت هجوم لایک کردن تعداد زیادی محتوا یا فالو کردن یا لغو فالو کردن حساب‌ها (حتی به صورت دستی) به حدی که اینستاگرام فکر کند از ربات‌ها استفاده می‌کنید، ممکن است هشدار دریافت کنید. در این مورد، استراحت کردن از پلت فرم باید به طور کلی مشکل را حل کند.

9 ابزار اتوماسیون اینستاگرام برای سال 2024

1. هوت سوئیت

انتشار استوری جدید ناب فالوور Composer در اینستاگرام

هزینه: برنامه ها از 99 دلار در ماه شروع می شوند

بهترین برای: کارآفرینان، تیم‌های کوچک و سازمان‌های سطح سازمانی به دنبال خودکارسازی چندین عملکرد اینستاگرام در کنار سایر پلت‌فرم‌های اجتماعی هستند.

ناب فالوور یک داشبورد مدیریت اجتماعی با ویژگی های کامل با عملکرد گسترده اتوماسیون اینستاگرام است.

ابتدا، ناب فالوور Composer and Planner به شما این امکان را می‌دهد که انتشار و زمان‌بندی اینستاگرام خود را خودکار کنید، از ایده‌های محتوا تا انتخاب بهترین زمان برای انتشار. (نکته: می‌خواهید ابزارهای محتوای هوش مصنوعی ناب فالوور را امتحان کنید؟ نسخه‌های رایگان مولد کپشن اینستاگرام، ابزار سئوی اینستاگرام و تولیدکننده ایده‌های محتوا را بررسی کنید.)

هنگامی که محتوای اینستاگرام خود را برنامه ریزی کردید، آن را در یک تقویم محتوای جامع خواهید دید که پست های اینستاگرام شما را در چارچوب استراتژی اجتماعی بزرگتر شما نشان می دهد.

در همین حال، ناب فالوور Inbox به شما امکان می‌دهد تمام پیام‌های مستقیم اینستاگرام و ذکر استوری را با اتوماسیون‌های داخلی برای کاهش ورودی دستی مورد نیاز، مشاهده، پیگیری و پاسخ دهید.

برای هشتگ‌ها و ذکر اتوماسیون ردیابی، استریم‌های ناب فالوور برای نمایاندن مکالماتی که برند شما می‌خواهد بخشی از آن باشد (یا فقط در راس آن‌ها قرار گیرد) کار می‌کند.

می‌توانید استریم‌هایی را تنظیم کنید تا به‌طور خودکار تمام محتوای ارسال شده در یک هشتگ مرتبط در داشبورد ناب فالوور خود را ردیابی کند. سپس می‌توانید پست‌های روی همه هشتگ‌ها را از یک صفحه ردیابی کرده و به آنها پاسخ دهید.

ویژگی‌های تبلیغات اجتماعی ناب فالوور ابزارهای یکپارچه برای مدیریت محتوای ارگانیک و پولی در کنار هم هستند، از جمله تقویت خودکار پست‌ها. در داشبورد، می‌توانید به راحتی تجزیه و تحلیل‌های عملی انجام دهید و گزارش‌های سفارشی بسازید تا ROI همه کمپین‌های اجتماعی خود را ثابت کنید.

در نهایت، ناب فالوور Analytics گزارش‌های عمیق و سفارشی اینستاگرام را ارائه می‌کند که به صورت خودکار تولید شده و در برنامه تعیین‌شده شما برای همه ذینفعان مربوطه ارسال می‌شود.

Inpost CTA Planner

شماره 1 ابزار رسانه های اجتماعی

ايجاد كردن. برنامه. انتشار. مشغول کردن. اندازه گرفتن. پیروزی.

آزمایشی 30 روزه رایگان

2. Meta Business Suite

اتوماسیون های صندوق ورودی Meta Business Suite

منبع: Meta Business Suite

هزینه: رایگان

بهترین برای: سازندگان و تیم های اجتماعی کوچک که عمدتاً بر روی پلتفرم های متا تمرکز می کنند

Meta Business Suite برخی از ویژگی های اولیه اتوماسیون را برای اینستاگرام ارائه می دهد. ابتدا، می‌توانید پست‌ها و استوری‌ها را با استفاده از برنامه‌ریز داخلی زمان‌بندی کنید. می توانید از این ویژگی برای برنامه ریزی پست های ارگانیک یا پولی اینستاگرام استفاده کنید.

دوم، می‌توانید پاسخ‌های خودکار را در Meta Business Suite Inbox تنظیم کنید تا زمانی که شخصی با کسب‌وکار شما در اینستاگرام تماس می‌گیرد، پاسخ‌های خودکار ارسال کند. شما می توانید تا پنج کلمه یا عبارت کلیدی را برای ایجاد پاسخ های مختلف اضافه کنید. بنابراین، برای مثال، اگر DM های زیادی در مورد حمل و نقل دریافت می کنید، می توانید پیام های خودکار اینستاگرام را با پیوندهایی به جزئیات حمل و نقل در وب سایت خود تنظیم کنید.

درباره نحوه استفاده از Meta Business Suite بیشتر بیاموزید.

3. گربه ناپلئون

صندوق ورودی اجتماعی NapoleonCat

منبع: NapoleonCat

هزینه: برنامه های اصلی از 32 دلار در ماه شروع می شود. اتوماسیون DM اینستاگرام به طرح حرفه ای نیاز دارد که از 76 دلار در ماه شروع می شود.

بهترین برای: تمرکز تیم‌ها بر تعدیل خودکار نظرات و پاسخ‌های اینستاگرام.

NapoleonCat یک صندوق ورودی اجتماعی مفید را ارائه می دهد که به شما امکان می دهد نظرات و DM های اینستاگرام را مدیریت کنید، همراه با ویژگی های تعدیل خودکار برای کاهش حجم کار. همچنین می توانید از این ابزار برای برنامه ریزی محتوای اینستاگرام از قبل استفاده کنید.

4. بعدا

بعداً زمان‌بندی پست و انتشار خودکار

منبع: بعدا

هزینه: شروع از 25 دلار در ماه

بهترین برای: افراد و تیم هایی که از اینستاگرام به عنوان پلت فرم اصلی رسانه اجتماعی خود استفاده می کنند و بر محتوای ارگانیک تمرکز می کنند

Later یک برنامه زمان بندی اینستاگرام با ویژگی های قوی برای برنامه ریزی محتوا و زمان بندی محتوای ارگانیک (اما نه تبلیغات اینستاگرام) است. همچنین شامل یک صندوق ورودی رسانه های اجتماعی برای مدیریت نظرات اینستاگرام است، اما نه DM.

ببینید Later چگونه با ناب فالوور مقایسه می شود.

5. Sprout Social

نمودار پروفایل های کسب و کار اینستاگرام Sprout Social

منبع: Sprout Social

هزینه: شروع از 249 دلار در ماه

بهترین برای: تیم‌های سازمانی با استراتژی رسانه‌های اجتماعی عمدتاً ارگانیک

Sprout Social یک ابزار قدرتمند مدیریت اجتماعی متمرکز بر سازمان است که ویژگی‌های خوب اتوماسیون اینستاگرام را برای محتوای ارگانیک (اما نه تبلیغات) ارائه می‌کند. می‌توانید نظرات، پیام‌های پیامکی، اشاره‌ها و برچسب‌ها را از یک صندوق ورودی یکپارچه نظارت کنید که به اعضای تیم اجازه می‌دهد به طور مؤثر با هم همکاری کنند.

ببینید Sprout Social چگونه با ناب فالوور مقایسه می شود.

6. Iconosquare

نمای تقویم نمادین

منبع: Iconosquare

هزینه: شروع از 79 دلار در ماه

بهترین برای: تیم هایی با استراتژی بازاریابی رسانه های اجتماعی ارگانیک بین پلتفرمی

Iconosquare بسیاری از ویژگی‌های مفید برنامه‌ریزی اینستاگرام را ارائه می‌دهد – از جمله گزینه زمان‌بندی اولین نظر در پست‌های اینستاگرام شما. باز هم، امکان زمان‌بندی تبلیغات اینستاگرام را نمی‌دهد، اگرچه گزارش‌دهی خوبی را برای عملکرد محتوای ارگانیک در مقابل پولی ارائه می‌دهد.

7. باد دم

گزینه‌های طراحی شبکه خود را در Tailwin قرار دهید

منبع: Tailwind

هزینه: شروع از 24.99 دلار در ماه

بهترین برای: خلاقان و کارآفرینانی که به دنبال ساده‌سازی کپی و طراحی هستند اما تعامل را به صورت دستی مدیریت می‌کنند

Tailwind یک ابزار مدیریت رسانه های اجتماعی است که با طراحی خودکار و ابزارهای ایجاد کپی واقعا می درخشد. با این حال، شامل صندوق ورودی برای مدیریت یا خودکارسازی تعامل اینستاگرام نیست. اگر منابع تیمی برای مدیریت تعامل به صورت دستی دارید اما برای ایجاد محتوا به کمک نیاز دارید، این می‌تواند یک ابزار اتوماسیون اینستاگرام خوب برای شما باشد.

8. برندفورت

سیستم تعدیل نظرات مبتنی بر هوش مصنوعی Brandfort فحاشی را حذف می کند

منبع: برندفورت

هزینه: طرح رایگان پایه برنامه های پولی با فیلتر خودکار پیام های اینستاگرام از 19.99 دلار در ماه شروع می شود

بهترین برای: کاربران پلتفرم متا که سطح بالایی از تعامل را مشاهده می کنند، به ویژه آنهایی که در صنایع تحت نظارت هستند

Brandfort یک سیستم تعدیل نظرات مبتنی بر هوش مصنوعی است که به طور خودکار نظرات نامناسب را در پست ها و تبلیغات ارگانیک فیس بوک و اینستاگرام شما پرچم گذاری و پنهان می کند. این به طور خاص برای تشخیص هرزنامه، منفی، نفرت و ناسزا طراحی شده است. همچنین می تواند نظرات سیاسی و اطلاعات قابل شناسایی شخصی را شناسایی کند و به چندین زبان کار می کند.

Brandfort با ناب فالوور ادغام می شود.

9. ساعت پانورامیک

پخش جریانی سفارشی داشبورد Panoramiq Watch

منبع: Synaptive

هزینه: شروع از 8 دلار در ماه (رایگان برای کاربران ناب فالوور Enterprise)

بهترین برای: برندهایی با هشتگ پیچیده و نیازهای نظارت بر رقبا

Panoramiq Watch به برندها اجازه می دهد تا هشتگ پیچیده اینستاگرام و نظارت بر رقبا را با استریم های سفارشی و ابزارهای مدیریت پست خودکار کنند. می توانید نتایج خود را در ابزارهایی مانند Evernote OneNote و Pocket ذخیره کنید.

Panoramiq Watch با ناب فالوور ادغام می شود.

حضور اینستاگرام خود را در کنار سایر کانال های اجتماعی خود مدیریت کنید و با استفاده از ناب فالوور در زمان خود صرفه جویی کنید. از یک داشبورد، می‌توانید پست‌ها را زمان‌بندی و منتشر کنید، مخاطبان را درگیر کنید و عملکرد را اندازه‌گیری کنید. امروز آن را رایگان امتحان کنید.

در اینستاگرام رشد کنید

به راحتی ایجاد، تجزیه و تحلیل، و پست های اینستاگرام، استوری ها، حلقه ها و موضوعات را برنامه ریزی کنید با ناب فالوور در زمان صرفه جویی کنید و نتیجه بگیرید.

اتوماسیون اینستاگرام: آیا باید آن را امتحان کنید؟ آیا شما را با الگوریتم ها به مشکل می اندازد یا به رشد مخاطبان شما کمک می کند؟

پاسخ این است که، بستگی دارد. راه های کاملاً قانونی برای خودکارسازی پست های اینستاگرام وجود دارد. اما ابزارهای مشکوکی نیز وجود دارند که می توانند به هشدارهایی در مورد رفتار خودکار منجر شوند.

در اینجا، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه پست اینستاگرام را به روش های ایمن و قانونی خودکار کنید. این کار باعث صرفه جویی در وقت شما می شود بدون اینکه مشکلی برای حساب شما ایجاد کند (یا فالوورهای شما را آزار دهد).

جایزه: خود را ادعا کنید بسته رایگان 15 قالب تبلیغاتی اینستاگرام توسط طراحان گرافیک حرفه ای ناب فالوور ایجاد شده است. به راحتی آنها را در Canva سفارشی کنید و همین امروز شروع به توقف انگشت شست و فروش بیشتر کنید.

اتوماسیون اینستاگرام چیست؟

اتوماسیون اینستاگرام تمرین خودکارسازی وظایف اینستاگرام برای صرفه جویی در وقت شما است.

اتوماسیون به شما این امکان را می دهد که زمان بیشتری را صرف فکر کردن در مورد استراتژی بازاریابی اینستاگرام خود و ایجاد محتوای عالی کنید. این بدان معناست که زمان کمتری را صرف کارهایی مانند ارسال دستی محتوا و تایپ مجدد پاسخ‌های مشابه به dms می‌کنید.

آیا اتوماسیون اینستاگرام غیرقانونی است؟

دو نوع اتوماسیون اینستاگرام وجود دارد. یکی شامل استراتژی های قانونی و اخلاقی برای صرفه جویی در زمان در اینستاگرام با خودکارسازی کارهای روزمره روزمره است. این تجربه را هم برای شما و هم برای فالوورهایتان بهبود می بخشد. در این پست، نحوه استفاده از این استراتژی ها را به شما نشان خواهیم داد و در مورد ابزارهایی صحبت خواهیم کرد که می توانند به شما کمک کنند.

سپس، نوع زشت اتوماسیون اینستاگرام وجود دارد. نوعی که شامل تلاش ربات‌ها برای خودکارسازی فالوورهای اینستاگرام با لایک کردن پست‌ها، فالو کردن حساب‌ها و ارسال خودکار نظرات اسپم از طرف شما است. ما این نوع اتوماسیون اینستاگرام را توصیه نمی کنیم. و ما در اینجا این استراتژی های کلاه سیاه را پوشش نمی دهیم.

هیچ کدام از انواع اتوماسیون اینستاگرام غیرقانونی نیستند، اما دومی مطمئناً شما را به دردسر می‌اندازد، زیرا:

  • مردم اکانت های ربات اینستاگرام را دوست ندارند و می توانند تشخیص دهند که چه زمانی لایک، فالو یا کامنت جعلی است.
  • اینستاگرام به طور فعال در برابر اقداماتی عمل می کند که تجربه کاربر را کاهش می دهد.
  • ابزارهای خودکارسازی شبکه های اجتماعی سایه دار مرتباً خاموش می شوند (در صورت خرید خدمات، شانس شما را از دست می دهند)
  • استفاده از ربات‌های غیرمجاز برخلاف شرایط اینستاگرام و دستورالعمل‌های انجمن است، بنابراین ممکن است حساب خود را در معرض خطر قرار دهید.

چه چیزی را می توانید در اینستاگرام خودکار کنید؟

اکنون که این موضوع را روشن کردیم، بیایید به وظایفی که می‌توانید به طور قانونی در اینستاگرام خودکارسازی کنید، نگاهی بیاندازیم. ما انواع مختلف ابزارهای اتوماسیون را برای کمک به انجام این وظایف در پایان این پست به شما نشان خواهیم داد.

انتشار و زمان بندی پست های اینستاگرام

بزرگترین اتلاف وقت در هر برنامه، باز و بسته کردن مداوم آن در طول روز برای ایجاد و ارسال محتوای جدید است.

توانایی ایجاد چندین پست، قرقره و داستان از قبل یک صرفه جویی در زمان است. برنامه ریزی آنها برای ارسال خودکار در زمان های ایده آل حتی بهتر است.

شما می توانید با برنامه ریزی و ایجاد محتوای خود در زمان های اختصاصی، خلاقیت خود را به حداکثر برسانید. سپس از یک ابزار زمان بندی برای قرار دادن محتوا در تقویم محتوای خود استفاده کنید. به طور خودکار در زمان تعیین شده بدون هیچ گونه ورودی بیشتر از طرف شما یا تیمتان پست می شود.

تقویم اجتماعی پست های برنامه ریزی شده ناب فالوور Planner

پاسخ

برای پاسخگویی به پیام‌ها در اپلیکیشن اینستاگرام به‌طور هم‌زمان باید مراقب اعلان‌های فشاری باشید. شما باید برنامه را بارها و بارها در طول روز باز کنید.

اتوماسیون اینستاگرام می تواند در اینجا به چند روش کمک کند. ابتدا، برای اتوماسیون DM اینستاگرام، می توانید یک ربات چت با هوش مصنوعی راه اندازی کنید.

ربات چت هوش مصنوعی دستیار مجازی خرده فروش Simons

منبع: @maisonsimons

همچنین، می‌توانید پیام‌های خودکار اینستاگرام را بر اساس کلمات یا عبارات خاص تنظیم کنید.

یا، می‌توانید با هدایت پیام‌ها به بهترین عضو تیم، پاسخ‌های اینستاگرام خود را تا حدی خودکار کنید. ارائه الگوها و پاسخ‌های خودکار، وظایف تایپ دستی را بیشتر کاهش می‌دهد و زمان پاسخگویی را بهبود می‌بخشد.

همچنین می توانید از فیلترهای کلیدواژه برای پنهان کردن خودکار نظراتی که حاوی کلمات توهین آمیز یا تحقیرآمیز هستند استفاده کنید. این کار را برای مدیران محتوای شما بسیار آسان‌تر می‌کند.

HS InboxUpdate Networks

زمان پاسخگویی (و حجم کاری خود را کاهش دهید)

با مسیریابی آسان، پاسخ های ذخیره شده و چت ربات های دوستانه، همه پیام های خود را بدون استرس مدیریت کنید. امروز صندوق ورودی ناب فالوور را امتحان کنید.

نسخه ی نمایشی رزرو کنید

تبلیغات

می توانید چندین عنصر از کمپین های تبلیغاتی اینستاگرام خود را خودکار کنید، مانند:

  • اندازه گیری عملکرد
  • گزارش نویسی
  • بهینه سازی بودجه و
  • ایجاد تنوع تبلیغاتی متعدد

ساده ترین استراتژی، تنظیم محرک هایی است که به طور خودکار بهترین محتوای ارگانیک شما را به تبلیغات تبدیل می کند. این اساساً یک استراتژی تبلیغاتی بدون هندزفری در اینستاگرام برای دستیابی به مخاطبان جدید است.

تغییر خودکار باعث افزایش خودکار پست هایی می شود که حداقل نیازهای شما را برآورده می کند

جمع آوری داده ها و گزارش دهی

اینستاگرام حجم زیادی از داده ها را به صورت بومی در ویژگی Insights فراهم می کند. با این حال، ضربه زدن از طریق صفحه نمایش و کپی و چسباندن داده ها در گزارش رسانه های اجتماعی می تواند زمان بر باشد.

خوشبختانه، شما می توانید فرآیند تجزیه و تحلیل و گزارش را خودکار کنید. به سادگی گزارش های سفارشی را با داده های دقیقی که نیاز دارید تنظیم کنید. داده ها به طور خودکار در برنامه شما در قالبی بهینه شده برای اشتراک گذاری با تیم و سهامداران برای شما ارسال می شود.

HS ProductImage Analytics 1

# 1 ابزار تجزیه و تحلیل برای رشد

گزارش های زیبا اطلاعات روشن. بینش‌های عملی برای کمک به رشد سریع‌تر.

آزمایش 30 روزه رایگان را شروع کنید

ردیابی و تحقیق هشتگ

نیازی نیست وقت خود را با تایپ کردن و ضربه زدن روی چندین هشتگ هر روز تلف کنید.

در عوض، می‌توانید از نظارت اجتماعی برای ردیابی خودکار هشتگ‌ها استفاده کنید، از جمله:

ناب فالوور هشتگ های مد پرطرفدار اینستاگرام را پخش می کند

ابزارهای اتوماسیون اینستاگرام مانند ناب فالوور Analytics و OwlyWriter AI نیز تحقیقات هشتگ را برای به حداکثر رساندن تعامل خودکار می کنند.

ایجاد شرح ویدیو

رونویسی گفتار به صورت دستی کند است. اما با اتوماسیون اینستاگرام تنها با چند ضربه می توان این کار را به صورت خودکار انجام داد. برای زیرنویس‌هایی که به‌طور خودکار تولید می‌شوند، به سادگی برچسب Captions را روی هر داستان ویدیویی یا حلقه قرار دهید.

از آنجایی که گفتار به متن همیشه کامل نیست، می‌توانید قبل از پست کردن، شرح‌ها را مرور کنید. (اگرچه زیرنویس‌های خودکار معمولاً خوب هستند.)

همچنین می‌توانید زیرنویس‌های خودکار را به حلقه‌های اینستاگرام خود در تب Accessibility در زیر گزینه‌های پیشرفته اضافه کنید.

چگونه پست های اینستاگرام را خودکار کنیم

از هوش مصنوعی برای ایده پردازی استفاده کنید

ارائه ایده برای محتوای اینستاگرام شما می تواند حتی بیشتر از ایجاد خود محتوا زمان ببرد. خوشبختانه، هوش مصنوعی می‌تواند به شما کمک کند تا ایده‌های خود را بر اساس دارایی‌های محتوای موجود یا از ابتدا ایده‌گیری کنید.

برای مثال، هوش مصنوعی OwlyWriter ناب فالوور می‌تواند ایده‌ها و زیرنویس‌های پست را بر اساس یک موضوع کلی یا کلمه کلیدی ایجاد کند. یا می‌توانید به OwlyWriter پیوندی به محتوای موجود در وب‌سایت یا وبلاگ خود بدهید و یک پست مرتبط ایجاد می‌کند. حتی می‌توانید از آن برای تغییر هدف پست‌های برتر خود با زیرنویس‌های جدید برای دسترسی به افراد بیشتری استفاده کنید.

شرح‌های هوش مصنوعی ناب فالوور OwlyWriter برای شما ایجاد شده است
OwlyWriter AI blog CTA

پست های عالی را در چند ثانیه بسازید

هوش مصنوعی OwlyWriter فوراً برای هر شبکه رسانه‌های اجتماعی ایده‌ها و شرح‌ها تولید می‌کند. به طور جدی آسان است.

آزمایش 30 روزه رایگان را شروع کنید

بهترین زمان را برای ارسال پست انتخاب کنید

ارسال پست در بهترین زمان برای جلب مشارکت زودهنگام طرفداران شما بسیار مهم است. می توانید با تجزیه و تحلیل نتایج گذشته سعی کنید بهترین زمان خود را برای ارسال دستی پست کنید. یا می‌توانید از ابزار رسانه‌های اجتماعی مانند ناب فالوور برای خودکار کردن این محاسبات استفاده کنید.

به نمای ناب فالوور بهترین زمان برای انتشار بروید. بر اساس نتایجی که در 30 روز گذشته به دست آورده‌اید، زمان‌های پیشنهادی پست را برای حساب خاص خود مشاهده خواهید کرد.

می‌توانید بهترین پیشنهادات زمان را بر اساس سه هدف مختلف ببینید:

  • اطلاع
  • نامزدی
  • ترافیک

دیگر نیازی به ریاضیات ذهنی نیست.

ناب فالوور Heatmap کسب و کار اینستاگرام بهترین زمان و روز برای انتشار

برای پست های خود برنامه ریزی کنید

هنگامی که بهترین زمان برای پست کردن را می دانید، می توانید محتوای خود را فقط با یک کلیک مستقیماً از صفحه توصیه ها برنامه ریزی کنید. یا، می توانید زمان خود را برای برنامه ریزی یک پست مستقیماً از آهنگساز انتخاب کنید.

اگر محتوای اینستاگرام زیادی پست می‌کنید و برنامه‌ریزی می‌کنید، می‌توانید تا 350 پست را همزمان با قابلیت آپلود انبوه ناب فالوور آپلود کنید.

تقویت خودکار را تنظیم کنید

برای خودکارسازی استراتژی تبلیغات اینستاگرام خود، محرک های خودکار را برای پست های تقویت شده تنظیم کنید. می‌توانید پست‌هایی را افزایش دهید که حداقل تعداد لایک‌ها، اشتراک‌گذاری‌ها، دسترسی، نظرات یا بازدیدهای ویدیوی شما را برآورده کند.

شما بودجه و مخاطبان هدف خود را دقیقاً مانند هر استراتژی تبلیغاتی دیگری تعیین می کنید. اما در این مورد، همه چیز به طور خودکار اتفاق می افتد. می‌دانید که بودجه شما همیشه در حال افزایش دامنه محتوای پربازده شما است.

هدف و مخاطب صفحه حساب تبلیغاتی را تنظیم کنید

ردیابی خودکار عملکرد

می‌توانید به صورت دستی Insights اینستاگرام را بررسی کنید. یا می توانید از ابزارهای اتوماسیون اینستاگرام مانند ناب فالوور برای دریافت گزارش آماده با معیارهای انتخابی خود استفاده کنید. این شما را برای برنامه ریزی استراتژیک آسان تر و گزارش دهی به ذینفعان آماده می کند.

ناب فالوور گزارش‌های تحلیلی سفارشی اینستاگرام را با داده‌هایی که برای شما مهم است، ارائه می‌کند. این یک راه عالی برای خودکارسازی جمع‌آوری و گزارش داده‌های اینستاگرام شماست.

«ما به رفتار خودکار مشکوک هستیم» در اینستاگرام به چه معناست؟

آیا هشدار وحشتناک اینستاگرام را دریافت کرده اید: ما به رفتار خودکار مشکوک هستیم؟

این هشدار معمولاً با دستورالعمل هایی برای جدا کردن ابزارهای اتوماسیون شخص ثالث همراه است. اگر این کار را نکنید، در معرض خطر غیرفعال شدن حساب خود هستید.

توجه داشته باشید که این به طور خاص به ربات های غیرمجاز و سایر ابزارهایی که از تکنیک های کلاه سیاه استفاده می کنند اشاره دارد. لازم نیست ابزارهای شخص ثالث مجاز مانند ناب فالوور را قطع کنید. ناب فالوور با سیاست های اینستاگرام مطابقت دارد (و حتی دارای گواهی FedRAMP).

همانطور که در بالا گفتیم، استفاده از ابزارها و خدمات اتوماسیون کلاه سیاه برخلاف شرایط خدمات اینستاگرام است و حساب شما را در معرض خطر قرار می دهد. وقتی اینستاگرام تشخیص دهد که از چنین ابزارهایی استفاده می کنید، یک هشدار دریافت خواهید کرد. در این مرحله، شما واقعاً چاره ای ندارید جز اینکه استفاده از ابزارهای غیرمجاز اتوماسیون اینستاگرام را متوقف کنید، یا ممکن است برای همیشه حساب خود را از دست بدهید.

با این حال، گاهی اوقات ممکن است هشداری مانند این دریافت کنید، حتی اگر از ابزارهای هرزنامه استفاده نکنید. به عنوان مثال، برخی از افراد گزارش داده اند که این پیام ها را فقط برای استفاده از VPN با حساب فیس بوک یا اینستاگرام خود دریافت کرده اند.

در این مورد، بهترین شرط شما این است که VPN خود را قبل از دسترسی به اینستاگرام خاموش کنید. همچنین ممکن است در صورت هجوم لایک کردن تعداد زیادی محتوا یا فالو کردن یا لغو فالو کردن حساب‌ها (حتی به صورت دستی) به حدی که اینستاگرام فکر کند از ربات‌ها استفاده می‌کنید، ممکن است هشدار دریافت کنید. در این مورد، استراحت کردن از پلت فرم باید به طور کلی مشکل را حل کند.

9 ابزار اتوماسیون اینستاگرام برای سال 2024

1. هوت سوئیت

انتشار استوری جدید ناب فالوور Composer در اینستاگرام

هزینه: برنامه ها از 99 دلار در ماه شروع می شوند

بهترین برای: کارآفرینان، تیم‌های کوچک و سازمان‌های سطح سازمانی به دنبال خودکارسازی چندین عملکرد اینستاگرام در کنار سایر پلت‌فرم‌های اجتماعی هستند.

ناب فالوور یک داشبورد مدیریت اجتماعی با ویژگی های کامل با عملکرد گسترده اتوماسیون اینستاگرام است.

ابتدا، ناب فالوور Composer and Planner به شما این امکان را می‌دهد که انتشار و زمان‌بندی اینستاگرام خود را خودکار کنید، از ایده‌های محتوا تا انتخاب بهترین زمان برای انتشار. (نکته: می‌خواهید ابزارهای محتوای هوش مصنوعی ناب فالوور را امتحان کنید؟ نسخه‌های رایگان مولد کپشن اینستاگرام، ابزار سئوی اینستاگرام و تولیدکننده ایده‌های محتوا را بررسی کنید.)

هنگامی که محتوای اینستاگرام خود را برنامه ریزی کردید، آن را در یک تقویم محتوای جامع خواهید دید که پست های اینستاگرام شما را در چارچوب استراتژی اجتماعی بزرگتر شما نشان می دهد.

در همین حال، ناب فالوور Inbox به شما امکان می‌دهد تمام پیام‌های مستقیم اینستاگرام و ذکر استوری را با اتوماسیون‌های داخلی برای کاهش ورودی دستی مورد نیاز، مشاهده، پیگیری و پاسخ دهید.

برای هشتگ‌ها و ذکر اتوماسیون ردیابی، استریم‌های ناب فالوور برای نمایاندن مکالماتی که برند شما می‌خواهد بخشی از آن باشد (یا فقط در راس آن‌ها قرار گیرد) کار می‌کند.

می‌توانید استریم‌هایی را تنظیم کنید تا به‌طور خودکار تمام محتوای ارسال شده در یک هشتگ مرتبط در داشبورد ناب فالوور خود را ردیابی کند. سپس می‌توانید پست‌های روی همه هشتگ‌ها را از یک صفحه ردیابی کرده و به آنها پاسخ دهید.

ویژگی‌های تبلیغات اجتماعی ناب فالوور ابزارهای یکپارچه برای مدیریت محتوای ارگانیک و پولی در کنار هم هستند، از جمله تقویت خودکار پست‌ها. در داشبورد، می‌توانید به راحتی تجزیه و تحلیل‌های عملی انجام دهید و گزارش‌های سفارشی بسازید تا ROI همه کمپین‌های اجتماعی خود را ثابت کنید.

در نهایت، ناب فالوور Analytics گزارش‌های عمیق و سفارشی اینستاگرام را ارائه می‌کند که به صورت خودکار تولید شده و در برنامه تعیین‌شده شما برای همه ذینفعان مربوطه ارسال می‌شود.

Inpost CTA Planner

شماره 1 ابزار رسانه های اجتماعی

ايجاد كردن. برنامه. انتشار. مشغول کردن. اندازه گرفتن. پیروزی.

آزمایشی 30 روزه رایگان

2. Meta Business Suite

اتوماسیون های صندوق ورودی Meta Business Suite

منبع: Meta Business Suite

هزینه: رایگان

بهترین برای: سازندگان و تیم های اجتماعی کوچک که عمدتاً بر روی پلتفرم های متا تمرکز می کنند

Meta Business Suite برخی از ویژگی های اولیه اتوماسیون را برای اینستاگرام ارائه می دهد. ابتدا، می‌توانید پست‌ها و استوری‌ها را با استفاده از برنامه‌ریز داخلی زمان‌بندی کنید. می توانید از این ویژگی برای برنامه ریزی پست های ارگانیک یا پولی اینستاگرام استفاده کنید.

دوم، می‌توانید پاسخ‌های خودکار را در Meta Business Suite Inbox تنظیم کنید تا زمانی که شخصی با کسب‌وکار شما در اینستاگرام تماس می‌گیرد، پاسخ‌های خودکار ارسال کند. شما می توانید تا پنج کلمه یا عبارت کلیدی را برای ایجاد پاسخ های مختلف اضافه کنید. بنابراین، برای مثال، اگر DM های زیادی در مورد حمل و نقل دریافت می کنید، می توانید پیام های خودکار اینستاگرام را با پیوندهایی به جزئیات حمل و نقل در وب سایت خود تنظیم کنید.

درباره نحوه استفاده از Meta Business Suite بیشتر بیاموزید.

3. گربه ناپلئون

صندوق ورودی اجتماعی NapoleonCat

منبع: NapoleonCat

هزینه: برنامه های اصلی از 32 دلار در ماه شروع می شود. اتوماسیون DM اینستاگرام به طرح حرفه ای نیاز دارد که از 76 دلار در ماه شروع می شود.

بهترین برای: تمرکز تیم‌ها بر تعدیل خودکار نظرات و پاسخ‌های اینستاگرام.

NapoleonCat یک صندوق ورودی اجتماعی مفید را ارائه می دهد که به شما امکان می دهد نظرات و DM های اینستاگرام را مدیریت کنید، همراه با ویژگی های تعدیل خودکار برای کاهش حجم کار. همچنین می توانید از این ابزار برای برنامه ریزی محتوای اینستاگرام از قبل استفاده کنید.

4. بعدا

بعداً زمان‌بندی پست و انتشار خودکار

منبع: بعدا

هزینه: شروع از 25 دلار در ماه

بهترین برای: افراد و تیم هایی که از اینستاگرام به عنوان پلت فرم اصلی رسانه اجتماعی خود استفاده می کنند و بر محتوای ارگانیک تمرکز می کنند

Later یک برنامه زمان بندی اینستاگرام با ویژگی های قوی برای برنامه ریزی محتوا و زمان بندی محتوای ارگانیک (اما نه تبلیغات اینستاگرام) است. همچنین شامل یک صندوق ورودی رسانه های اجتماعی برای مدیریت نظرات اینستاگرام است، اما نه DM.

ببینید Later چگونه با ناب فالوور مقایسه می شود.

5. Sprout Social

نمودار پروفایل های کسب و کار اینستاگرام Sprout Social

منبع: Sprout Social

هزینه: شروع از 249 دلار در ماه

بهترین برای: تیم‌های سازمانی با استراتژی رسانه‌های اجتماعی عمدتاً ارگانیک

Sprout Social یک ابزار قدرتمند مدیریت اجتماعی متمرکز بر سازمان است که ویژگی‌های خوب اتوماسیون اینستاگرام را برای محتوای ارگانیک (اما نه تبلیغات) ارائه می‌کند. می‌توانید نظرات، پیام‌های پیامکی، اشاره‌ها و برچسب‌ها را از یک صندوق ورودی یکپارچه نظارت کنید که به اعضای تیم اجازه می‌دهد به طور مؤثر با هم همکاری کنند.

ببینید Sprout Social چگونه با ناب فالوور مقایسه می شود.

6. Iconosquare

نمای تقویم نمادین

منبع: Iconosquare

هزینه: شروع از 79 دلار در ماه

بهترین برای: تیم هایی با استراتژی بازاریابی رسانه های اجتماعی ارگانیک بین پلتفرمی

Iconosquare بسیاری از ویژگی‌های مفید برنامه‌ریزی اینستاگرام را ارائه می‌دهد – از جمله گزینه زمان‌بندی اولین نظر در پست‌های اینستاگرام شما. باز هم، امکان زمان‌بندی تبلیغات اینستاگرام را نمی‌دهد، اگرچه گزارش‌دهی خوبی را برای عملکرد محتوای ارگانیک در مقابل پولی ارائه می‌دهد.

7. باد دم

گزینه‌های طراحی شبکه خود را در Tailwin قرار دهید

منبع: Tailwind

هزینه: شروع از 24.99 دلار در ماه

بهترین برای: خلاقان و کارآفرینانی که به دنبال ساده‌سازی کپی و طراحی هستند اما تعامل را به صورت دستی مدیریت می‌کنند

Tailwind یک ابزار مدیریت رسانه های اجتماعی است که با طراحی خودکار و ابزارهای ایجاد کپی واقعا می درخشد. با این حال، شامل صندوق ورودی برای مدیریت یا خودکارسازی تعامل اینستاگرام نیست. اگر منابع تیمی برای مدیریت تعامل به صورت دستی دارید اما برای ایجاد محتوا به کمک نیاز دارید، این می‌تواند یک ابزار اتوماسیون اینستاگرام خوب برای شما باشد.

8. برندفورت

سیستم تعدیل نظرات مبتنی بر هوش مصنوعی Brandfort فحاشی را حذف می کند

منبع: برندفورت

هزینه: طرح رایگان پایه برنامه های پولی با فیلتر خودکار پیام های اینستاگرام از 19.99 دلار در ماه شروع می شود

بهترین برای: کاربران پلتفرم متا که سطح بالایی از تعامل را مشاهده می کنند، به ویژه آنهایی که در صنایع تحت نظارت هستند

Brandfort یک سیستم تعدیل نظرات مبتنی بر هوش مصنوعی است که به طور خودکار نظرات نامناسب را در پست ها و تبلیغات ارگانیک فیس بوک و اینستاگرام شما پرچم گذاری و پنهان می کند. این به طور خاص برای تشخیص هرزنامه، منفی، نفرت و ناسزا طراحی شده است. همچنین می تواند نظرات سیاسی و اطلاعات قابل شناسایی شخصی را شناسایی کند و به چندین زبان کار می کند.

Brandfort با ناب فالوور ادغام می شود.

9. ساعت پانورامیک

پخش جریانی سفارشی داشبورد Panoramiq Watch

منبع: Synaptive

هزینه: شروع از 8 دلار در ماه (رایگان برای کاربران ناب فالوور Enterprise)

بهترین برای: برندهایی با هشتگ پیچیده و نیازهای نظارت بر رقبا

Panoramiq Watch به برندها اجازه می دهد تا هشتگ پیچیده اینستاگرام و نظارت بر رقبا را با استریم های سفارشی و ابزارهای مدیریت پست خودکار کنند. می توانید نتایج خود را در ابزارهایی مانند Evernote OneNote و Pocket ذخیره کنید.

Panoramiq Watch با ناب فالوور ادغام می شود.

حضور اینستاگرام خود را در کنار سایر کانال های اجتماعی خود مدیریت کنید و با استفاده از ناب فالوور در زمان خود صرفه جویی کنید. از یک داشبورد، می‌توانید پست‌ها را زمان‌بندی و منتشر کنید، مخاطبان را درگیر کنید و عملکرد را اندازه‌گیری کنید. امروز آن را رایگان امتحان کنید.

در اینستاگرام رشد کنید

به راحتی ایجاد، تجزیه و تحلیل، و پست های اینستاگرام، استوری ها، حلقه ها و موضوعات را برنامه ریزی کنید با ناب فالوور در زمان صرفه جویی کنید و نتیجه بگیرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا