شبکه های اجتماعی

سونی انکوباتور بازی های چینی را در مایکروسافت به صورت مو به مو گسترش می دهد

سونی گروه شرکت قصد دارد برنامه ای را برای شناسایی و جوجه کشی بازی های ساخت چین، در رقابت با شرکت مایکروسافت ضربه زدن چینبازار بازی

این برنامه در هر بازی که ثبت نام می کند بیش از 1 میلیون یوان (140080 دلار) سرمایه گذاری می کند و نه تنها به تیم های کوچک بلکه تیم های بزرگ با ده ها مهندس یا بیشتر کمک مالی می کند، Bao Bo. سونیمدیر تولید بازی چین گفت.

برنامه‌های این غول فناوری ژاپنی در جریان رویدادی که از شهر چنگدو در جنوب غربی چین پخش می‌شد، برای راه‌اندازی مجدد برنامه «پروژه قهرمان چین» که به دلیل کووید-19 متوقف شد، عمومی شد.

همچنین بخوانید

مایکروسافت amp39Games برای Workamp39 را به Teams اضافه می کند
سامسونگ Xbox Cloud Gaming GeForce Now را به تلویزیون های هوشمند 2021 می آورد

بائو گفت: «مقیاس فصل سوم بسیار بیشتر از دو فصل قبلی خواهد بود.

سونی اعلام کرد که ناشر Lost Soul Aside و کووالاریا، دو بازی ثبت نام شده در دو فصل قبل.

China Hero Project از دو دسته اول بازی خود در سال های 2017 و 2019 رونمایی کرد و از 17 عنوان پشتیبانی کرده است که از این تعداد 7 عنوان به بازار رسیده است.

این بخشی از رویکرد چند ساله سونی به چین بود که در نهایت منجر به یک معامله انحصاری سودآور با بازی محبوب چینی شد.Genshin Impactخارج از پروژه قهرمان چین. قبل از راه اندازی آن در سال 2019 کمتر شناخته شده بود، این بازی به سودآورترین بازی جهان تبدیل شد.

رویترز ماه گذشته گزارش داد که موفقیت سونی با “Genshin Impact” باعث شده است مایکروسافت برای جلب تهاجمی توسعه دهندگان بازی های چینی با معاملات مجوزهای بزرگ.

سونی کنسول‌های پلی‌استیشن (PS) را در چین می‌فروشد، جایی که مردم به طور سنتی بازی‌های مبتنی بر موبایل را ترجیح می‌دهند.

بیش از 3.5 میلیون کنسول PS4 در چین فروخته است و جیم رایان، مدیر عامل شرکت تابعه متمرکز بر بازی سونی. سرگرمی تعاملی سونی (SIE)، گفت که از زمان عرضه در چین در می 2021، حدود 670000 واحد PS5 در آنجا فروخته است.

تاتسو اگوچیرئیس SIE شانگهای گفت که هدف سونی فروش دو برابر تعداد کنسول های PS5 برای PS4 است و معتقد است که پروژه قهرمان چین می تواند به این هدف کمک کند.

او گفت: “ما می خواهیم گیمرها در سراسر جهان خلاقیتی که از چین می آید را بهتر درک کنند. من همیشه رویای این را داشتم که بازی های کنسولی به بخشی منظم از سرگرمی های روزانه مردم چین تبدیل شود.”

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا