شبکه های اجتماعی

نحوه استفاده از هشتگ های لینکدین در سال 2024 [+ FREE TOOL]

Summarize this content to 300 words in Persian Lang

بیش از یک میلیارد نفر از لینکدین استفاده می کنند که آن را به “بزرگترین شبکه حرفه ای جهان” تبدیل می کند. و همه این افراد به دنبال تعامل با سایر متخصصان هستند، از سازندگان محتوا یاد می گیرند و رهبران فکری را هر کجا که می روند دنبال کنند. استفاده از هشتگ های لینکدین به این افراد کمک می کند تا شما و محتوای شما را پیدا کنند.

آیا می دانستید که اصطلاح فنی هشتگ اکتوتورپ است؟ این دقیقاً همان نوع محتوای مزخرفی است که در لینکدین، بزرگترین پلتفرم رسانه اجتماعی جهان برای حرفه ای ها، به خوبی ارائه می شود. (حرفه ای نردها).

اما از کدام هشتگ های لینکدین استفاده می کنید؟ در هر پست چند عدد؟ چگونه می‌توانید از هشتگ‌ها، علاوه بر محتوا، برای پیدا کردن افراد حرفه‌ای همکار استفاده کنید؟ آیا می توانید یک هشتگ را در لینکدین دنبال کنید؟

با این راهنمای کامل برای استفاده از هشتگ های لینکدین، از جمله هشتگ های برتر لینکدین در سال 2024، از #بی خبر به #با اعتماد به نفس بروید.

جایزه: دانلود راهنمای رایگان این 11 تاکتیک را نشان می دهد که تیم رسانه های اجتماعی ناب فالوور برای افزایش مخاطبان لینکدین خود از 0 به 278000 فالوور استفاده کرده است.

ابتدا، این ویدیو را تماشا کنید تا همه چیزهایی را که باید در مورد هشتگ های لینکدین بدانید، نحوه استفاده از آنها و نحوه استفاده خوب از آنها را مشاهده کنید:

فهرست مطالب

هشتگ های لینکدین چیست؟

هشتگ های لینکدین هر ترکیبی از حروف یا اعداد بدون فاصله هستند که از علامت # پیروی می کنند.

مثلاً #thisisahashtag و #ThisIsAHashtag. (از نظر کارکردی، این هشتگ در هر قالب یکسان است، اما در ادامه توضیح می دهم که چرا باید هر کلمه را با حروف بزرگ بنویسید.)

هشتگ ها در لینکدین چگونه کار می کنند؟

هشتگ برای لینکدین به عنوان عمل می کند برچسب ها برای مطالب خود و آوردن بیشتر دیدگاه ها، کلیک می کند، و اتصالات. با کلیک بر روی یک هشتگ یا جستجوی یک هشتگ در نوار جستجو، تمام پست‌های لینکدین که آن برچسب را به اشتراک می‌گذارند، نمایش داده می‌شوند.

به عنوان مثال، بررسی کنید که چگونه مدیر تاثیر اجتماعی ناب فالوور از هشتگ های لینکدین برای برچسب گذاری پست خود و گسترش دامنه آن استفاده می کند:

او این پست را با نام برنامه (# UpliftforSocialGood)، مخاطبان مورد نظر آن (#غیرانتفاعی)، و موضوع پست (#بازاریابی رسانه های اجتماعی) تگ کرده است.

Psstt: اگر آن پست شما را کنجکاو کرد، ما در ناب فالوور اطلاعات بیشتری در مورد تأثیر اجتماعی داریم!

چرا از هشتگ در لینکدین استفاده کنیم؟

هشتگ های لینکدین می توانند به شما کمک کنند:

  • افراد در صنعت خود را بیابید و با آنها ارتباط برقرار کنید.
  • دسترسی ارگانیک خود را گسترش دهید و-انگشتان ضربدری-ویروسی شدن.
  • جامعه ای در اطراف سازمان خود بسازید (مانند #ناب فالوورLife).
  • رویدادها یا محصولات خود را تبلیغ کنید.

جلب توجه به محتوای شما نیمی از نبرد برای بازاریابان رسانه های اجتماعی است. هشتگ ها به شما در انجام این کار کمک می کنند. اما این همه کاری نیست که آنها انجام می دهند.

مورد توجه قرار بگیرید

اکثر مردم برای ارتباط با همتایان خود یا جستجوی شغل بعدی خود (یا هر دو) در لینکدین هستند. هشتگ های لینکدین بهترین راه برای قرار دادن سیگنال خفاش و جلب توجه محتوای خود هستند، خواه هدف شما ایجاد یک شبکه شخصی، به دست آوردن فالوور برای صفحه شرکت شما یا جذب استعدادها باشد.

ایجاد پست هایی با هشتگ های پرطرفدار در لینکدین ایده خوبی است زیرا اگر محتوای شما ویروسی شود، می تواند تعداد زیادی بازدید برای شما به ارمغان بیاورد. با این حال، در پرش روی روندها مراقب باشید. مطمئن شوید که با برند و استراتژی محتوای شما مطابقت دارد و ارسال آن برای شما منطقی است. اگر نه، آن را نادیده بگیرید و منتظر یک روند محبوب باشید که مناسب برند شما باشد.

درباره مخاطبان خود تحقیق کنید

با دنبال کردن هشتگ هایی که در مورد موضوعات مورد علاقه مخاطبان شما هستند، بفهمید که چه چیزی می خواهند. آنها از کدام هشتگ استفاده می کنند؟ رقبای شما از کدام هشتگ استفاده می کنند؟

دنبال کردن هشتگ ها راهی آسان و رایگان برای به دست آوردن دانش دست اول در مورد مخاطبان هدف و به روز نگه داشتن تحقیقات رقابتی خود است.

در ادامه نحوه انجام این کار را توضیح می‌دهیم، اما می‌توانید راهنمای تجزیه و تحلیل لینکدین ما را نیز برای نکات بیشتر درباره مخاطبان بررسی کنید.

15 هشتگ برتر لینکدین در سال 2024

دقیقا چه چیزی هستند هشتگ های برتر لینکدین؟ شما می توانید آنها را به چند روش تعریف کنید.

هشتگ های محبوب لینکدین ممکن است فقط آنهایی باشند که میلیون ها دنبال کننده دارند (که در زیر لیست کرده ایم). با این حال، بیشترین مفید هشتگ های لینکدین با محتوا و صنعت شما مرتبط خواهند بود.

آیا نمی دانید چگونه در لینکدین هشتگ کنید تا به بهترین شکل به مخاطبان خود دسترسی پیدا کنید؟ پاسخ احتمالاً ترکیبی از هشتگ‌های عمومی و در عین حال محبوب و هشتگ‌های خاص و مختص شما خواهد بود.

فهرست هشتگ های پرطرفدار لینکدین را در زیر نگاهی بیندازید و هر کدام را که می توانید خودتان استفاده کنید یادداشت کنید.

  1. #نوآوری (38,379,205 دنبال کننده)
  2. #مدیریت (35,562,984 دنبال کننده)
  3. #دیجیتال مارکتینگ (27070433 دنبال کننده)
  4. #تکنولوژی (26,137,987 دنبال کننده)
  5. #خلاقیت (24,901,129 دنبال کننده)
  6. #آینده نگری (23,402,629 دنبال کننده)
  7. #استارتاپ ها (21168624 دنبال کننده)
  8. #بازاریابی (20,160,243 دنبال کننده)
  9. #رسانه های اجتماعی (19,634,079 دنبال کننده)
  10. #شبکه اجتماعی (18978383 دنبال کننده)
  11. #انگیزه (15758779 فالوور)
  12. #توسعه شخصی (14,656,952 دنبال کننده)
  13. #مصاحبه های شغلی (14,289,264 دنبال کننده)
  14. #پایداری (13239284 دنبال کننده)
  15. #برندسازی شخصی (10,430,219 دنبال کننده)

آیا می خواهید از لینکدین برای کسب درآمد استفاده کنید؟ در اینجا توصیه های خاصی در مورد چگونگی ایجاد لینکدین برای بهبود کسب و کار شما وجود دارد.

استراتژی اجتماعی شما رسیدگی می شود.

موتور عملکرد یکپارچه رسانه های اجتماعی را با HALF OFF دریافت کنید.

(این قیمت برای مدت طولانی در دسترس نخواهد بود!)

50٪ تخفیف برای ناب فالوور درخواست کنید

چگونه برای لینکدین هشتگ ایجاد کنیم؟

ایجاد هشتگ برای لینکدین نیازی به پوشاندن رمز و راز ندارد. در اینجا چند روش وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید:

ابزار پیشنهاد هشتگ هوش مصنوعی ناب فالوور در Composer

ناب فالوور یک ابزار پیشنهادی هشتگ مبتنی بر هوش مصنوعی درون برنامه ای را در ویژگی Composer خود ارائه می دهد. این ابزار محتوای پست شما را تجزیه و تحلیل می کند تا هشتگ های مرتبط را توصیه کند که می تواند به افزایش دسترسی پست شما کمک کند.

پیشنهادات هشتگ هوش مصنوعی پست جدید ناب فالوور از خرید محلی و ضبط پشتیبانی می کند

برای استفاده از آن، فقط پیش نویس پست خود را در ناب فالوور’s Composer شروع کنید. هنگامی که عنوان خود را اضافه کردید (و تصویر یا ویدیو، اگر از یکی استفاده می کنید)، روی آن کلیک کنید # سمبل در سمت راست پایین پنجره متن.

این ابزار هشتگ‌هایی را بر اساس محتوای پست شما پیشنهاد می‌کند – بله، متن و رسانه ها. بینگ، بنگ، بوم!

تولید کننده هشتگ رایگان ناب فالوور

به غیر از ابزار پیشنهاد درون برنامه ای، ناب فالوور یک تولید کننده هشتگ رایگان نیز ارائه می دهد. این ابزار از شما می‌خواهد که کلمات کلیدی مرتبط با محتوای خود را وارد کنید و فهرستی از هشتگ‌های پرطرفدار و مرتبط را ایجاد می‌کند.

این یک ابزار مستقل است که می تواند توسط هر کسی استفاده شود، نه فقط کاربران ناب فالوور. زمانی که در حال برنامه ریزی استراتژی محتوای خود هستید یا به دنبال گسترش رپرتوار هشتگ معمول خود هستید، این مولد به ویژه برای طوفان فکری مفید است.

لطفا توجه داشته باشید: این ابزار ممکن است مطالب نادرست یا توهین آمیزی را نمایش دهد که نمایانگر دیدگاه های ناب فالوور نباشد. شما تنها مسئول استفاده از هرگونه محتوای تولید شده با استفاده از این ابزار هستید، از جمله مطابقت آن با قوانین قابل اجرا و حقوق شخص ثالث.

تحقیقات دستی خوب قدیمی

وقتی می‌خواهید آستین‌ها را بالا بزنید و خودتان را انجام دهید، همیشه تحقیقات دستی خوب قدیمی وجود دارد. چه کسی به راحتی و نوآوری ابزارهای هوش مصنوعی نیاز دارد؟

برای انجام تحقیقات خود در مورد هشتگ ها، به برچسب های لینکدین که رقبای شما استفاده می کنند، هشتگ های مرتبط با صنعت شما و هشتگ های برچسب گذاری شده در پست های پرطرفدار نگاهی بیندازید.

تجزیه و تحلیل پست های محبوب در صنعت شما

به هشتگ های مورد استفاده در پست های پرطرفدار در جایگاه خود نگاه کنید. توجه داشته باشید که کدام هشتگ ها تکرار می شوند و در نظر بگیرید که چگونه می توانند با محتوای شما مرتبط باشند.

تحلیل رقبا

به پست های لینکدین رقبای خود توجه کنید تا ببینید از کدام هشتگ استفاده می کنند. این می تواند به شما بینشی در مورد آنچه برای مخاطبان مشابه کار می کند ارائه دهد. رقبای که سطح تعامل آنها بالا است را یادداشت کنید.

صفحات هشتگ لینکدین

لینکدین به کاربران اجازه می دهد تا هشتگ های خاصی را دنبال کنند، به این معنی که می توانید از این صفحات هشتگ دیدن کنید تا نوع محتوای به اشتراک گذاشته شده و سطح تعامل آن را ببینید. این می تواند به شما کمک کند محتوای برتر در زمینه خود را ردیابی کنید. سپس، شما می توانید استراتژی پست خود را دوباره ایجاد کنید!

نتایج جستجوی هشتگ خلاقیت خوراک لینکدین

40 درصد از بازدیدکنندگان لینکدین هر هفته به طور ارگانیک با یک صفحه (نه لزوماً یک صفحه هشتگ، بلکه یک صفحه) درگیر می شوند. این بدان معناست که این صفحات فعال و مرتبط هستند.

استفاده از قابلیت جستجوی لینکدین

به سادگی یک کلمه کلیدی را در نوار جستجوی LinkedIn تایپ کنید، آن را انتخاب کنید نوشته ها را انتخاب کنید و هشتگ های استفاده شده در پست هایی که ظاهر می شوند را بررسی کنید. این می تواند به شما کمک کند تا هشتگ های خاص را که ممکن است در نظر نگرفته اید، کشف کنید.

Content GTM Inbound Blog Ad 02

فرمول ویروسی شدن

هر چیزی که برای تولید محتوای جذاب نیاز دارید. پشتیبانی هوش مصنوعی از زیرنویس ها، تولید کننده هشتگ هوش مصنوعی و دسترسی به Canva در ناب فالوور.

30 روز با 0 دلار دریافت کنید

بهترین روش ها برای استفاده از هشتگ در لینکدین

هر کلمه را با حروف بزرگ بنویسید

برای هشتگ هایی که از چند کلمه تشکیل شده اند، بهتر است حرف اول هر کلمه را با حروف بزرگ بنویسید. پس به جای نوشتن #socialforgood، #SocialForGood بنویسید. (برای اطلاع از این، این سبک قالب‌بندی Pascal Case نامیده می‌شود – طراحی فراگیر مهم است!)

حروف بزرگ خواندن را برای همه آسان‌تر می‌کند، اما مهمتر از همه، در دسترس‌تر است.

افراد نابینا و کم بینا از صفحه خوان برای خواندن مطالب وب با صدای بلند استفاده می کنند. وقتی نوبت به هشتگ می‌رسد، صفحه‌خوان‌ها برای شناسایی هر کلمه در هشتگ و خواندن دقیق آن با صدای بلند، به حروف بزرگ تکیه می‌کنند.

هشتگ ها را در انتهای پست خود قرار دهید

لد خود را دفن نکنید. هشتگ های خود را دفن کنید بسته به طول پست شما، لینکدین فقط یک یا دو خط از آن را در فیدهای خانه کاربران نشان می دهد.

آیا لینکدین از هشتگ برای درک پست شما استفاده می کند؟ بله و خیر. این الگوریتم زمینه پست شما را از روی کلمات کلیدی می شناسد، اما پست شما را بر اساس هشتگ های شما دسته بندی می کند.

از آنجایی که جایی که هشتگ‌ها را در پست‌ها قرار می‌دهید، روی الگوریتم تأثیر نمی‌گذارد، قرار دادن آن‌ها در بالای صفحه باعث نمی‌شود که پست شما بیشتر ظاهر شود. در واقع، احتمالاً به دسترسی شما آسیب می رساند زیرا باید فوراً سعی کنید توجه را با نکته اصلی خود جلب کنید.

آیا راه های بیشتری برای بهینه سازی حضور لینکدین خود می خواهید؟ در اینجا نحوه استفاده حداکثری از لینکدین آورده شده است.

در هر پست از هشتگ عمومی و طاقچه استفاده کنید

لینکدین توصیه می کند در هر پست فقط از 3 هشتگ استفاده کنید، اما محدودیتی وجود ندارد. اگر 10 عدد اضافه کنید، پست شما همچنان برای هر 10 هشتگ نمایش داده می شود. توصیه لینکدین احتمالاً بیشتر بر اساس زیبایی‌شناسی است و نمی‌خواهد مردم 100 هشتگ را در هر پست ببندند و فیدهای خانگی کاربران را به هم ریخته است.

بنابراین در حالی که نیازی به محدود شدن به 3 ندارید، زیاده روی نکنید و هرزنامه به نظر نرسید.

برای هر پست، 1 یا 2 هشتگ عمومی و 1 یا 2 هشتگ بسیار خاص را انتخاب کنید. چرا؟ این به شما بهترین شانس را می دهد که مخاطبان مناسب پست شما را ببینند: کسانی که به موضوع کلی شما علاقه مند هستند و کسانی که دیدگاه منحصر به فرد یا علاقه خاص شما را در آن موضوع به اشتراک می گذارند.

در اینجا به نظر می رسد:

این پست بالا برای یک مخاطب خاص است: مدیران رسانه های اجتماعی. و حتی به طور خاص، کسانی که به دنبال صرفه جویی در زمان یا بهره وری بیشتر هستند.

من به راحتی می‌توانم چند هشتگ عمومی را که می‌دانم مدیران رسانه‌های اجتماعی دنبال می‌کنند، انتخاب کنم، مانند #Social MediaManager و #Social Media Strategy. اما چگونه می‌توانم همکار خود را برای TikTok و Reels هدف قرار دهم؟

وارد کنید: تولید کننده هشتگ ناب فالوور و نوار جستجوی LinkedIn.

من از مولد هشتگ ناب فالوور (برای دستورالعمل‌ها به بخش قبلی مراجعه کنید) برای پیشنهاد هشتگ‌های خاص مانند #VideoContentTips و #TikTokTips استفاده می‌کنم. سپس، با استفاده از نوار جستجو، بررسی می‌کنم تا ببینم چه تعداد فالوور در لینکدین دارند.

پیشنهادات هشتگ هوش مصنوعی ناب فالوور برای مدیران رسانه های اجتماعی و نکات TikTok

با تایپ در #TikTokTips، پست هایی که با همان هشتگ برچسب گذاری شده اند ظاهر می شوند. برای رسیدن به صفحه هشتگ کمی راه حل نیاز است. روی یکی از نویسندگان پست‌ها کلیک کنید، سپس روی پستی که با هشتگ گذاشته‌اند، که اکنون به صورت هایپرلینک قرار می‌گیرد، کلیک کنید.

متأسفانه، هیچ راه آسانی برای دیدن همه آن هشتگ ها که بر اساس محبوبیت در لینکدین رتبه بندی شده اند وجود ندارد.

#TikTokTips فقط 123 دنبال کننده دارد، بنابراین من به جستجو ادامه خواهم داد.

همیشه لازم نیست یکی را انتخاب کنید که بیشترین فالوور را دارد. در واقع، ممکن است به اندازه کافی مشخص نباشد. برخی از برچسب ها میلیون ها دنبال کننده دارند. آنها به عنوان یک هشتگ کلی مفید خواهند بود. شما می خواهید اینها را با یک هشتگ خاص جفت کنید.

#مدیر رسانه اجتماعی 10738 دنبال کننده دارد. این یک هشتگ بسیار هدفمندتر برای دستیابی به مخاطبان من است. برای این پست، منطقی است.

هنگامی که به هشتگ هایی رسیدید که برای جایگاه شما منطقی هستند، فراموش نکنید که زمانی را برای بررسی داده ها اختصاص دهید.

ردیابی تجزیه و تحلیل هشتگ های لینکدین خود یک راه عالی برای اطمینان از اینکه استراتژی بازاریابی شما درست است. در واقع، توجه به تجزیه و تحلیل لینکدین به طور کلی ایده خوبی است.

از مولد هشتگ ناب فالوور استفاده کنید

نیازی نیست وقت ارزشمند خود را صرف ساختن هشتگ برای هر پست کنید. این کار را به پیشخدمت دیجیتال خود، مولد هشتگ AKA ناب فالوور بسپارید.

هر زمان که در Composer پستی ایجاد می‌کنید، فناوری هوش مصنوعی ناب فالوور مجموعه‌ای سفارشی از هشتگ‌ها را بر اساس پیش‌نویس شما توصیه می‌کند – این ابزار هم عنوان شما و هم تصاویری را که آپلود کرده‌اید تجزیه و تحلیل می‌کند تا مرتبط‌ترین برچسب‌ها را پیشنهاد کند.

پیشنهادات هشتگ هوش مصنوعی ناب فالوور انقلاب بازاریابی دیجیتال تبلیغاتی هوش مصنوعی

هشتگ peasy آسان squeezy.

هشتگ ها به صورت خودکار به پست شما اضافه می شوند. بنابراین ادامه دهید و اکنون انتشار را فشار دهید یا آن را برای بعد برنامه ریزی کنید.

پست های لینکدین خود را برنامه ریزی کنید، صفحه خود را مدیریت کنید، هشتگ ها را پیدا کنید و با مخاطبان خود از یک داشبورد در ارتباط باشید، درست در کنار سایر حساب های خود در سراسر شبکه های اجتماعی. همه این کارها را انجام دهید و با ابزارهای قدرتمند برنامه ریزی و تجزیه و تحلیل ناب فالوور اندازه گیری کنید. امروز آن را رایگان امتحان کنید.

به راحتی ایجاد، تجزیه و تحلیل، ترویج و زمان بندی پست های لینکدین در کنار سایر شبکه های اجتماعی خود با ناب فالوور. فالوورهای بیشتری داشته باشید و در زمان صرفه جویی کنید.

بیش از یک میلیارد نفر از لینکدین استفاده می کنند که آن را به “بزرگترین شبکه حرفه ای جهان” تبدیل می کند. و همه این افراد به دنبال تعامل با سایر متخصصان هستند، از سازندگان محتوا یاد می گیرند و رهبران فکری را هر کجا که می روند دنبال کنند. استفاده از هشتگ های لینکدین به این افراد کمک می کند تا شما و محتوای شما را پیدا کنند.

آیا می دانستید که اصطلاح فنی هشتگ اکتوتورپ است؟ این دقیقاً همان نوع محتوای مزخرفی است که در لینکدین، بزرگترین پلتفرم رسانه اجتماعی جهان برای حرفه ای ها، به خوبی ارائه می شود. (حرفه ای نردها).

اما از کدام هشتگ های لینکدین استفاده می کنید؟ در هر پست چند عدد؟ چگونه می‌توانید از هشتگ‌ها، علاوه بر محتوا، برای پیدا کردن افراد حرفه‌ای همکار استفاده کنید؟ آیا می توانید یک هشتگ را در لینکدین دنبال کنید؟

با این راهنمای کامل برای استفاده از هشتگ های لینکدین، از جمله هشتگ های برتر لینکدین در سال 2024، از #بی خبر به #با اعتماد به نفس بروید.

جایزه: دانلود راهنمای رایگان این 11 تاکتیک را نشان می دهد که تیم رسانه های اجتماعی ناب فالوور برای افزایش مخاطبان لینکدین خود از 0 به 278000 فالوور استفاده کرده است.

ابتدا، این ویدیو را تماشا کنید تا همه چیزهایی را که باید در مورد هشتگ های لینکدین بدانید، نحوه استفاده از آنها و نحوه استفاده خوب از آنها را مشاهده کنید:

هشتگ های لینکدین چیست؟

هشتگ های لینکدین هر ترکیبی از حروف یا اعداد بدون فاصله هستند که از علامت # پیروی می کنند.

مثلاً #thisisahashtag و #ThisIsAHashtag. (از نظر کارکردی، این هشتگ در هر قالب یکسان است، اما در ادامه توضیح می دهم که چرا باید هر کلمه را با حروف بزرگ بنویسید.)

هشتگ ها در لینکدین چگونه کار می کنند؟

هشتگ برای لینکدین به عنوان عمل می کند برچسب ها برای مطالب خود و آوردن بیشتر دیدگاه ها، کلیک می کند، و اتصالات. با کلیک بر روی یک هشتگ یا جستجوی یک هشتگ در نوار جستجو، تمام پست‌های لینکدین که آن برچسب را به اشتراک می‌گذارند، نمایش داده می‌شوند.

به عنوان مثال، بررسی کنید که چگونه مدیر تاثیر اجتماعی ناب فالوور از هشتگ های لینکدین برای برچسب گذاری پست خود و گسترش دامنه آن استفاده می کند:

او این پست را با نام برنامه (# UpliftforSocialGood)، مخاطبان مورد نظر آن (#غیرانتفاعی)، و موضوع پست (#بازاریابی رسانه های اجتماعی) تگ کرده است.

Psstt: اگر آن پست شما را کنجکاو کرد، ما در ناب فالوور اطلاعات بیشتری در مورد تأثیر اجتماعی داریم!

چرا از هشتگ در لینکدین استفاده کنیم؟

هشتگ های لینکدین می توانند به شما کمک کنند:

  • افراد در صنعت خود را بیابید و با آنها ارتباط برقرار کنید.
  • دسترسی ارگانیک خود را گسترش دهید و-انگشتان ضربدری-ویروسی شدن.
  • جامعه ای در اطراف سازمان خود بسازید (مانند #ناب فالوورLife).
  • رویدادها یا محصولات خود را تبلیغ کنید.

جلب توجه به محتوای شما نیمی از نبرد برای بازاریابان رسانه های اجتماعی است. هشتگ ها به شما در انجام این کار کمک می کنند. اما این همه کاری نیست که آنها انجام می دهند.

مورد توجه قرار بگیرید

اکثر مردم برای ارتباط با همتایان خود یا جستجوی شغل بعدی خود (یا هر دو) در لینکدین هستند. هشتگ های لینکدین بهترین راه برای قرار دادن سیگنال خفاش و جلب توجه محتوای خود هستند، خواه هدف شما ایجاد یک شبکه شخصی، به دست آوردن فالوور برای صفحه شرکت شما یا جذب استعدادها باشد.

ایجاد پست هایی با هشتگ های پرطرفدار در لینکدین ایده خوبی است زیرا اگر محتوای شما ویروسی شود، می تواند تعداد زیادی بازدید برای شما به ارمغان بیاورد. با این حال، در پرش روی روندها مراقب باشید. مطمئن شوید که با برند و استراتژی محتوای شما مطابقت دارد و ارسال آن برای شما منطقی است. اگر نه، آن را نادیده بگیرید و منتظر یک روند محبوب باشید که مناسب برند شما باشد.

درباره مخاطبان خود تحقیق کنید

با دنبال کردن هشتگ هایی که در مورد موضوعات مورد علاقه مخاطبان شما هستند، بفهمید که چه چیزی می خواهند. آنها از کدام هشتگ استفاده می کنند؟ رقبای شما از کدام هشتگ استفاده می کنند؟

دنبال کردن هشتگ ها راهی آسان و رایگان برای به دست آوردن دانش دست اول در مورد مخاطبان هدف و به روز نگه داشتن تحقیقات رقابتی خود است.

در ادامه نحوه انجام این کار را توضیح می‌دهیم، اما می‌توانید راهنمای تجزیه و تحلیل لینکدین ما را نیز برای نکات بیشتر درباره مخاطبان بررسی کنید.

15 هشتگ برتر لینکدین در سال 2024

دقیقا چه چیزی هستند هشتگ های برتر لینکدین؟ شما می توانید آنها را به چند روش تعریف کنید.

هشتگ های محبوب لینکدین ممکن است فقط آنهایی باشند که میلیون ها دنبال کننده دارند (که در زیر لیست کرده ایم). با این حال، بیشترین مفید هشتگ های لینکدین با محتوا و صنعت شما مرتبط خواهند بود.

آیا نمی دانید چگونه در لینکدین هشتگ کنید تا به بهترین شکل به مخاطبان خود دسترسی پیدا کنید؟ پاسخ احتمالاً ترکیبی از هشتگ‌های عمومی و در عین حال محبوب و هشتگ‌های خاص و مختص شما خواهد بود.

فهرست هشتگ های پرطرفدار لینکدین را در زیر نگاهی بیندازید و هر کدام را که می توانید خودتان استفاده کنید یادداشت کنید.

  1. #نوآوری (38,379,205 دنبال کننده)
  2. #مدیریت (35,562,984 دنبال کننده)
  3. #دیجیتال مارکتینگ (27070433 دنبال کننده)
  4. #تکنولوژی (26,137,987 دنبال کننده)
  5. #خلاقیت (24,901,129 دنبال کننده)
  6. #آینده نگری (23,402,629 دنبال کننده)
  7. #استارتاپ ها (21168624 دنبال کننده)
  8. #بازاریابی (20,160,243 دنبال کننده)
  9. #رسانه های اجتماعی (19,634,079 دنبال کننده)
  10. #شبکه اجتماعی (18978383 دنبال کننده)
  11. #انگیزه (15758779 فالوور)
  12. #توسعه شخصی (14,656,952 دنبال کننده)
  13. #مصاحبه های شغلی (14,289,264 دنبال کننده)
  14. #پایداری (13239284 دنبال کننده)
  15. #برندسازی شخصی (10,430,219 دنبال کننده)

آیا می خواهید از لینکدین برای کسب درآمد استفاده کنید؟ در اینجا توصیه های خاصی در مورد چگونگی ایجاد لینکدین برای بهبود کسب و کار شما وجود دارد.

springpaid web1 hero

استراتژی اجتماعی شما رسیدگی می شود.

موتور عملکرد یکپارچه رسانه های اجتماعی را با HALF OFF دریافت کنید.

(این قیمت برای مدت طولانی در دسترس نخواهد بود!)

50٪ تخفیف برای ناب فالوور درخواست کنید

چگونه برای لینکدین هشتگ ایجاد کنیم؟

ایجاد هشتگ برای لینکدین نیازی به پوشاندن رمز و راز ندارد. در اینجا چند روش وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید:

ابزار پیشنهاد هشتگ هوش مصنوعی ناب فالوور در Composer

ناب فالوور یک ابزار پیشنهادی هشتگ مبتنی بر هوش مصنوعی درون برنامه ای را در ویژگی Composer خود ارائه می دهد. این ابزار محتوای پست شما را تجزیه و تحلیل می کند تا هشتگ های مرتبط را توصیه کند که می تواند به افزایش دسترسی پست شما کمک کند.

پیشنهادات هشتگ هوش مصنوعی پست جدید ناب فالوور از خرید محلی و ضبط پشتیبانی می کند

برای استفاده از آن، فقط پیش نویس پست خود را در ناب فالوور’s Composer شروع کنید. هنگامی که عنوان خود را اضافه کردید (و تصویر یا ویدیو، اگر از یکی استفاده می کنید)، روی آن کلیک کنید # سمبل در سمت راست پایین پنجره متن.

این ابزار هشتگ‌هایی را بر اساس محتوای پست شما پیشنهاد می‌کند – بله، متن و رسانه ها. بینگ، بنگ، بوم!

تولید کننده هشتگ رایگان ناب فالوور

به غیر از ابزار پیشنهاد درون برنامه ای، ناب فالوور یک تولید کننده هشتگ رایگان نیز ارائه می دهد. این ابزار از شما می‌خواهد که کلمات کلیدی مرتبط با محتوای خود را وارد کنید و فهرستی از هشتگ‌های پرطرفدار و مرتبط را ایجاد می‌کند.

این یک ابزار مستقل است که می تواند توسط هر کسی استفاده شود، نه فقط کاربران ناب فالوور. زمانی که در حال برنامه ریزی استراتژی محتوای خود هستید یا به دنبال گسترش رپرتوار هشتگ معمول خود هستید، این مولد به ویژه برای طوفان فکری مفید است.

لطفا توجه داشته باشید: این ابزار ممکن است مطالب نادرست یا توهین آمیزی را نمایش دهد که نمایانگر دیدگاه های ناب فالوور نباشد. شما تنها مسئول استفاده از هرگونه محتوای تولید شده با استفاده از این ابزار هستید، از جمله مطابقت آن با قوانین قابل اجرا و حقوق شخص ثالث.

تحقیقات دستی خوب قدیمی

وقتی می‌خواهید آستین‌ها را بالا بزنید و خودتان را انجام دهید، همیشه تحقیقات دستی خوب قدیمی وجود دارد. چه کسی به راحتی و نوآوری ابزارهای هوش مصنوعی نیاز دارد؟

برای انجام تحقیقات خود در مورد هشتگ ها، به برچسب های لینکدین که رقبای شما استفاده می کنند، هشتگ های مرتبط با صنعت شما و هشتگ های برچسب گذاری شده در پست های پرطرفدار نگاهی بیندازید.

تجزیه و تحلیل پست های محبوب در صنعت شما

به هشتگ های مورد استفاده در پست های پرطرفدار در جایگاه خود نگاه کنید. توجه داشته باشید که کدام هشتگ ها تکرار می شوند و در نظر بگیرید که چگونه می توانند با محتوای شما مرتبط باشند.

تحلیل رقبا

به پست های لینکدین رقبای خود توجه کنید تا ببینید از کدام هشتگ استفاده می کنند. این می تواند به شما بینشی در مورد آنچه برای مخاطبان مشابه کار می کند ارائه دهد. رقبای که سطح تعامل آنها بالا است را یادداشت کنید.

صفحات هشتگ لینکدین

لینکدین به کاربران اجازه می دهد تا هشتگ های خاصی را دنبال کنند، به این معنی که می توانید از این صفحات هشتگ دیدن کنید تا نوع محتوای به اشتراک گذاشته شده و سطح تعامل آن را ببینید. این می تواند به شما کمک کند محتوای برتر در زمینه خود را ردیابی کنید. سپس، شما می توانید استراتژی پست خود را دوباره ایجاد کنید!

نتایج جستجوی هشتگ خلاقیت خوراک لینکدین

40 درصد از بازدیدکنندگان لینکدین هر هفته به طور ارگانیک با یک صفحه (نه لزوماً یک صفحه هشتگ، بلکه یک صفحه) درگیر می شوند. این بدان معناست که این صفحات فعال و مرتبط هستند.

استفاده از قابلیت جستجوی لینکدین

به سادگی یک کلمه کلیدی را در نوار جستجوی LinkedIn تایپ کنید، آن را انتخاب کنید نوشته ها را انتخاب کنید و هشتگ های استفاده شده در پست هایی که ظاهر می شوند را بررسی کنید. این می تواند به شما کمک کند تا هشتگ های خاص را که ممکن است در نظر نگرفته اید، کشف کنید.

Content GTM Inbound Blog Ad 02

فرمول ویروسی شدن

هر چیزی که برای تولید محتوای جذاب نیاز دارید. پشتیبانی هوش مصنوعی از زیرنویس ها، تولید کننده هشتگ هوش مصنوعی و دسترسی به Canva در ناب فالوور.

30 روز با 0 دلار دریافت کنید

بهترین روش ها برای استفاده از هشتگ در لینکدین

هر کلمه را با حروف بزرگ بنویسید

برای هشتگ هایی که از چند کلمه تشکیل شده اند، بهتر است حرف اول هر کلمه را با حروف بزرگ بنویسید. پس به جای نوشتن #socialforgood، #SocialForGood بنویسید. (برای اطلاع از این، این سبک قالب‌بندی Pascal Case نامیده می‌شود – طراحی فراگیر مهم است!)

حروف بزرگ خواندن را برای همه آسان‌تر می‌کند، اما مهمتر از همه، در دسترس‌تر است.

افراد نابینا و کم بینا از صفحه خوان برای خواندن مطالب وب با صدای بلند استفاده می کنند. وقتی نوبت به هشتگ می‌رسد، صفحه‌خوان‌ها برای شناسایی هر کلمه در هشتگ و خواندن دقیق آن با صدای بلند، به حروف بزرگ تکیه می‌کنند.

هشتگ ها را در انتهای پست خود قرار دهید

لد خود را دفن نکنید. هشتگ های خود را دفن کنید بسته به طول پست شما، لینکدین فقط یک یا دو خط از آن را در فیدهای خانه کاربران نشان می دهد.

آیا لینکدین از هشتگ برای درک پست شما استفاده می کند؟ بله و خیر. این الگوریتم زمینه پست شما را از روی کلمات کلیدی می شناسد، اما پست شما را بر اساس هشتگ های شما دسته بندی می کند.

از آنجایی که جایی که هشتگ‌ها را در پست‌ها قرار می‌دهید، روی الگوریتم تأثیر نمی‌گذارد، قرار دادن آن‌ها در بالای صفحه باعث نمی‌شود که پست شما بیشتر ظاهر شود. در واقع، احتمالاً به دسترسی شما آسیب می رساند زیرا باید فوراً سعی کنید توجه را با نکته اصلی خود جلب کنید.

آیا راه های بیشتری برای بهینه سازی حضور لینکدین خود می خواهید؟ در اینجا نحوه استفاده حداکثری از لینکدین آورده شده است.

در هر پست از هشتگ عمومی و طاقچه استفاده کنید

لینکدین توصیه می کند در هر پست فقط از 3 هشتگ استفاده کنید، اما محدودیتی وجود ندارد. اگر 10 عدد اضافه کنید، پست شما همچنان برای هر 10 هشتگ نمایش داده می شود. توصیه لینکدین احتمالاً بیشتر بر اساس زیبایی‌شناسی است و نمی‌خواهد مردم 100 هشتگ را در هر پست ببندند و فیدهای خانگی کاربران را به هم ریخته است.

بنابراین در حالی که نیازی به محدود شدن به 3 ندارید، زیاده روی نکنید و هرزنامه به نظر نرسید.

برای هر پست، 1 یا 2 هشتگ عمومی و 1 یا 2 هشتگ بسیار خاص را انتخاب کنید. چرا؟ این به شما بهترین شانس را می دهد که مخاطبان مناسب پست شما را ببینند: کسانی که به موضوع کلی شما علاقه مند هستند و کسانی که دیدگاه منحصر به فرد یا علاقه خاص شما را در آن موضوع به اشتراک می گذارند.

در اینجا به نظر می رسد:

این پست بالا برای یک مخاطب خاص است: مدیران رسانه های اجتماعی. و حتی به طور خاص، کسانی که به دنبال صرفه جویی در زمان یا بهره وری بیشتر هستند.

من به راحتی می‌توانم چند هشتگ عمومی را که می‌دانم مدیران رسانه‌های اجتماعی دنبال می‌کنند، انتخاب کنم، مانند #Social MediaManager و #Social Media Strategy. اما چگونه می‌توانم همکار خود را برای TikTok و Reels هدف قرار دهم؟

وارد کنید: تولید کننده هشتگ ناب فالوور و نوار جستجوی LinkedIn.

من از مولد هشتگ ناب فالوور (برای دستورالعمل‌ها به بخش قبلی مراجعه کنید) برای پیشنهاد هشتگ‌های خاص مانند #VideoContentTips و #TikTokTips استفاده می‌کنم. سپس، با استفاده از نوار جستجو، بررسی می‌کنم تا ببینم چه تعداد فالوور در لینکدین دارند.

پیشنهادات هشتگ هوش مصنوعی ناب فالوور برای مدیران رسانه های اجتماعی و نکات TikTok

با تایپ در #TikTokTips، پست هایی که با همان هشتگ برچسب گذاری شده اند ظاهر می شوند. برای رسیدن به صفحه هشتگ کمی راه حل نیاز است. روی یکی از نویسندگان پست‌ها کلیک کنید، سپس روی پستی که با هشتگ گذاشته‌اند، که اکنون به صورت هایپرلینک قرار می‌گیرد، کلیک کنید.

متأسفانه، هیچ راه آسانی برای دیدن همه آن هشتگ ها که بر اساس محبوبیت در لینکدین رتبه بندی شده اند وجود ندارد.

#TikTokTips فقط 123 دنبال کننده دارد، بنابراین من به جستجو ادامه خواهم داد.

همیشه لازم نیست یکی را انتخاب کنید که بیشترین فالوور را دارد. در واقع، ممکن است به اندازه کافی مشخص نباشد. برخی از برچسب ها میلیون ها دنبال کننده دارند. آنها به عنوان یک هشتگ کلی مفید خواهند بود. شما می خواهید اینها را با یک هشتگ خاص جفت کنید.

#مدیر رسانه اجتماعی 10738 دنبال کننده دارد. این یک هشتگ بسیار هدفمندتر برای دستیابی به مخاطبان من است. برای این پست، منطقی است.

هنگامی که به هشتگ هایی رسیدید که برای جایگاه شما منطقی هستند، فراموش نکنید که زمانی را برای بررسی داده ها اختصاص دهید.

ردیابی تجزیه و تحلیل هشتگ های لینکدین خود یک راه عالی برای اطمینان از اینکه استراتژی بازاریابی شما درست است. در واقع، توجه به تجزیه و تحلیل لینکدین به طور کلی ایده خوبی است.

از مولد هشتگ ناب فالوور استفاده کنید

نیازی نیست وقت ارزشمند خود را صرف ساختن هشتگ برای هر پست کنید. این کار را به پیشخدمت دیجیتال خود، مولد هشتگ AKA ناب فالوور بسپارید.

هر زمان که در Composer پستی ایجاد می‌کنید، فناوری هوش مصنوعی ناب فالوور مجموعه‌ای سفارشی از هشتگ‌ها را بر اساس پیش‌نویس شما توصیه می‌کند – این ابزار هم عنوان شما و هم تصاویری را که آپلود کرده‌اید تجزیه و تحلیل می‌کند تا مرتبط‌ترین برچسب‌ها را پیشنهاد کند.

پیشنهادات هشتگ هوش مصنوعی ناب فالوور انقلاب بازاریابی دیجیتال تبلیغاتی هوش مصنوعی

هشتگ peasy آسان squeezy.

هشتگ ها به صورت خودکار به پست شما اضافه می شوند. بنابراین ادامه دهید و اکنون انتشار را فشار دهید یا آن را برای بعد برنامه ریزی کنید.

پست های لینکدین خود را برنامه ریزی کنید، صفحه خود را مدیریت کنید، هشتگ ها را پیدا کنید و با مخاطبان خود از یک داشبورد در ارتباط باشید، درست در کنار سایر حساب های خود در سراسر شبکه های اجتماعی. همه این کارها را انجام دهید و با ابزارهای قدرتمند برنامه ریزی و تجزیه و تحلیل ناب فالوور اندازه گیری کنید. امروز آن را رایگان امتحان کنید.

به راحتی ایجاد، تجزیه و تحلیل، ترویج و زمان بندی پست های لینکدین در کنار سایر شبکه های اجتماعی خود با ناب فالوور. فالوورهای بیشتری داشته باشید و در زمان صرفه جویی کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا