شبکه های اجتماعی

اپل در حال آماده شدن برای تهیه تراشه از کارخانه آریزونا است

سیب Inc در حال آماده شدن برای شروع تامین تراشه برای دستگاه های خود از یک کارخانه در حال ساخت است آریزونا در ایالات متحده، بلومبرگ نیوز گزارش داد.

این شرکت همچنین ممکن است عرضه تراشه های خود را از کارخانه های داخل آن گسترش دهد اروپادر این گزارش آمده است که آن را به اظهارات مدیر اجرایی تیم، نسبت داده است پختن در یک جلسه داخلی در آلمان با کارمندان مهندسی محلی و خرده فروشی.

اپل پس از تماس با رویترز از اظهار نظر خودداری کرد.

بر اساس این گزارش، کوک احتمالاً به کارخانه ای در آریزونا اشاره می کرد که توسط شرکت تولید نیمه هادی تایوان، بزرگترین سازنده تراشه قراردادی جهان و تامین کننده اصلی اپل اداره می شود.

همچنین بخوانید

تامین کننده اپل فاکسکان تولید را برای جلوگیری از بلوز تعطیلات تنظیم می کند
iPhone SE 4 این چیزی است که آیفون مقرون به صرفه ممکن است ارائه دهد

سال گذشته، TSMC گفت که ساخت و ساز را در سایتی در آریزونا آغاز کرده است که در آن قصد دارد 12 میلیارد دلار برای ساخت یک کارخانه تولید تراشه های کامپیوتری هزینه کند و قصد دارد تولید حجمی تراشه ها را با استفاده از فناوری تولید 5 نانومتری خود در سال 2024 آغاز کند.

اوایل این ماه، TSMC همچنین گفت که در حال ساخت ساختمانی است که می تواند به عنوان دومین کارخانه تولید تراشه در آریزونا عمل کند.

ایالات متحده شرکت های فناوری خارجی را برای تولید در این کشور تشویق می کند و پس از تصویب قانون تراشه های خود، فعالانه از تحقیق، توسعه و ساخت محلی حمایت می کند.

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا