چه طور

نحوه خاموش کردن والپیپر و اعلان‌ها در نمایشگر همیشه روشن در آیفون

iOS 16 یک به روز رسانی عالی برای دستگاه های تلفن همراه اپل بوده است، زیرا نه تنها ویژگی های جدیدی را معرفی می کند، بلکه ویژگی های انحصاری را برای iPhone 14 Pro و Pro Max نیز به همراه دارد. این آیفون های جدید اولین گوشی های اپل هستند که با نمایشگر همیشه روشن عرضه می شوند. برداشت اپل از AOD کمی متفاوت بود، جایی که به جای سیاه شدن کل صفحه، صفحه نمایش کم نور شد و نرخ تازه سازی به صورت پویا به 1 هرتز کاهش یافت.

نیازی به گفتن نیست که این مورد برای بسیاری از کاربران و بازبینان در سراسر جهان مناسب نبود، زیرا اکثر آنها به طور ناخواسته تلفن خود را چک می کنند، با این فرض که این یک اعلان است و نه AOD. به نظر می رسد اپل این مشکل را در آخرین نسخه iOS 16 با اضافه کردن قابلیت غیرفعال کردن والپیپر و اعلان ها هنگام استفاده از AOD تشخیص داده و آن را اصلاح کرده است.

بنابراین اگر متوجه شده اید که AOD در آیفون 14 پرو یا پرو مکس بیش از حد حواس شما را پرت می کند، در اینجا نحوه غیرفعال کردن تصویر زمینه و اعلان ها آورده شده است.

نحوه خاموش کردن تصویر زمینه و اعلان ها در AOD در آیفون

با استفاده از بخش اول زیر، با شرایط لازم برای استفاده از این ویژگی های جدید در آیفون خود آشنا شوید. سپس می‌توانید از راهنمای بعدی برای فعال یا غیرفعال کردن کاغذدیواری و اعلان‌ها بر اساس ترجیحات خود استفاده کنید.

الزامات

  • iOS 16.2 یا بالاتر
  • آیفون 14 پرو یا آیفون 14 پرو مکس

در زمان نوشتن این پست، iOS 16.2 در حال حاضر در مرحله بتا است و این ویژگی با انتشار نسخه بتای iOS 16.3 نسخه بتای سه و بالاتر در دسترس است. اگر به دنبال استفاده فوری از این ویژگی ها هستید، توصیه می کنیم نسخه بتا را نصب کنید. با این حال، اگر می‌خواهید از نسخه‌های بتای iOS به دلیل نگرانی‌های مربوط به باتری و اشکال اجتناب کنید، توصیه می‌کنیم تا انتشار عمومی منتظر بمانید، که تا ماه آینده اتفاق می‌افتد.

راهنمای گام به گام

هنگامی که آیفون خود را به روز کردید، در اینجا نحوه تغییر و غیرفعال کردن تصویر زمینه و اعلان های مربوط به AOD در آیفون خود آورده شده است.

برنامه تنظیمات را باز کنید و ضربه بزنید نمایشگر و روشنایی.

حالا روی و ضربه بزنید نمایشگر همیشه روشن در پایین

1668607523 721 نحوه خاموش کردن والپیپر و اعلان‌ها در نمایشگر همیشه روشن

از ضامن برای اطمینان حاصل کنید نمایشگر همیشه روشن در بالا روشن است

1668607523 983 نحوه خاموش کردن والپیپر و اعلان‌ها در نمایشگر همیشه روشن

حالا روی دکمه ضامن ضربه بزنید و خاموش کنید نمایش دهید کاغذ دیواری اگر می خواهید هنگام استفاده از AOD تصویر زمینه خود را پنهان کنید.

1668607523 536 نحوه خاموش کردن والپیپر و اعلان‌ها در نمایشگر همیشه روشن

به طور مشابه، روی دکمه ضامن ضربه بزنید و خاموش کنید اطلاعیه اگر می خواهید هنگام استفاده از AOD اعلان ها را غیرفعال کنید.

1668607523 675 نحوه خاموش کردن والپیپر و اعلان‌ها در نمایشگر همیشه روشن

اکنون می توانید دستگاه خود را قفل کنید و ظاهر جدید AOD خود را امتحان کنید.

و بس! اکنون هنگام استفاده از AOD در آیفون 14 پرو و ​​پرو مکس، والپیپر و اعلان‌ها را خاموش کرده‌اید.

راه های دیگر برای به حداقل رساندن ظاهر AOD

چند راه دیگر وجود دارد که می توانید ظاهر AOD را در آیفون خود به حداقل برسانید. شما می توانید انتخاب کنید که AOD خود را کم نور کنید، صفحه قفل خود را برای ظاهری حداقلی سفارشی کنید و ویجت هایی را که ترجیح می دهید بر اساس زیبایی شناسی خود اضافه کنید.

ویجت‌های سفارشی راه درازی را پیموده‌اند و می‌توانند به افزودن حداقل ویجت‌ها به صفحه قفل iOS 16 شما کمک کنند، که قبلاً امکان‌پذیر نبود. از این پست جامع ما برای به دست آوردن ظاهری بسیار کم برای صفحه نمایش AOD خود استفاده کنید.

امیدواریم این پست به شما کمک کند تا به راحتی والپیپر و اعلان‌های AOD را در آیفون خود تغییر دهید. اگر با مشکلی مواجه شدید یا سؤال دیگری از ما دارید، با استفاده از نظرات زیر با ما تماس بگیرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا