شبکه های اجتماعی

شرکت اینترنتی GoTo 12 درصد از نیروی کار خود را اخراج می کند

بزرگترین شرکت اینترنتی اندونزی، قابل اعتماد و متخصص به دلیل تلاش برای کاهش هزینه ها و بهبود امور مالی، 1300 شغل یا 12 درصد از نیروی کار خود را کاهش داده است.

مطابق با TechCrunchGoTo به تعداد زیادی از همتایان محلی و جهانی در تصمیم خود برای کاهش نیروی کار برای عبور از رکود اقتصادی و افزایش نرخ بهره می‌پیوندد.

«دستیابی سریع‌تر به استقلال مالی هزینه زیادی برای ما دارد، زیرا وقتی نگاه دقیقی به چگونگی نیاز اساسی به تغییر (تمرکز کسب‌وکار و روش‌های کار) می‌اندازیم، شما را نیز شامل می‌شود، افرادی که ستون فقرات این شرکت هستید. ” گروه GoTo مدیر اجرایی آندره سولیستیو نقل شده بود.

همچنین بخوانید

شرکت پروپتک Opendoor به همین دلیل 550 کارمند خود را اخراج می کند
پلتفرم هوش مصنوعی صوتی SoundHound 10 درصد از نیروی کار خود را اخراج می کند

“این برای من دردناک است که بگویم، در نتیجه بررسی سازمانی ما، ما باید راه خود را با برخی از شما جدا کنیم. می دانم که شما در حال حاضر پر از احساسات هستید، درد، عصبانیت، غم و مهمتر از همه غم. من هم همین احساس را دارم.»

سخنگوی GoTo گفت که این حرکت بخشی از تلاش‌های رو به رشد آن برای “تسریع پیشرفت خود به سمت تبدیل شدن به یک کسب‌وکار واقعاً پایدار و مستقل از نظر مالی، با تمرکز بر ارائه‌های اصلی خدمات مبتنی بر تقاضا، تجارت الکترونیک و فناوری مالی است.” گزارش.

سخنگوی گوتو افزود: «GoTo با تمرکز استراتژیک خود بر روی کاربران چند پلتفرمی با کیفیت بالا، کاهش هزینه‌های انگیزشی و ایجاد هم افزایی عمیق‌تر در سراسر اکوسیستم خود، پیشرفت ثابتی در این زمینه داشته است».

علاوه بر اخراج های اخیر که توسط مالک فیس بوک اعلام شده است متا و توییتر، شرکت های دیگری مانند نتفلیکس، سیلزفورس، اسپاتیفای، تنسنت و دیگران در ماه های اخیر ده ها هزار شغل را کاهش داده اند.

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا