ارز دیجیتال

اعتماد سهام نوسان به دنبال تایید SEC برای ETF آتی بیت کوین اهرمی است

منبع: iStock/عکاس، فیلمساز، طراح

یک صندوق جدید قابل معامله در بورس (ETF) با حمایت معاملات آتی بیت کوین (BTC) و با اهرم 2 برابری قرار است روز سه شنبه پس از اینکه به نظر می رسد کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) چراغ سبز نشان داده فعال شود.

طبق پرونده SEC، ETF که توسط Volatility Shares Trust حمایت می شود، در بورس CBOE BZX تحت عنوان BITX فهرست می شود.

این پرونده همچنین توضیح داد که این صندوق “به دنبال نتایج سرمایه‌گذاری است که با دو برابر (2 برابر) بازدهی شاخص روزانه بیت کوین آتی بورس کالای شیکاگو (CME) مطابقت دارد.

هزینه مدیریت ETF 1.85 درصد خواهد بود، بسیار بالاتر از 0.95 درصدی که BITO، اولین ETF معاملات آتی بیت کوین در ایالات متحده، دریافت می کند.

اخباری مبنی بر اینکه ETF قرار است راه اندازی شود، توسط اریک بالچوناس، تحلیلگر ارشد بلومبرگ ETF در توییتر به اشتراک گذاشته شد، او گفت که در ابتدا «شک داشت که این اتفاق بیفتد»، قبل از اینکه اضافه کرد که اکنون «به نظر می رسد رسمی است».

در این توییت، بالچوناس همچنین گمانه زنی کرد که تایید آشکار توسط تنظیم کننده می تواند “نشانه اولیه کاهش SEC” باشد، شاید به ایده دیگر انواع ETF بیت کوین در آینده.

در جامعه بیت کوین امید است که یکی از انواع جدید ETF های بیت کوین که SEC می تواند آن را گرم کند، ETF بیت کوین نقطه ای باشد، مانند آنچه که BlackRock در تاریخ 15 ژوئن برای فهرست کردن اعمال کرد.

پس از BlackRock، مدیران دارایی دیگری مانند Valkyrie Funds، WisdomTree و Invesco همگی برای فهرست کردن ETF های نقطه ای مشابه با پشتیبانی بیت کوین درخواست داده اند.

ETF های بیت کوین نقطه ای با ETF های بیت کوینی که در حال حاضر در ایالات متحده معامله می شوند، متفاوت هستند، که همگی به جای بیت کوین های واقعی توسط قراردادهای آتی بیت کوین پشتیبانی می شوند.

باور عمومی بر این است که یک محصول سرمایه‌گذاری با پشتوانه واقعی، تقاضای فیزیکی بیشتری برای بیت‌کوین ایجاد می‌کند که به نوبه خود می‌تواند قیمت را به بالاترین حد جدید برساند.

چندین کاربر توییتر در اظهار نظر زیر توییت بالچوناس اشاره کردند که از نظر حمایت از سرمایه گذار چقدر منطقی است که یک ETF مبتنی بر معاملات آتی اهرمی قبل از یک ETF ساده مبتنی بر نقطه تایید شود.

یکی از کاربران توییتر به طعنه گفت: «بله، قراردادهای آتی ۲ برابر بیت کوین واقعا از سرمایه گذاران محافظت می کند نوشت، در حالی که دیگری این وضعیت را “مضحک” خواند، گفتن:

زمانی که در ۵ یا ۱۰ سال آینده به حماسه ETF بیت کوین نگاه می کنیم، این یکی از مضحک ترین جنبه ها خواهد بود… یک محصول آتی ۲ برابری اهرمی که قبل از یک ETF مستقیم عرضه می شود. وحشی.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا