بازی

نحوه کسب رتبه S++ در مزدوران در Resident Evil 4 Remake

لینک های سریع

  • چگونه رتبه S+ و S++ را بدست آوریم
  • چگونه در مزدوران امتیاز بیشتری کسب کنیم

حالت مزدور در بازسازی Resident Evil 4 به بازیکنان اجازه می دهد تا با هیولاهای بازی مبارزه کنند! برای چند تلاش اول شما، فقط زنده ماندن ممکن است یک موفقیت به نظر برسد، اما خیلی زود از هر مرحله عبور خواهید کرد و ترکیبات عظیم را با هم ترکیب خواهید کرد! البته، برای به دست آوردن یک موقعیت خوب در جدول امتیازات، به بالاترین امتیازی که می توانید کسب کنید نیاز دارید.


مطالب مرتبط: Resident Evil 4 Remake: The Mercenaries Character Guide

دستیابی به بالاترین رتبه ممکن نیازمند یک استراتژی تهاجمی، مدیریت خوب مهمات و تمایل به ریسک است. به آن ادامه دهید و با یک S++ طلایی براق در کنار شخصیت مورد علاقه خود پاداش خواهید گرفت!

گیمر ویدیوی روزبرای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

چگونه رتبه S+ و S++ را بدست آوریم

تنها عاملی که بازی هنگام اعطای امتیاز به شما در پایان مسابقه در The Mercenaries در نظر می گیرد، امتیاز نهایی شما است. هر چه امتیاز بیشتری کسب کنید، رتبه شما بهتر خواهد شد!

  • یک رتبه S+ مستلزم آن است که امتیاز بگیرید بین 500000 تا 999999 امتیاز در یک مسابقه
  • رتبه S++ مستلزم این است که شما امتیاز بگیرید یک میلیون امتیاز یا بیشتر در یک مسابقه

در حالی که برای رسیدن به یک میلیون امتیاز نیازی به یک ترکیب کامل (یعنی شکست دادن تمام 150 دشمن در یک زنجیره) ندارید، مطمئنا کمک می کند!

مطالب مرتبط: بازسازی Resident Evil 4: چگونه قفل هر لباس، لوازم جانبی و اسلحه جایزه را باز کنیم

چگونه در مزدوران امتیاز بیشتری کسب کنیم

Krauser از حالت Mayhem Mode برای پایان دادن به آخرین دشمن در دهکده در Resident Evil 4 Remake: The Mercenaries استفاده می کند.

شما باید بیشتر از شکست دادن دشمنان انجام دهید. با استفاده از توانایی ضرب وشتم شخصیت خود، شکست دادن پیاپی دشمنان و گرفتن ضربه های سر همگی از عوامل مهم در به حداکثر رساندن امتیاز شما هستند!

فقط با کشتن هر دشمن فقط در مجموع 250000 امتیاز به شما می رسد – این تنها یک چهارم چیزی است که برای S++ نیاز دارید. دو عامل بزرگ در ایجاد تفاوت در شماست جایزه ترکیبی و زمان باقی مانده.

پاداش ترکیبی

هر بار که دشمنی را می کشید، می بینید که ترکیب فعلی شما در گوشه سمت راست بالای صفحه ظاهر می شود. در عین حال، الف تایمر ده ثانیه ای شروع می شود، که با یک نوار سفید در زیر تعداد ترکیبی شما نشان داده می شود. کشتن دشمن دیگر قبل از تمام شدن تایمر، ترکیب شما را افزایش می دهد. اگر ده ثانیه منقضی شود، تعداد ترکیبی به صفر می رسد و شما دریافت می کنید امتیازات جایزه بر اساس میزان بالا بودن کمبو.

اگر بمیرید، جایزه ترکیبی فعلی خود را دریافت نمی کنید.

مهم ترین بخش از Combo Bonus است ضرب کننده هرچه تعداد ترکیب‌های ترکیبی شما بیشتر شود، امتیاز امتیاز بیشتری در هنگام نقد شدن ارزش خواهد داشت. پاداش های ترکیبی در نقاط عطف زیر به دست می آیند:

تعداد ترکیبی

افزایش پاداش

10

ده درصد

25

بیست درصد

50

سی درصد

70

چهل درصد

100

پنجاه درصد

در حالی که برای دستیابی به S++ به یک ترکیب کامل نیاز ندارید، باید ترکیبی از آن را تهیه کنید حداقل صد برای داشتن یک شات واقع بینانه در آن.

کشتن برای ترکیب شما تا زمانی که به حساب نمی آید دقیقا لحظه مرگ دشمن این را برای شخصیت هایی مانند هانک و لوئیس که حملات غوغایی کندی دارند، در نظر داشته باشید. نکته مثبت این است که دشمنانی که توسط دشمنان دیگر کشته می شوند، در ترکیب و امتیاز شما به حساب می آیند!

پاداش زمانی

پس از سقوط دشمن نهایی، امتیاز اضافی برابر با دریافت خواهید کرد هزار برابر تعداد ثانیه های باقی مانده روی ساعت، تا نزدیکترین صدم ثانیه. این می تواند یک امتیاز بزرگ باشد، زیرا ممکن است یک مسابقه را با چند دقیقه باقی مانده به پایان برسانید، اما چیزی بیشتر از سرعت بودن است.

در شروع مسابقه، دو دقیقه در ساعت وجود دارد. یافته گوی های جایزه سبز این زمان تمدید خواهد شد سی، شصت یا نود ثانیه. با این حال، شما همچنین می توانید زمان اضافی را با مبارزه با panache به دست آورید.

هدشات، کشتار غوغا، بشکه‌های قرمز و حتی استفاده از نارنجک‌های فلش برای کشتن پلاگاس همگی این کار را انجام می‌دهند. چند ثانیه به تایمر اضافه کنید. این شاهکارها در طول مسابقه زمان اضافی زیادی را به همراه دارد! اصولاً کشتن دشمن به هر نحوی باشد به غیر از شلیک به آنها یا اندام ها زمان شما و در نتیجه امتیاز نهایی شما افزایش می یابد.

Krauser در به دست آوردن امتیازهای زیادی از طریق تمدید زمان برتر است. کشتن یک دشمن با حمله با چاقوی غیر تمام کننده چهار ثانیه طول می کشد و ضربات برق آسای او برای این کار عالی است.

راه های دیگری نیز برای کسب امتیاز بالاتر وجود دارد. اکثر اینها به طور کلی بسیار کوچک هستند و نمی توانند تفاوت بین S+ و S++ باشند، اما می توانند شما را در تابلوی امتیازات بالاتر ببرند! کشتن چندین دشمن با یک حمله، چندین هزار امتیاز جایزه به شما می‌دهد، علاوه بر امتیاز ترکیبی – هر چه تعداد دشمنان بیشتر باشد، جایزه بالاتر است!

هر زمانی که شما در حالت Mayhem به دشمن آسیب وارد کنید، امتیاز اضافی دریافت خواهید کرد. مقدار آن بر اساس سلاحی که استفاده می کنید متفاوت است. شاتگان لئون و SMG هانک هر دو برای این منظور عالی هستند.

در آخر، در هر نقشه مراقب جوجه باشید. کشتن آن باعث می شود که تخم طلایی بیفتد. این مورد نادر نه تنها در صورت استفاده، التیام کامل دارد، بلکه جمع آوری آن پنجاه هزار امتیاز کسب می کند! لازم نیست در پایان مسابقه آن را در فهرست موجودی خود داشته باشید – پس از برداشتن آن، امتیازات در اختیار شماست.

بعدی: Resident Evil 4 Remake: How To Get Rank S+ در داستان اصلی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا