شبکه های اجتماعی

هش پرچم WWDC 2023 اپل به صورت زنده در توییتر

سیب قرار است میزبان کنفرانس سالانه توسعه دهندگان باشد WWDC 2023سخنرانی WWDC 2023 به صورت زنده در دفتر مرکزی Apple Park در کوپرتینو، کالیفرنیا ارائه خواهد شد. رویداد موردانتظار برای 5 ژوئن در ساعت 10 صبح به وقت محلی (10:30 شب به وقت تهران) برنامه ریزی شده است. در حالی که بقیه رویداد از 5 ژوئن تا 9 ژوئن به صورت آنلاین برگزار می شود، مانند سال گذشته، سخنرانی اصلی به صورت حضوری برگزار می شود. انتظار می رود تیم کوک، مدیر عامل اپل، این رویداد را آغاز کند و زمینه را برای اطلاعیه ها و به روز رسانی های هیجان انگیز فراهم کند. اکنون قبل از این رویداد، هش فلگ اکنون در توییتر فعال شده است.

را #WWDC23 هشتگ در توییتر اکنون در پلتفرم زنده است. در کنار هشتگ، از لوگوی سفارشی اپل استفاده شده است که با طراحی امسال اپل مطابقت دارد. برای افراد ناآشنا، هش فلگ ها آیکون های سفارشی و پولی هستند که در کنار هشتگ های خاص در توییتر ظاهر می شوند. اکنون هنگامی که از هشتگ #WWDC23 استفاده می کنید، هش پرچم ظاهر می شود.

در اینجا تعدادی از توییت‌های #WWDC23 آورده شده است

WWDC 2023: اعلامیه های کلیدی مورد انتظار
در رویداد سالانه WWDC، اپل به طور سنتی بر روی اطلاعیه های مربوط به نرم افزار تمرکز می کند. این شرکت هر ساله به روز رسانی های قابل توجهی را برای سیستم عامل های خود مانند iOS برای آیفون، iPadOS برای iPad، macOS برای رایانه های Mac و غیره رونمایی می کند. این به‌روزرسانی‌ها ویژگی‌ها و پیشرفت‌های جدیدی را برای بهبود تجربه کاربر معرفی می‌کنند. انتظار می رود اپل برای WWDC 2023 آینده اعلام کند iOS 17، iPadOS 17، macOS 14، watchOS 10 و tvOS 17، آخرین پیشرفت ها را در هر سیستم عامل به نمایش می گذارد. شرکت‌کنندگان و طرفداران می‌توانند ویژگی‌ها و پیشرفت‌های هیجان‌انگیز جدید را در طیف متنوع دستگاه‌ها و پلتفرم‌های اپل پیش‌بینی کنند.

فیس بوکتوییترلینکدین



پایان مقاله

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا