شبکه های اجتماعی

با مایا، اولین تأثیرگذار مد مجازی Myntra آشنا شوید

پلتفرم مد آنلاین متعلق به Flipkart مینترا اولین اینفلوئنسر مد مجازی خود را با نام Maya با هدف “مشتریان GenZ آگاه از فناوری” رونمایی کرد. این شرکت اینفلوئنسر مجازی مبتنی بر هوش مصنوعی را پیش از فروش دوسالانه خود راه اندازی کرد. مایا بینشی در مورد روندها و معاملات به مشتریان ارائه خواهد کرد. Myntra در انتشاری ادعا کرد که اینفلوئنسر مجازی آن “از مثبت بودن بدن، سلامت روان و فراگیر بودن دفاع می کند.” این شرکت همچنین پروفایل اینستاگرام مایا را با نام کاربری «maya_unlimited» راه‌اندازی کرده است و تاکنون بیش از 177 هزار دنبال کننده در این شبکه اجتماعی به دست آورده است. این خرده فروش همچنین در حال بررسی پتانسیل تأثیرگذار مجازی خود برای اجرای زندگی در برنامه Myntra است.

Myntra هوش مصنوعی را در عملیات خود ادغام کرده است. در اوایل این ماه، این شرکت اعلام کرد که در حال ادغام ربات چت هوش مصنوعی ChatGPT در برنامه خود برای کشف بهتر محصول است. همچنین MyFashionGPT را راه‌اندازی کرد که به کاربران امکان می‌دهد جستجوها را به شیوه‌ای مکالمه‌تر انجام دهند. دستیار مبتنی بر هوش مصنوعی می‌تواند نتایج خود را با ارسال درخواست‌های بعدی توسط کاربر اصلاح کند.

ماینترا نیز معرفی کرده است MyStylist، یک استایلیست شخصی دیجیتال برای کاربران.

در یک پست وبلاگ، مدیر ارشد بازاریابی Myntra ساندر بالاسوبرامانیان گفت: “مایا جوهره ارزش‌های اصلی ماینترا را تجسم می‌دهد که مد را دموکراتیک از طریق فناوری و حمایت از فراگیری و توانمندسازی می‌کند.”

او گفت: «راه اندازی مایا با استفاده از پتانسیل دنیای مجازی فراگیر Myntra برای تعامل موثرتر با خریداران GenZ، این موقعیت را بیشتر تقویت می کند.

فیس بوکتوییترلینکدین



پایان مقاله

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا