شبکه های اجتماعی

به‌روزرسانی جعبه ابزار Game Porting اپل باعث می‌شود بازی‌های رایانه شخصی در macOS سریع‌تر اجرا شوند

سیبجدیدترین macOS Sonoma یک جعبه ابزار Game Porting ارائه می دهد که به توسعه دهندگان کمک می کند بازی های ویندوز خود را به مک منتقل کنند. اگرچه این ابزار هنوز در نسخه بتا است، اما یک به روز رسانی قابل توجه دریافت کرد، نسخه 1.0.2، که عملکرد را افزایش می دهد.

آخرین نسخه Game Porting Toolkit، بتا 1.0.2، پیشرفت قابل توجهی نسبت به نسخه قبلی دارد. در حالی که اپل هیچ یادداشت رسمی در مورد تغییرات منتشر نکرده است، توسعه دهندگان مک متوجه چندین پیشرفت قابل توجه شده اند. یکی از این موارد، برچسب زدن خط Rosetta در پنل آمار در حین بازی است که اکنون “v0.2” را نشان می دهد که تغییری نسبت به نسخه قبلی دارد. آخرین نسخه جعبه ابزار دارای حجم فایل کوچکتر و تنها 27.9 مگابایت است که نسبت به نسخه اصلی 53.4 مگابایت بهبود یافته است.

نات براون، مدیر مجموعه ابزار اپل، به‌روزرسانی‌هایی را منتشر کرده است که در آن به رفع‌هایی برای پشتیبانی 32 بیتی، رندر و پایداری کلی و همچنین برخی بهبودهای عملکرد اشاره شده است. اگرچه تیم در ابتدا قصد داشت فهرست تغییرات را اضافه کند، اما قبل از تعطیلات آخر هفته زمان کافی نداشتند.

به گفته اندرو تسای، یوتیوبر، «حلقه الدن» که روی M1 Max اجرا می‌شود، بین نسخه‌هایش 20 درصد پیشرفت داشته است، در حالی که «شوالیه آرخام» سطوح عملکردی مشابهی را قبل و بعد از به‌روزرسانی نشان می‌دهد، اما این ممکن است بسته به بازی و تراشه مورد استفاده متفاوت باشد. . جعبه ابزار جدید به «Cyberpunk 2077» اجازه می‌دهد تا تقریباً دو برابر نرخ فریم در M2 Ultra رده بالا اجرا شود.

پیش از این، برخی از بازی‌ها گاهی اوقات هنگام پخش صحنه‌های برش ویدیویی با کدک‌های خاص از کار می‌افتند. با این حال، پس از به روز رسانی، این مشکلات حل شده است و بازی ها اکنون باید در اکثر موارد به درستی کار کنند.

با این حال، یوتیوب‌بر با ابزار Porting بازی در تراشه‌های M1 Ultra و M2 Ultra اپل با مشکلاتی مواجه شد، زیرا برخی از بازی‌ها بر روی تراشه‌های کم‌قدرت‌تر روان‌تر اجرا می‌شوند. این می تواند به این دلیل باشد که تراشه های Ultra از فناوری UltraFusion برای ترکیب دو تراشه Max در یک تراشه استفاده می کنند و ممکن است این ابزار هنوز از آن پشتیبانی کامل نداشته باشد.

فیس بوکتوییترلینکدین



پایان مقاله

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا