شبکه های اجتماعی

Airtel و Park+ برای ارائه راه حل های FASTag در فرودگاه Bhubaneswar شریک هستند

بانک پرداخت ایرتل، یکی از صادرکنندگان FASTag در هند، با Park+ شریک شده است تا راه حل پارکینگ هوشمند مبتنی بر FASTag را در فرودگاه بین‌المللی بیجو پاتنایک، Bhubaneswar فعال کند. این دو شرکت به زودی خدمات خود را در سایر فرودگاه های شهر نیز انجام خواهند داد.

FASTag چیست و چگونه کار می کند
راه حل پارکینگ هوشمند مبتنی بر FASTag امکان پرداخت خودکار بدون نقد در پارکینگ فرودگاه را فراهم می کند. پرداخت هزینه پارکینگ از طریق FASTag معتبر مرتبط با وسیله نقلیه کسر می شود که زمان لازم برای پرداخت را کاهش می دهد.

هدف ما ارائه یک تجربه پرداخت ساده، ایمن و بدون درز به مشتریان است. ما خوشحالیم که با Park+ همکاری می کنیم تا راه حل پارکینگ هوشمند مبتنی بر FASTag را در فرودگاه Bhubaneswar معرفی کنیم. Ganesh Ananthanarayanan، مدیر عامل بانک پرداخت ایرتل، گفت: این امر به صرفه جویی در زمان در میان جمعیت رو به رشد پارکینگ های فرودگاه کمک می کند و به روان شدن تجربه سفر کمک می کند.

«Park+ تلاش‌های آگاهانه‌ای برای مشارکت با سازمان‌های همفکر انجام داده است تا تجربه مالکیت خودرو را برای کاربران افزایش دهد. به عنوان بخشی از این استراتژی، ما مشتاق همکاری با بانک‌های پرداخت Airtel و اداره فرودگاه هند هستیم تا سیستم مدیریت پارکینگ بدون نقد را با قابلیت FASTag به Bhubaneswar بیاوریم. ما در Park+ چیزی را انتخاب کرده‌ایم که از لحاظ تاریخی دردناک و ترسناک بوده است – پیدا کردن یک مکان پارکینگ و آن را بدون دردسر. با دانلود برنامه Park+، ساکنان Bhubaneswar همچنین می‌توانند FASTag خود را شارژ کنند، یک پیشنهاد بیمه خودرو را کشف کنند، یک شریک تعمیر و نگهداری خودرو را پیدا کنند، یک مکان پارک پیدا کنند و چالان خود را پیگیری کنند. آمیت لاخوتیا، بنیانگذار و مدیر عامل پارک پلاس، گفت: هدف ما رفع اضطراب پارک برای همه دارندگان خودرو در بوبانشوار است و هدف ما این است که خدمات پارکینگ هوشمند خود را به صورت تصاعدی در 3 تا 4 ماه آینده گسترش دهیم.

فیس بوکتوییترلینکدین



پایان مقاله

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا