شبکه های اجتماعی

هیچ چیزی لوگوی جدید توییتر را با میم به خود نمی گیرد

توییتر متعلق به ایلان ماسک، لوگوی پرنده آبی را با X جایگزین کرده است. لوگوی جدید با واکنش های متفاوتی از سوی کاربران و کارشناسان مواجه شده است. استارت آپ فناوری Nothing متعلق به کارل پی نیز به لوگوی «X» پلتفرم رسانه اجتماعی واکنش نشان داده است. این شرکت همچنین در توییتر با به اشتراک گذاشتن یک میم در پلتفرم به این لوگو واکنش نشان داد. لوگوی توییتر شبیه لوگوی مورد استفاده سازنده گوشی برای اپلیکیشن Nothing X است. این برنامه برای افرادی که دارای دستگاه های صوتی Nothing مانند Ear (2) و Ear Stick هستند، مهم است. کاربران برای راه اندازی ابزارهای پوشیدنی Nothing به این برنامه نیاز دارند.
لوگوی جدید اکنون برای برخی از کاربران در نسخه وب پلت فرم میکروبلاگینگ قابل مشاهده است. با این حال اندروید و آیفون کاربران همچنان می توانند لوگوی پرنده را ببینند. آخرین لوگو در دفتر مرکزی توییتر در سانفرانسیسکو نمایش داده شد. ماسک همچنین گفته است که کاربرانی که X.com را در نوار URL تایپ کنند به توییتر هدایت خواهند شد.

الون ماسک X توضیح می دهد
ایلان ماسک در مورد تغییر لوگوی جدید توییتر گفت X “میدان شهر جهانی” را متحول خواهد کرد. X وضعیت آینده تعامل نامحدود است – با محوریت صدا، تصویر، پیام، پرداخت/بانک – ایجاد یک بازار جهانی برای ایده‌ها، کالاها، خدمات و فرصت‌ها. ماسک اضافه کرد که با استفاده از هوش مصنوعی، X همه ما را به روش‌هایی که تازه تصور می‌کنیم به هم متصل می‌کند.

او همچنین اشاره کرد که X 8 ماه طول کشید تا با “راه اندازی سریع ویژگی” شرکت “شکل بگیرد”. ماسک همچنین خاطرنشان کرد که این شرکت “به تازگی شروع به کار کرده است”.

همچنین بخوانید

توییتر ممکن است خبرهای خوبی برای جویندگان کار داشته باشد
چگونه شرکت هوش مصنوعی Elon Muskamp39 با همکاری با توییتر رقابتی را برای Google ChatGPT ایجاد می کند

به غیر از ماسک، لیندا یاکارینو، مدیرعامل توییتر نیز تصویر متفاوتی را با لوگوی X که از ساختمان HQ در سانفرانسیسکو ارائه شده است، به اشتراک گذاشته است. جک دورسی، بنیانگذار و مدیر عامل سابق این پلتفرم نیز با انتشار توییتی از این تغییر استقبال کرده است.

ماسک همچنین ایمیلی به کارمندان توییتر ارسال کرده است که در آن پیشنهاد تغییر نام شرکت را داده است. این شرکت در حال حاضر تحت شرکت فناوری X Corp قرار دارد.

فیس بوکتوییترلینکدین



پایان مقاله

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا