شبکه های اجتماعی

فروشگاه مایکروسافت از هوش مصنوعی برای نشان دادن بهترین برنامه ها به کاربران استفاده می کند

مایکروسافت در کنفرانس سالانه توسعه دهندگان خود، بیلد، در ماه می، چندین اطلاعیه مرتبط با هوش مصنوعی (AI) در محصولات و خدمات خود ارائه کرد. آنها شامل ادغام Bing در ChatGPT OpenAI، Windows Copilot و موارد دیگر بودند. در میان این اعلامیه ها، غول فناوری همچنین یک هاب هوش مصنوعی اختصاصی در فروشگاه مایکروسافت را اعلام کرد که اکنون برای کاربران بیشتری عرضه می شود.

پیش از این، این ویژگی به Dev Channel Insiders در ایالات متحده محدود می شد و مایکروسافت اکنون در حال ارائه خلاصه بررسی های تولید شده توسط هوش مصنوعی برای برنامه های Microsoft Store برای Windows Insiders است. رودی هوین، معمار اصلی فروشگاه مایکروسافت مایکروسافت، توییتی را به اشتراک گذاشت و اعلام کرد که این ویژگی اکنون به صورت پیش نمایش برای همه Insiders در ایالات متحده در دسترس است.

اهمیت ویژگی
این ویژگی برای بهبود تجربه جستجو و بررسی کاربران ویندوز طراحی شده است. قبل از دانلود یک برنامه جدید از فروشگاه مایکروسافت، کاربران تمایل دارند از بخش بررسی بازدید کنند. این بخش به بررسی عملکرد برنامه و تجربیات آن با سایر کاربران کمک می کند.

همچنین بخوانید

مجموعه آفیس مبتنی بر هوش مصنوعی مایکروسافت در زمان صرفه جویی می کند اما هزینه بیشتری دارد
چگونه تشخیص دهیم که یک عکس توسط هوش مصنوعی تولید شده است یا واقعی، ممکن است به زودی راه حلی پیدا شود

با این حال، بررسی تمام نظرات کاربران توسط کاربران می تواند کار خسته کننده ای باشد. اینجاست که این ویژگی وارد می شود تا فرآیند را آسان تر کند. ویژگی خلاصه‌های بررسی ایجاد شده توسط هوش مصنوعی مایکروسافت از پیمایش غیرضروری کاربران جلوگیری می‌کند. همچنین به کاربران کمک می کند تا تمام اطلاعاتی را که باید در مورد یک برنامه بدانند در یک نگاه.

ویژگی بررسی برنامه مبتنی بر هوش مصنوعی به کاربران ویندوز کمک می کند تا قبل از دانلود و نصب برنامه ها بر روی رایانه شخصی خود تصمیمات آگاهانه بگیرند. همچنین انتظار می‌رود این ویژگی با صرفه‌جویی در زمانی که کاربران برای انجام تمام بررسی‌ها نیاز داشتند، بهره‌وری را بهبود بخشد. شایعات همچنین حاکی از آن است که بررسی های ایجاد شده توسط هوش مصنوعی می تواند جانبدارانه باشد. دقت ویژگی‌های مربوط به بررسی‌ها به محض عرضه برای کاربران بیشتر مشخص خواهد شد.

فیس بوکتوییترلینکدین



پایان مقاله

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا