چه طور

8 نکته بازاریابی تعطیلات برای سال 2022

تعطیلات رسما اینجاست، بنابراین خرده فروشان در همه جا کمپین های بازاریابی تعطیلات را راه اندازی می کنند. فدراسیون ملی خرده فروشی (NRF) پیش بینی کرده است که هزینه های تعطیلات دارای “امکان شکستن رکوردهای قبلی” امسال.

و نگاهی به آمار آخر هفته گذشته BFCM نشان می‌دهد که مصرف‌کنندگان آماده هستند امسال را خرج کنند! از هم اکنون تا سال نو هنوز زمان دارید تا برنامه فروش تعطیلات عالی را بسازید و اجرا کنید.

این مقاله هشت مورد را به اشتراک خواهد گذاشت نکات بازاریابی برای استفاده کامل از کمپین های بازاریابی تعطیلات 2022 خود.

نکات بازاریابی برای اطمینان از یک فصل تعطیلات بهینه فروش

1. هر چه زودتر تبلیغات فروش تعطیلات را شروع کنید

برای استفاده از عادات خرج کردن خریداران تعطیلات، باید زود شروع کنید و به تدریج تبلیغات فروش را در طول زمان افزایش دهید. پیشنهادات تبلیغاتی باید حداکثر از هفته آخر اکتبر آغاز شود. این زمان معمولاً زمانی است که خریداران خرید تعطیلات خود را شروع می کنند.

منبع

یکی از راه‌های ایجاد تعلیق این است که هر هفته منتهی به این چند هفته قبل از کریسمس، یک معامله جدید ارائه دهید. شما می توانید تبلیغات خود را موثرتر کنید خیاطی پیشنهادات شما به تقاضای فزاینده ای که با شمارش معکوس دسامبر رخ می دهد.

یک مثال عالی از اینکه چگونه می توانید تبلیغات را انجام دهید، تمرکز بر فروش اقلامی که خلق و خوی شما را تنظیم می کنند، مانند دکوراسیون تعطیلات، در اوایل فصل است. خرده فروشانی مانند Target بدنام هستند که اقلام کریسمس را به محض پایان هالووین کنار می گذارند، اما این یک تاکتیک فروش عمدی است.

بعد از روز شکرگزاری، اقلام بلیط بزرگ برای تبلیغات عالی هستند، بنابراین می توانید از خریدارانی که کیف پول های بزرگتری دارند، سرمایه گذاری کنید. در نهایت، نزدیک‌تر به کریسمس، می‌توانید چیزهای دیگری را که معمولاً فروش ندارند تخفیف دهید.

2. نتایج کمپین های تعطیلات قبلی را مرور کنید

هنگامی که به دنبال اجرای یک کمپین بازاریابی تعطیلات جدید هستید، بهتر است با مرور کمپین های سال های گذشته شروع کنید. اگر تا به حال ساخته نشده‌اید، به کمپین‌های بازاریابی فصلی برندهای دیگر نگاه کنید. مرور کمپین‌های گذشته خود یا کمپین‌های دیگران می‌تواند به شما کمک کند تا بفهمید چه چیزی مؤثر بوده و چه چیزی مؤثر نبوده است. شما همچنین می توانید اشتباهاتی را که قبلا مرتکب شده اید فکر کنید. به یاد داشته باشید، تجزیه و تحلیل عملکردی که در گذشته انجام داده اید، مکانی عالی برای شروع به جلو در اختیار شما قرار می دهد. یک کمپین تعطیلات می تواند نتیجه شما را ایجاد کند یا شکست دهد یک تجارت کوچک، مانند یک LLC.

شما باید داده های خود را در مورد رفتار گذشته مرور کنید. رفتار خریداران در سال گذشته چگونه بود؟ آیا جمعیت شناسی پایگاه مشتریان شما تغییر کرده است؟ فکر کردن در مورد این چیزها می تواند علامت هدف شما را ایجاد کند.

3. یک کمپین بازاریابی تعطیلات ایجاد کنید

پس از بررسی کمپین های سال قبل، باید شروع به توسعه کمپین بازاریابی تعطیلات جدید خود کنید. کمپین شما باید اطمینان حاصل کند که از هر زاویه به مشتریان دسترسی پیدا می کند. کمپین شما باید شامل رسانه های اجتماعی باشد، خبرنامه های ایمیل، ویدئوها، جستجو و تبلیغات آنلاین، تبلیغات، هدایا و اقلام موجود در فروشگاه.

نکات بازاریابی در تعطیلاتمنبع

ایجاد یک برنامه کمپین بازاریابی، صرف نظر از رویکرد انتخابی شما، حیاتی است. یکی از راه‌های تضمین موفقیت، ایجاد یک کمپین با الهام از محصولات یا برند شماست. به عنوان مثال، اگر لباس می فروشید، می توانید شیوه های تجارت منصفانه و مبارزه با مد سریع را برجسته کنید. یک شرکت چای ممکن است کمپینی را برای تبلیغ تقویم ظهور چای های مختلف اجرا کند و سپس هر روز را برای کریسمس با طعم های متنوع یا لوازم جانبی مورد استفاده برای دم کردن چای شمارش معکوس کند.

4. بازاریابی ایمیلی را تقویت کنید

بازاریابی ایمیلی کلید موفقیت در تعطیلات است. این یک راه ارزان و موثر برای دستیابی به خریداران است. ایمیل برای فصل تعطیلات عالی است زیرا حدس و گمان را از خرید برای مصرف کنندگان دور می کند. به جای انجام تحقیقات شدید، مصرف کنندگان می توانند تمام شگفت انگیزترین معاملات شما را مستقیماً به آنها تحویل دهند.

مزایای بازاریابی ایمیلیمنبع

مصرف کنندگان می توانند ایمیل های خود را مرور کنند تا فروش و محصولات مورد علاقه خود را بیابند. یاد آوردن، 76 درصد از بزرگسالان گوشی‌های هوشمند داشته باشند تا بتوانند ایمیل‌های خود را از هر کجا بخوانند – حتی هنگام خرید از فروشگاه دیگری.

بهترین روش برای بازاریابی ارسال ایمیل به طور منظم برای آموزش خریداران در مورد محصولات جدید و فروش است. حتی اگر کسب و کار شما فصلی است، مانند یک پارک آبی، باز هم می توانید از تعطیلات استفاده کنید تا مشتریان به فکر شما باشند.

5. پیام تبریک تعطیلات را ارسال کنید

یک راه برای اینکه مشتریان در تمام طول سال به فکر شما باشند، ارسال یک کارت تبریک تعطیلات است. کارت تعطیلات به شما این امکان را می دهد که یک پیام فصلی سرگرم کننده برای مشتریان یا مشتریان خود ارسال کنید و می توانید از آن در سایر بخش های بازاریابی خود استفاده مجدد کنید.

تصویر تبریکمنبع

یکی از راه‌های شخصی‌سازی کارت و صمیمی‌تر کردن آن، قرار دادن عکسی از کارکنان و کارمندان است. به عنوان مثال، پس از اینکه کارت الکترونیکی خود را به مصرف کنندگان تحویل دادید، می توانید عکسی از همان پیام را در وب سایت خود به اشتراک بگذارید. این به خریدار شما کمک می کند تا با برند شما ارتباط انسانی برقرار کند.

6. از پروفایل های رسانه های اجتماعی خود استفاده کنید

به طور مشابه، این نوع از تبریک تعطیلات برای رسانه های اجتماعی عالی هستند. رسانه های اجتماعی باید نان و کره کمپین تعطیلات شما باشند. آن را دارد بزرگترین پتانسیل برای دستیابی به مخاطبان گسترده و به دنبال کنندگان شما اجازه می دهد تا محتوای شما را دوباره به اشتراک بگذارند.

اعمال نفوذ اینفلوئنسرها و مخاطبان آنها راهی عالی برای معرفی محصول شماست. ترکیب هویت برند شما با اینفلوئنسرها می تواند به خریداران نگاهی بی طرفانه به محصولات شما بدهد. علاوه بر این، اینفلوئنسرها می توانند از طرف برند شما صحبت کنند.

رسانه های اجتماعی مناطق زیادی را پوشش می دهند، بنابراین مطمئن شوید که از همه آنها استفاده کنید. توییتر، فیسبوک، تیک تاک، اینستاگرام و یوتیوب همگی مکان‌های عالی برای بازاریابی محصولات شما هستند. می توانید با استفاده از نمادهای رسانه های اجتماعی در وب سایت خود، خریداران را به شبکه های اجتماعی خود متصل کنید. به یاد داشته باشید که از آخرین روندها مطلع باشید، مانند استفاده از ویدیوهای با فرمت کوتاه برای به حداکثر رساندن نوردهی خود.

7. از یک “Webroom” برای تاکید بر محصولات استفاده کنید

یکی از جنبه های این وب رومینگ است. همانطور که خریداران بیشتری به صورت آنلاین حرکت می کنند، خرده فروشان راه های جدیدی برای نمایش محصولات خود ایجاد می کنند. برخلاف فروشگاه های آجر و ملات، خریداران می توانند محصولات را لمس کنند. خرده فروشان باید از ویدئوها، نمای نزدیک محصول و توصیفات برای تایید انتخاب های مصرف کننده استفاده کنند.

نمایشگاه در مقابل وب رومینگمنبع

اینفلوئنسرها حیاتی هستند جزء webrooming زیرا آنها می توانند به عنوان مثال لباس را امتحان کنند و به مخاطبان ایده دهند که چگونه یک محصول ممکن است مناسب باشد. به طور مشابه، نمایش‌های ویدیویی می‌توانند نشان دهند که استفاده، تمیز کردن یا کنار گذاشتن یک محصول چقدر آسان است. امکانات بی پایان به افزایش فروش به گونه ای کمک می کند که تصاویر ساده و کپی وب نمی توانند.

8. از برنامه های افزودنی تبلیغات استفاده کنید

افزونه های تبلیغاتی نتایج جستجوی هدفمندی هستند که هنگام جستجوی خریداران، محصولات مرتبط دیگری را نشان می دهند. آنها ضروری هستند زیرا به افزایش رتبه بندی یک کسب و کار در موتورهای جستجو کمک می کنند. افزونه‌های تبلیغاتی شامل پیوندهای سایت هستند که به صفحات وب پیوند می‌دهند. برنامه های افزودنی تماس که شماره تلفن را برای اطلاعات تماس ارائه می کنند. و افزونه‌های بررسی، که خریداران را به بررسی‌های تایید شده محصول می‌آورد.

افزونه‌های تبلیغاتی دیگری نیز وجود دارد، بنابراین شما از کدام یک استفاده می‌کنید.

خط پایین

برای بسیاری از کسب‌وکارها، فصل تعطیلات می‌تواند نتیجه‌ی نهایی آن‌ها را ایجاد کند یا از بین ببرد. اما، اگر کمپین های تعطیلات خود را زود شروع کنید، از چیزهایی که در سال های گذشته آموخته اید استفاده کنید، و بتوانید آن را با یک موضوع خوب به هم پیوند دهید، در کمترین زمان یک استاد بازاریابی تعطیلات خواهید بود. به یاد داشته باشید که از رسانه های اجتماعی استفاده کنید و منحصر به فرد باشید، راه های جالب برای نشان دادن برند خود و محصولات با استفاده از این نکات می توانید از این فصل از سال نهایت استفاده را ببرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا