شبکه های اجتماعی

برنامه موبایل SC 2.0 راه اندازی شد، افسران قانون می توانند مراحل دادگاه را در زمان واقعی مشاهده کنند

را دادگاه عالی راه اندازی شده است اندروید نسخه 2.0 برنامه تلفن همراه خود، که امکان دسترسی به مجریان قانون و افسران وزارتخانه های مختلف اتحادیه را فراهم می کند تا روند دادگاه را در زمان واقعی تماشا کنند.

رئیس دادگستری هند DY Chandrachud گفت که این برنامه را می توان از فروشگاه Google Play دانلود کرد در حالی که نسخه iOS تا یک هفته دیگر در دسترس خواهد بود.

“نسخه اندروید 2.0 در دسترس است در حالی که iOS تا یک هفته دیگر در دسترس خواهد بود. علاوه بر وکلا و وکلای مدافع، این برنامه به تمام افسران حقوقی و افسران وزارتخانه های مختلف دولت مرکزی دسترسی بیدرنگ انحصاری می دهد. آنها می توانند تماشا کنند. CJI گفت: با ورود از طریق این برنامه، مراحل دادگاه را طی کنید.

او قبل از شروع کار این روز را اعلام کرد و از وکلا خواست برای دسترسی آسان به جزئیات پرونده، اپلیکیشن را دانلود کنند.

همچنین بخوانید

واتس اپ روی ۲۱ ایموجی جدید کار می کند
سریلانکا سال آینده اپلیکیشن موبایلی را برای ایمنی گردشگران راه اندازی می کند

CJI Chandrachud گفت: «افسران قانون و افسران وزارتخانه‌های اتحادیه می‌توانند در زمان واقعی وضعیت تشکیل پرونده، دستور، قضاوت و رسیدگی به پرونده‌های خود را تماشا کنند».

این برنامه تلفن همراه، که قبلاً وجود داشت، امکان دسترسی به وکلا و سوابق مدافع را برای تماشای مراحل دادگاه فراهم می کرد. همچنین وضعیت پرونده ها، دستورات و قضاوت ها را نشان می داد.

در طول همه‌گیری، رئیس دادگستری آن زمان NV Ramana به رسانه‌های کمی اجازه دسترسی داده بود تا آنها را قادر سازد تا مراحل دادگاه را به صورت مجازی تماشا کنند.

در بیانیه مطبوعاتی که در شب منتشر شد، دیوان عالی کشور اعلام کرد که اولین نسخه از برنامه تلفن همراه در سال 2019 در روز قانون اساسی منتشر شد.

“از 26 نوامبر 2019، برنامه موبایل SCI توسط بیش از 100000 کاربر دانلود شده است. SCI Mobile App برای دانلود برنامه رایگان است که اطلاعات مفیدی از پرونده های در حال بررسی و تصمیم گیری ارائه می دهد. برنامه موبایل SCI شخصی سازی شده است داشبورد شامل فهرست علل، وضعیت پرونده، دستورات روزانه، قضاوت، آخرین به روزرسانی ها، گزارشات اداری، بخشنامه ها و بسیاری موارد دیگر، افزوده است که تمام اطلاعات مربوطه را می توان از طریق رابط کاربر پسند دسترسی و دانلود کرد.

گفت که در نسخه به روز شده، دادستان کل هند، وکیل عمومی از هند، افسران قانون و همچنین افسران وزارتخانه ها و ادارات مرکزی می توانند وضعیت پرونده، دستورات، قضاوت ها و سایر اطلاعات مرتبط را در موارد مورد علاقه مشاهده کنند.

نسخه SCI Mobile App 2.0 اطلاعات بلادرنگ را در مورد درخواست ها و اسناد متفرقه یا متفرقه ارائه می دهد. علاوه بر این، کپی درخواست ها و اسناد الکترونیکی توسط طرف مقابل نیز در دسترس خواهد بود PDF در این بیانیه آمده است.

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا