شبکه های اجتماعی

صرافی رمزارز Bitfront خاموش می شود

بیت فرانت، یک صرافی رمزنگاری ایالات متحده که توسط شرکت رسانه های اجتماعی ژاپنی پشتیبانی می شود شرکت لاین، گفت که ثبت‌نام‌های جدید و پرداخت‌های کارت اعتباری را به حالت تعلیق درآورده است و علیرغم تلاش‌ها برای غلبه بر چالش‌ها در صنعت به سرعت در حال تحول، فعالیت خود را در چند ماه دیگر متوقف خواهد کرد.

با این حال، علیرغم تلاش‌هایمان… متأسفانه به این نتیجه رسیده‌ایم که باید Bitfront را تعطیل کنیم تا به رشد ادامه دهیم. خط این شرکت مستقر در کالیفرنیا در بیانیه ای در وب سایت خود گفت: اکوسیستم بلاک چین و اقتصاد توکن LINK.

Bitfront گفت که این حرکت به مسائل اخیر در میان صرافی‌های رمزنگاری خاص که به «سوء رفتار» متهم شده‌اند، ارتباطی ندارد.

همچنین بخوانید

وام دهنده کریپتو BlockFi برای ورشکستگی به قرار گرفتن در معرض FTX اشاره می کند
کوین بیس 15 میلیون سپرده در FTX خریداری شده بایننس دارد

FTXصرافی که یکی از بزرگترین صرافی های ارزهای دیجیتال در جهان بود، اکنون موضوع تحقیقات مقامات به دلیل “سوء رفتار مجرمانه” است.

این شرکت در اوایل این ماه، در حالی که وام دهنده ارزهای دیجیتال بود، درخواست ورشکستگی کرده بود BlockFi روز دوشنبه برای حمایت از ورشکستگی فصل 11، تحت تاثیر قرار گرفتن در معرض سقوط FTX، درخواست داد.

Bitfront گفت که ثبت‌نام‌های جدید و پرداخت‌های کارت اعتباری را از 28 نوامبر به حالت تعلیق درآورده است و برداشت‌ها را در 31 مارس 2023 به حالت تعلیق در می‌آورد. این شرکت تصریح کرد که سود سپرده‌هایی که بین 5 تا 11 دسامبر انجام می‌شود در 13 دسامبر پرداخت می‌شود.

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا