شبکه های اجتماعی

مارک زاکربرگ می‌گوید سیاست‌های اپل اپ استور «تضاد منافع» را نشان می‌دهد

در میان جریانات جاری الون ماسک و سیب کشمکش، متا موسس و مدیر عامل مارک زاکربرگ بار دیگر به شدت انتقاد کرده است آیفون سازنده برای آن اپ استور خط‌مشی‌های تعدیل محتوا که «تضاد منافع» را نشان می‌دهد.

در کنفرانس DealBook نیویورک تایمز، زاکربرگ گفت که “برای یک شرکت مشکل ساز است که بتواند کنترل کند که چه تجربیاتی از برنامه در یک دستگاه به پایان می رسد.”

او گفت که “اکثریت قریب به اتفاق سود در اکوسیستم موبایل به سمت اپل است.”

بر مشک مدیر عامل متا که مالک جدید توییتر است، گفت: “بسیار جالب خواهد بود که ببینیم چگونه این کار انجام می شود.”

همچنین بخوانید

اپل قراردادی را برای کتاب آینده amp39Moneyballamp39 authoramp39s در مورد سقوط FTX امضا می کند
رقابت ثبت اختراع متاورس سامسونگ هوآوی ال جی پیشرو است

پس از ملاقات با مدیرعامل اپل تیم کوکماسک گفت که آنها سوءتفاهمات مربوط به پلتفرم میکروبلاگینگ را که احتمالاً از اپ استور حذف شده بود، “حل” کرده اند.

اپل و متا (قبلا فیس بوک) بر سر تغییرات حریم خصوصی در iOS و اپ استور اختلاف دارند.

فیسبوک در تلاش است تا سیستم‌های ردیابی تبلیغات خود را پس از اعمال تغییرات سخت در حفظ حریم خصوصی در App Store خود، اصلاح کند.

اپل درخواست Ask App to Not Track را به عنوان بخشی از iOS 14.5 در سال 2021 معرفی کرد که تأثیر قابل توجهی بر شرکت‌های مختلف از جمله Meta داشته است که گفته بود تغییرات حریم خصوصی اپل در iOS 10 میلیارد دلار در سال 2022 هزینه خواهد داشت.

به‌روزرسانی iOS 14.5 اپل، که در آوریل 2021 منتشر شد، با یک ویژگی شفافیت ردیابی برنامه (ATT) ارائه شد که بر تبلیغات دیجیتال غول‌های فناوری تأثیر گذاشته است.

طبق گزارش WSJ، حرکت حریم خصوصی اپل منجر به “رکود شدید تجاری شد که تقریباً 600 میلیارد دلار از ارزش بازار شرکت (متا) در کمتر از یک سال کاهش یافت.

سخنگوی متا گفت که این شرکت “در طول پنج سال گذشته تغییرات قابل توجهی برای محافظت از داده‌های افراد ایجاد کرده و در عین حال به مشاغل در هر اندازه‌ای اجازه رشد داده است”.

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا