شبکه های اجتماعی

ساتیا نادلا در مورد G20، ساخت هند و نوآوری هوش مصنوعی، کادرهای مناسب را بررسی می کند.

به دنبال کمک در “تقویت” داستان هند، مایکروسافت اجرایی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل ساتیا نادلا گفت: داستان فناوری کشور و سیاست‌هایی که به آن کمک کرد تا به این نقطه برسد، داستانی است که باید برای جهانیان بیان شود. اطلاع رسانی به رسانه ها پس از فناوری آماده آینده نشست سران در بنگالورو، نادلا گفت: “هند در حال جهش برای مشارکت در فن آوری دیجیتال و همچنین جنبه نرم آن است – جنبه سیاستی آن، در مورد اینکه چگونه این اتفاق افتاد.”

“این داستان باید در مورد آن نوشته شود، در مورد آن صحبت شود تا همه افراد دیگر در جهان نیز بتوانند از آن بهره ببرند. من فکر می کنم رهبری هند در G20 بدیهی است که لحظه ای عالی برای آن است. و ما در مایکروسافت می‌خواهم تا حد امکان در تقویت آنچه که اساساً خروجی هند است مفید باشم.”

نادلا با تاکید بر رشد کالاهای عمومی دیجیتال در هند، گفت که هند “چرخه ای از کالاهای عمومی دیجیتالی ایجاد کرده است که سطح شرکت های خصوصی را بالا می برد، رقابت را افزایش می دهد، هزینه های مبادله را برای شهروندان کشور کاهش می دهد و مجموعه ای از حکومت ها را کاهش می دهد. ، اصول و سیاست هایی که همه اینها را تقویت می کند.”

او افزود: “چه در مورد شمول مالی باشد و چه در مورد هر چیز دیگری. بنابراین من احساس می کنم این لحظه هند است.”

نادلا در مورد تمرکز مایکروسافت در هند گفت که این دومین مکان بزرگی است که این شرکت در آن کارمندان خاص خود را دارد، در حالی که افراد دیگری نیز وجود دارند که به اکوسیستم در کشور کمک می کنند.

“مهمتر از همه، ما در پایتخت هند در ایجاد مراکز داده سرمایه گذاری می کنیم. ما چهارمین را در راه است. اینها سرمایه گذاری های عظیمی هستند که به سرعت در حال رشد هستند. ما دیگر فقط یک شرکت نرم افزاری نیستیم، ما یک شرکت سیستم کامل هستیم که بسیار کارآمد است. نادلا گفت: این مراکز داده کارخانه های دیجیتال مدرن هستند و ما آنها را در هند می سازیم. و آنها را در هند می سازیم تا دیگران بتوانند آنها را در هند بسازند.”

نادلا با اشاره به طیف سرمایه‌گذاری‌های مشترک مایکروسافت در هند، گفت: «خواه این یک کسب‌وکار کوچک باشد یا یک پروژه بخش دولتی در حال توسعه هوش مصنوعی پیشرفته، چه بزرگترین شرکت‌های بزرگ، مانند تاتاس، جیوس یا آدانیس که از این برای افزایش اشتغال استفاده می‌کنند. ، خواه SBI باشد یا HDFC یا هر بانکی که از آن استفاده می‌کند… نه فقط در هند برای هند تولید می‌کند، بلکه در هند برای جهان تولید می‌کند.”

نادلا با بیان اینکه فناوری می تواند نقش کلیدی در کمک به وضعیت تورم جهانی ایفا کند، گفت: در دنیایی که نیروهای تورمی داریم، نیاز به فناوری کلاس جهانی وجود دارد که بتوانیم به عنوان یک نیروی تورم زا عمل کنیم. او افزود که همه خواهان نیروی معاملاتی کمتر هستند، همه خواهان نوآوری در هر اقتصادی هستند.

هندی ها اولین و دومین فضای توسعه و هوش مصنوعی را با استفاده از پلتفرم های متعلق به مایکروسافت به دست آورده اند.

“وقتی به آینده فناوری فکر می کنم، واضح است که هوش مصنوعی روندی است که سال ها در مورد آن صحبت خواهیم کرد… نکته واقعی پیشرفت فناوری نیست، بلکه فناوری است که در مورد چیزهای واقعی به کار می رود. ضربه.”

“که در GitHub (یک پلت فرم نرم افزاری مبتنی بر ابر مایکروسافت) هند در حال حاضر رتبه دوم در جامعه توسعه را دارد و از نظر AI RePose رتبه اول را دارد، به این معنی که توسعه دهندگان هندی در حال دستیابی هستند و می گویند که می خواهند بخشی از هوش مصنوعی باشند. نادلا اشاره کرد.

او گفت: علاوه بر این، آنچه در هند اتفاق می‌افتد فقط یک برون‌یابی از آنچه در گذشته اتفاق افتاده نیست، بلکه چیزی «بسیار متفاوت» است و «هیچ مشابهی» با بازار هند در سال 2023 وجود ندارد.

“زمان بسیار متفاوتی است. من اینجا بزرگ شدم و در تمام دوران حرفه ای خود در هند کار کرده ام… به نوعی هند متفاوت است. در سال 2023… هیچ مشابهی در تاریخ ما با بازار هند وجود ندارد. این چنین نیست. فقط یک برون یابی از آنچه در گذشته اتفاق افتاده است.”

وقتی از نادلا پرسیده شد که بازارهای متمرکز در کشور و چشم‌انداز سرمایه‌گذاری مایکروسافت در این کشور چیست، نادلا گفت: “هند یک بازار اصلی برای ما است. ما با طراحی هند، مشتریان هند، شرکا، جلو و مرکز می‌سازیم. وقتی به این موضوع فکر می‌کنم. آنچه در (Microsoft) Azure اتفاق می افتد ما در مورد چگونگی آن فکر می کنیم فلیپ کارت در حال استفاده از آن، چگونه INmobi از آن استفاده می کند، چگونه تاتا Super-app دیجیتال از آن استفاده می کند. اینها مثل جلو و مرکز هستند.”

نادلا در مورد اهمیت رشد کسب‌وکارها بر اساس نحوه واکنش هند گفت که چرخه بازخورد بسیار واقعی‌تر است.

“… در پایان روز من فکر می کنم در مورد مجوز من برای فعالیت در هند ناشی از توانایی ما برای ایجاد مازاد محلی است. یعنی ما در هند تولید می کنیم تا دیگران بتوانند در هند تولید کنند تا برای جهان تولید کنند.”

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا