شبکه های اجتماعی

ISRO و مایکروسافت برای حمایت از استارت آپ های فناوری فضایی در هند با یکدیگر همکاری می کنند

سازمان تحقیقات فضایی هند (ISRO) و مایکروسافت یک یادداشت تفاهم (MoU) برای تقویت رشد استارت آپ های فناوری فضایی در هند امضا کردند. این تفاهم نامه به دنبال توانمندسازی استارت‌آپ‌های فناوری فضایی در سراسر کشور با ابزارها و پلتفرم‌های فناوری، پشتیبانی از بازار و راهنمایی برای کمک به آنها در مقیاس‌پذیری و آماده‌سازی سازمانی است.

این همکاری در زمانی صورت گرفت که رئیس و مدیرعامل مایکروسافت ساتیا نادلا برای شرکت در نشست فناوری آماده آینده مایکروسافت در این شهر است.

مایکروسافت در بیانیه‌ای گفت: این همکاری به دنبال تقویت چشم‌انداز ISRO برای بهره‌برداری از پتانسیل بازار امیدوارکننده‌ترین نوآوران و کارآفرینان فناوری فضایی در هند است.

از طریق این پیوند، استارت‌آپ‌های فناوری فضایی شناسایی‌شده توسط ISRO بر روی پلت‌فرم مایکروسافت برای بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها قرار می‌گیرند که از استارت‌آپ‌ها در هر مرحله از سفرشان، از ایده گرفته تا تک‌شاخ، پشتیبانی می‌کند. .

همچنین بخوانید

مایکروسافت در استارتاپ حمل و نقل خودکار Gatik سرمایه گذاری می کند
استیا نادلا، مدیرعامل مایکروسافت، می‌گوید amp39Cloud یک تغییر رمپ بزرگ بازی است

با اشاره به اینکه از طریق این هاب، بنیانگذاران استارت‌آپ‌های فناوری فضایی در هند دسترسی رایگان به ابزارها و منابع فناوری مورد نیاز برای ساخت و راه‌اندازی کسب‌وکار خود خواهند داشت، در ادامه این نسخه آمده است که این شامل پشتیبانی فنی برای ساخت و مقیاس‌سازی در Azure می‌شود. بهترین توسعه دهنده در کلاس و ابزارهای بهره وری از جمله GitHub Enterprise، Visual Studio Enterpriseو مایکروسافت 365 و دسترسی به تجزیه و تحلیل هوشمند با Power BI و Dynamics 365.

S Somanath، رئیس ISRO گفت: همکاری آژانس فضایی با مایکروسافت برای استارت‌آپ‌های فناوری فضایی در تجزیه و تحلیل و پردازش مقادیر زیادی از داده‌های ماهواره‌ای برای کاربردهای مختلف، با استفاده از روش‌های پیشرفته مانند هوش مصنوعی، یادگیری ماشینی و یادگیری عمیق.

“مرکز بنیانگذاران مایکروسافت برای استارت‌آپ‌ها یک پلتفرم مفید برای گرد هم آوردن استارت‌آپ‌ها و ارائه‌دهندگان راه‌حل‌های فناوری برای حمایت از اکوسیستم ملی فناوری فضایی است. ما خوشحالیم که برای کمک و حمایت از کارآفرینان با هم کار می‌کنیم، که به نوبه خود به نفع آن خواهد بود. او گفت که اقتصاد هند در کل.

فراتر از دسترسی به فناوری، مایکروسافت به کارآفرینان فناوری فضایی در زمینه‌هایی از مهندسی فضا گرفته تا فناوری‌های ابری، محصول و طراحی، جمع‌آوری سرمایه، و فروش و بازاریابی، پشتیبانی راهنمایی خواهد کرد.

علاوه بر این، بنیانگذاران دسترسی خواهند داشت Microsoft Learn برای محتوا و برنامه‌های آموزشی مبتنی بر راه‌اندازی مناسب برای کمک به ایجاد ارتباط با صنعت و مشتریان بالقوه.

استارت‌آپ‌های فناوری فضایی در هند با قدرت فناوری نقش مهمی در پیشبرد قابلیت‌های فضایی کشور ایفا می‌کنند. ما از همکاری با ISRO برای تسریع این تحول در آنچه در فضا امکان‌پذیر است، خرسندیم. از طریق ابزارهای فناوری، پلتفرم‌ها و فرصت‌های مربیگری، ما عمیقاً متعهد به توانمندسازی استارت‌آپ‌های فناوری فضایی در کشور هستیم تا نوآوری‌های پیشرفته را پیش ببرند و اکتشافات علمی را تسریع کنند.” مایکروسافت هند رئیس جمهور آنانت ماهشواری گفت.

مایکروسافت و ISRO همچنین به طور مشترک جلسات اشتراک دانش و رهبری فکری را برای استارت آپ ها با کارشناسان صنعت فضایی سازماندهی خواهند کرد. علاوه بر این، این همکاری به بنیان‌گذاران استراتژی‌های ورود به بازار، پشتیبانی فنی و فرصت‌هایی برای فروش راه‌حل‌های خود از طریق کانال‌های مایکروسافت و بازار ارائه می‌دهد.

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا