شبکه های اجتماعی

Metaverse: پذیرش Metaverse در سطح انبوه احتمالا 8 تا 10 سال دیگر: گزارش Nasscom

در حالی که در مقیاس متاورس پذیرش به احتمال زیاد 8-10 سال دیگر است، فضا شاهد پذیرش قوی اولیه در هند است. ناسکام گزارش گفته است.

در نیمه اول سال 2022، سرمایه‌گذاری‌های سرمایه‌گذاری مخاطره‌پذیر و ادغام و ادغام شدید خصوصی با ارزش بیش از 120 میلیارد دلار اعلام شد.

در حال حاضر، شرکت‌ها شروع به پیاده‌سازی موارد استفاده فراسویه در سراسر زنجیره ارزش کرده‌اند.

همچنین بخوانید

رقابت ثبت اختراع متاورس سامسونگ هوآوی ال جی پیشرو است
سونی منچستر سیتی در حال ساخت یک متاورس

طبق مطالعه Nasscom و McKinsey & Company، تا سال 2030، بخش‌هایی مانند خرده‌فروشی، تولید، رسانه، مراقبت‌های بهداشتی، مخابرات، خدمات حرفه‌ای و بانکداری احتمالاً محرک‌های اصلی هزینه‌های موارد استفاده سازمانی در متاورس خواهند بود.

گفت: «ما شروع به مشاهده رویکردی دقیق‌تر و متفکرانه‌تر برای طراحی تجربه‌ای فراگیر کرده‌ایم، چه ایجاد کانال‌های فروش مجازی با NFT یا دوقلوهای دیجیتال برای طراحی محصول باشد.» سانگیتا گوپتا، معاون ارشد و مدیر ارشد استراتژی در Nasscom.

در این گزارش ذکر شده است که موارد استفاده در حال ظهور در تعامل با مشتری، پشتیبانی مشتری چند کاناله، و شبیه‌سازی بلادرنگ برای طراحی محصول در حال افزایش است.

چندین ابتکار در حال انجام است، مانند تجسم مجدد یادگیری و توسعه با استفاده از بازی‌سازی AR/VR مجموعه های آموزشی مبتنی بر مجازی مربیان، ایجاد استخدام همهجانبه و حضور کارکنان با آواتار تعامل، شبکه سازی با کارکنان در نمایشگاه های کار و تصور دفاتر دوقلوی دیجیتال برای همکاری ها و جلسات کارمندان.

با این حال، یافته‌ها نشان داد که پتانسیل این فناوری در مقیاس با عواملی مانند وضوح بازگشت سرمایه (RoI)، آمادگی فن‌آوری و استعداد، و توانایی پرداختن به نگرانی‌های اجتماعی تعیین می‌شود.

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا