شبکه های اجتماعی

گوگل می گوید شکایت وزارت دادگستری ایالات متحده “بی ارزش” است

شرکت آلفابت گوگل گفت که شکایت را باور دارد وزارت دادگستری آمریکا متهم کردن این شرکت به سوء استفاده از تسلط خود در تبلیغات دیجیتال “بدون شایستگی” است.

این شرکت همچنین اضافه کرد که “به شدت از خود دفاع خواهد کرد”.

دولت گفت که گوگل باید مجبور شود مجموعه مدیریت تبلیغات خود را بفروشد و با تجارتی مقابله کند که حدود 12 درصد از درآمد گوگل را در سال 2021 ایجاد کرد و در عین حال نقشی حیاتی در موتور جستجو و فروش کلی شرکت ابری ایفا کرد.

همچنین بخوانید

پیش بینی اقتصاددانان کسب و کار، برای اخراج های عمیق تر در سال 2023 آماده شوید
در گزارش شرکت‌های بزرگ فناوری، متخصصانی که سالانه یک میلیون درآمد دارند، اخراج می‌شوند

گوگل که حدود 80 درصد از درآمد خود به تجارت تبلیغاتی خود وابسته است، گفت که دولت در حال دو برابر کردن یک استدلال ناقص است که نوآوری را کند می کند، هزینه های تبلیغات را افزایش می دهد و رشد هزاران کسب و کار کوچک و ناشر را دشوارتر می کند. “

دولت فدرال گفته است فناوری بزرگ تحقیقات و شکایت‌ها با هدف هموار کردن زمین بازی برای رقبای کوچکتر است که در برابر گروهی از شرکت‌های قدرتمند از جمله Amazon.com، مالک فیس‌بوک قرار دارند. متا پلتفرم ها و شرکت اپل

«برخلاف موارد/تحقیقات قبلی علیه تجارت فناوری تبلیغاتی گوگل، ما این را مشاهده می‌کنیم DOJ شکایت نسبتاً اساسی است و برخی از خطوط دفاعی احتمالی گوگل را پیشی گرفته است.” ولز فارگو تحلیلگر برایان فیتزجرالد.

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا