چه طور

چگونه بدون هیچ نقدی به فروش جدید برسیم

Rate this post

شما یک فروشنده جدید با محصولات با کیفیت هستید، اما مشتریان بالقوه آنها را بدون خرید می‌خرند اثبات اجتماعی?

فروش بدون بررسی یا خرید قبلی چالش هر فروشنده جدیدی است. برای فراتر رفتن از صفحه محصول خود، بیایید مراحل استراتژیکی را که می توانید برای ایجاد اعتماد خریداران هدف خود بردارید، مرور کنیم.

ایجاد اعتماد از طریق محتوا

قدرتمندترین ابزاری که به شما کمک می کند با مشتریان بالقوه ارتباط برقرار کنید و اعتماد آنها را ایجاد کنید محتوای با کیفیت. ارائه اطلاعات خوب و جزئیات مرتبط در مورد کسب و کار شما به دیگران این امکان را می دهد که با نام تجاری، محصولات و ارزش منحصر به فرد شما آشنا شوند.

بیایید به چند نکته در هنگام ایجاد محتوا برای فروشگاه آنلاین خود توجه کنید.

مشتری محوری

قبل از ایجاد محتوای خود باید شخصیت خریداران بالقوه خود را درک کنید. شخصی سازی محتوای خود به نفع آنها ضروری است، با تاکید بر اینکه رسیدگی به نیازهای آنها و ارزش دادن به آنها اولویت شماست.

منبع تصویر: IKEA فیلیپین

IKEA این کار را به خوبی انجام می دهد. آنها به تازگی فروشگاه خود را در فیلیپین راه اندازی کرده اند و فروشگاه آنلاین آنها به مشتریان خود درک می کنند که فیلیپینی ها چقدر برای کریسمس ارزش قائل هستند.

کریسمس در فیلیپین یک معامله بزرگ است (ظاهراً آنها از سپتامبر شروع به پخش آهنگ های کریسمس می کنند)، و صفحه اصلی آنها نیازهای هدیه کریسمس آنها را فوراً برطرف می کند، نمونه ای عالی از مشتری محوری است.

گرفتن این نشانه ها از مارک های برجسته تر مفید است. اگر آنها محتوای مشتری محور ایجاد کنند، انگیزه بیشتری برای انجام این کار به عنوان یک تجارت کوچک وجود دارد.

اعتبارنامه را به اشتراک بگذارید

شما همچنین ممکن است ایجاد اعتماد با ذکر اعتبار چشمگیر خود در لیست محصولات خود. به عنوان مثال، اگر بیش از یک دهه در این کسب و کار بوده اید، بهتر است این را بگویید.

آیا برای محصولات استثنایی خود جایزه ای دریافت کرده اید یا در یکی از رسانه های مطرح مطرح شده اید؟ آیا شما توسط یک دفتر تجاری معتبر تأیید شده اید؟ اینها فقط برخی از اعتبار هستند که اغلب حتی بدون بررسی محصول اعتماد ایجاد می کنند.

معتبر و در دسترس باشید

وقتی با مردم ملاقات می کنیم، تمایل داریم به کسانی که اصالت را نشان می دهند اعتماد کنیم. در مورد فروشگاه های آنلاین هم همینطور است. مشتریان باید جنبه انسانی کسب و کار را ببینند. مصرف کنندگان آن را دوست ندارند وقتی یک شرکت آشکارا می خواهد پول آنها را بگیرد و افزایش فروش.

بیانیه ماموریت تروانیمنبع تصویر: Truvani

تروانی مثال خوبی برای ما می آورد. آنها علاوه بر به اشتراک گذاشتن تجربه شخصی خود، به مشتریان خود نیز می گویند که چقدر می خواهند صنعت را با ارائه محصولات با کیفیت بالا بهبود بخشند.

نماهای محصول جذاب و در عین حال واقعی را به نمایش بگذارید

بدون آن پنج ستاره، مشتریان لیست های گذشته را مرور می کنند مگر اینکه تصویر محصول شما برجسته باشد. بسیاری از فروشندگان باتجربه با نظرات خود تلاش زیادی برای این تلاش نمی کنند. بنابراین، تلاش برای گرفتن عکس از محصول می تواند راه درازی داشته باشد.

تصویر محصولات طیفمنبع تصویر: Spectrum

برون سپاری متخصصان محتوا را در نظر بگیرید

اگر تخصص لازم برای ایجاد محتوای عالی را ندارید، می توانید متخصصان را برون سپاری کنید. لازم نیست پول زیادی را برای یک آژانس بازاریابی خرج کنید، به خصوص به عنوان یک صاحب کسب و کار کوچک. در عوض، می توانید برون سپاری کنید بازاریابان محتوای آزاد با هزینه بسیار کمتر برای ایجاد محتوا برای شما.

جزئیات محصول را ارائه دهید که برجسته باشد

خبر خوب دیگر – بسیاری از فروشندگان برای نوشتن توضیحات خوب در مورد محصولات خود تنبل هستند. این یک فرصت دیگر برای برجسته شدن و ایجاد اعتماد است.

جزئیات محصول NikeCourt ReaCR Vaporنمونه ای از توضیحات خوب محصول نایک

برای یکی، می توانید شامل کنید توصیفات در توضیحات محصول شما این یک حفره بدون بررسی است تا به خریداران مدرک بسیار مورد نیاز رضایت مشتری را ارائه دهد.

همچنین می‌توانید صفحه محصول خود را با ویدیوها و عکس‌های معتبر پر کنید تا خریداران خود را درگیر خود نگه دارید. مایلز جنینگز، بنیانگذار Recruiter.com اشاره می کند که ایجاد نظرات و آموزش های جذاب برای محصول شما ممکن است خریداران بیشتری را به سمت محصولات شما بکشاند.

یک سیاست بازگشت ستاره ای ارائه دهید

از آنجایی که مشتریان بدون آن نظرات خوب نمی توانند به طور کامل به شما اعتماد کنند، یک خط مشی بازگشت عالی نشان می دهد که در صورت خرید محصول شما چیزی برای از دست دادن ندارند. به عنوان خریداران گاه به گاه، ما به سمت خرید محصولات قابل استرداد گرایش داریم زیرا می دانیم که حداقل خطر وجود دارد.

اسکرین شات سیاست بازگشت بهترین خریدنمونه ای از سیاست بازگشت خوب از Best Buy

خدمات مشتری استثنایی داشته باشید

شما قبلاً یک خریدار علاقه مند داشته اید، به طوری که آنها در مورد محصولات شما سؤال می کنند. اما این بدان معنا نیست که شما قبلاً فروش را انجام داده اید.

هیچ چیز آزاردهنده‌تر از یک تجربه بد از خدمات مشتری نیست، بنابراین علاقه‌شان را حفظ کنید و با پاسخ‌گو بودن، سازگاری، و آموزنده بودن، اعتماد آنها را جلب کنید. هنگامی که یک تجربه خرید عالی به آنها دادید، دهان به دهان مطمئنا در کنار شما خواهد بود

بنابراین، دستیابی به پشتیبانی مشتری شما باید آسان باشد. شما می توانید خاص اضافه کنید پلاگین های چت به راحتی چت های زنده را در وب سایت خود ادغام کنید.

ما فهرست کرده ایم استراتژی های تعامل با مشتری که ممکن است بیشتر به شما کمک کند.

نمونه محصول را تحویل دهید

اگر توانایی پرداخت آن را دارید، در ازای بررسی، نمونه‌های محصول را تحویل دهید. مردم دوست دارند کالاها را بدون هزینه دریافت کنند. ترک یک بررسی به سختی هزینه در نظر گرفته می شود. آنها با کمال میل در مورد محصولات شما صحبت می کنند اگر واقعاً استثنایی باشند.

بسته شدن

در هر کسب و کاری، هدف این است که خریداران و مشتریان نهایی خود را خوشحال کنید، بنابراین آنها به خرید از شما ادامه می دهند و دیگران را به انجام همین کار تشویق می کنند.

هر کس باید از جایی شروع کند، درست است؟ بنابراین بهترین اقدام این است که از راه خود برای ارائه بهترین محصول یا خدمات و پشتیبانی مشتری ممکن تلاش کنید تا شانس بیشتری برای دریافت نظرات بسیار مورد علاقه خود داشته باشید. این اتفاق خواهد افتاد. فقط بهش زمان بده

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا