شبکه های اجتماعی

کاخ سفید: اخراج کارکنان: رئیس جمهور جو بایدن «شخصا» تأثیر اخراج بر خانواده را درک می کند

با تکنولوژی عظیم اخراج ضربه زدن به سرخپوستان در ایالات متحده، کاخ سفید گفته است که رئیس جمهور جو بایدن “شخصا” درک می کند که چگونه از دست دادن شغل بر خانواده تأثیر می گذارد.

در چند هفته گذشته، غول های بزرگ فناوری اطلاعات مانند گوگل، مایکروسافت، و آمازون هزاران نفر از متخصصان فناوری را اخراج کرده اند که تعداد قابل توجهی از آنها یا هندی-آمریکایی یا هندی متخصص فناوری اطلاعات هستند.

بسیاری از این متخصصان که دارای ویزای H-1B هستند، اگر نتوانند جایگزین دیگری برای ادامه زندگی خود پیدا کنند، باید ظرف 60 روز کشور را ترک کنند.

همچنین بخوانید

پیش بینی اقتصاددانان کسب و کار، برای اخراج های عمیق تر در سال 2023 آماده شوید
شرکت Healthtech unicorn Innovaccer 245 کارگر را اخراج کرد و دومین کار خود را در 5 ماه کاهش داد.

کارین ژان پیر، سخنگوی کاخ سفید روز سه‌شنبه به خبرنگاران گفت: “رئیس‌جمهور مستقیماً می‌داند که چگونه از دست دادن شغل می‌تواند بر خانواده تأثیر بگذارد. او این را کاملاً شخصی می‌داند. اما من فقط وارد جزئیات فردی نمی‌شوم.”

بیش از 65000 کارمند توسط 166 شرکت فناوری تا به امروز اخراج شده اند و به گفته اقتصاددانان، اخراج عمیق تر در سال 2023 در راه است.

در حالی که گوگل اعلام کرد 12000 کارمند خود را اخراج می کند، آمازون پیشتر اعلام کرد که 18000 کارمند خود را در سراسر جهان از جمله نزدیک به 1000 کارمند در هند اخراج می کند.

این شرکت ها می گویند که مردم را اخراج می کنند زیرا رکود در افق است.

Jean-Pierre گفت: “باز هم، من فقط قصد ندارم به جزئیات در مورد دلیل این اتفاق بیفتم.

او گفت که با ادامه رشد اقتصادی ایالات متحده به شیوه ای ثابت و باثبات، بایدن “قرار است هر کاری که می تواند انجام دهد تا مطمئن شود این اقتصادی برای همه کار می کند، که از پایین به بالا و میانه کار می کند. و این چیزی است که از برنامه های اقتصادی او دیده اید.”

هندی‌هایی که به دنبال مشاغل جدید هستند از نمایندگان منتخب درخواست کرده‌اند کنگره برای تمدید دوره مهلت ویزا بیش از 60 روز.

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا