شبکه های اجتماعی

15 تاثیرگذار بر مواد غذایی و نحوه کار با آنها

پیدا کردن اینفلوئنسر مناسب می تواند چالش برانگیز باشد. امیدواریم این فهرست به ایده ها و زوایای کمک کرده باشد. اما کلید واقعی هر کمپین تأثیرگذار برند این است که اطمینان حاصل شود که شما و سازنده با یکدیگر مطابقت دارند. غذاخور بهشت.

چگونه می توانید اطمینان حاصل کنید که این اتفاق می افتد؟ داده ها. هرچه اطلاعات بیشتری در اختیار داشته باشید، کمپین های تاثیرگذار شما بهتر خواهد بود.

شما باید مخاطبان خود، مخاطبان اینفلوئنسر خود، سبک محتوای آنها و نحوه همسویی آنها با KPI های شما را درک کنید. اگر می‌خواهید آگاهی از برند را افزایش دهید، یک تأثیرگذار سلبریتی می‌تواند مناسب باشد، اما اگر می‌خواهید ارتباطات معناداری با یک جامعه درگیر ایجاد کنید یا محتوایی برای یک جایگاه خاص ایجاد کنید، شاید یک تأثیرگذار میکرو بهتر باشد.

بنابراین، چگونه می توانید آن داده های دلپذیر را به دست آورید و آنها را تعمیم دهید؟ اینجاست که ما وارد می شویم. وقتی با برندها کار می کنیم، از ابزار داخلی خود استفاده می کنیم. Bytesights به نقطه تأثیرگذاران مواد غذایی (و دیگر انواع اینفلوئنسرها) که برای هر برند یا کمپین فردی عالی هستند.

به عنوان مثال، ما قادر به شناسایی تأثیرگذارانی هستیم که هستند تازه شروع به رشد کرد یا شتاب گرفتن ما همچنین می توانیم ببینیم که آنها چه مارک هایی دارند ارگانیک ذکر شده است، برای ایجاد تناسب طبیعی. ما همچنین کمپین ها را در زمان واقعی ردیابی می کنیم و داده های لازم را برای اتخاذ تصمیمات استراتژیک سریع و سودمند به ما می دهیم. می خواهید بیشتر بدانید؟ اطلاعات بیشتر در مورد Bytesights را اینجا بخوانید یا در تماس باشید برای اطمینان از شما تاثیرگذار مواد غذایی کمپین ها همیشه نتیجه می دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا