شبکه های اجتماعی

چگونه گوگل در حال برنامه ریزی برای طراحی مجدد رابط کاربری ضبط صدا در برنامه Messages است

از نماد برنامه تا فعال کردن RCS، گوگلبرنامه پیام رسانی پیش فرض برای اندروید گوشی ها اخیراً تغییرات متعددی را پشت سر گذاشته اند. این غول فناوری رونویسی پیام های صوتی را در برنامه پیام ها با جدیدترین گوشی های هوشمند پیکسل 7 و 7 پرو گوگل معرفی کرد. این ویژگی بعداً به مدل‌های قدیمی‌تر گوشی‌های هوشمند پیکسل این شرکت و سایر دستگاه‌های اندرویدی اضافه شد.

طبق گزارش 9to5Google، گوگل اکنون در حال آزمایش یک تجربه بهبودیافته ایجاد پیام صوتی برای کاربران پیکسل است. طبق گزارش‌ها، این شرکت اکنون در حال توسعه یک طراحی جدید برای رابط کاربری ضبط صدا در اپلیکیشن Messages است. این گزارش نشان نمی دهد که گوگل چه زمانی قصد دارد این طراحی مجدد از تجربه پیام های صوتی را برای همه کاربران اندروید راه اندازی کند

همچنین بخوانید

چگونه Google Contacts ممکن است به کاربران کمک کند تا تاریخ تولدهای آتی را نگه دارند

پیام های گوگل بازطراحی شده رابط کاربری ضبط صدا: چگونه ممکن است کار کند
کاربران اندروید باید یک پیام صوتی را از نماد میکروفون در نوار تایپ پیام ضبط کنند. در حال حاضر، کاربران باید آیکون را نگه دارند تا زمانی که با کل پیام به پایان برسند. مدت زمان پیام در سمت چپ نوار ذکر شده است. با این حال، کاربران می‌توانند در هر زمانی که بخواهند «لغزان برای لغو» انجام دهند. با انجام این کار، پیام enter لغو می شود. پس از اتمام کار کاربران، پیام در قسمت متنی قرار می گیرد که می توانند به آن گوش داده و حذف کنند. در همین حال، در طراحی مجدد مورد انتظار (که آزمایش‌کنندگان قادر به فعال کردن آن بودند) کاربران باید برای شروع ضبط پیام‌های صوتی خود، روی نماد دایره‌ای جدید ضربه بزنند.

رابط کاربری جدید همچنین یک پیش نمایش شکل موج را در زیر نشانگر زمان سپری شده نشان می دهد که شامل نقاط ضربان دار است. با این رابط کاربری بازطراحی شده، زمانی که کاربران دکمه توقف را فشار دهند، می توانند پیام ضبط شده را پخش کنند. این کنترل همچنین دارای گزینه های “Restart” و “Done” خواهد بود.

Google Messages طراحی مجدد رابط کاربری ضبط صدا: اهمیت
این تغییر می‌تواند مفید باشد زیرا نماد ضبط صدا را از نماد میکروفون Gboard که در نزدیکی آن قرار دارد متمایز می‌کند. این ضبط کننده صدای Google Messages جدید نیز احتمالاً با لمس ها و انیمیشن های بهبود یافته بهتر به نظر می رسد. طراحی آینده نه تنها مطابق با رنگ پویا ویژگی اما تجربه مشابهی را نیز ارائه می‌کند که توسط برنامه ضبط پیش‌فرض پیکسل نیز ارائه می‌شود.

جوایز GN

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا