شبکه های اجتماعی

چگونه آیفون 14 پلاس «بهتر» از آیفون 13 مینی فروش می کند؟

سیب جدیدترین خود را راه اندازی کرد آیفون 14 خط تولید در سپتامبر 2022. این سری شامل چهار گوشی هوشمند – آیفون 14، آیفون 14 پلاس، آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرو مکس. در میان این مدل ها، غول فناوری کوپرتینویی طراحی و نام تجاری تنها یک آیفون را تغییر داده است. را آیفون 13 مجموعه ای که در سال 2021 راه اندازی شد شامل یک آیفون 13 مینی مدل. این مدل با آیفون 14 پلاس در جدیدترین سری جایگزین شد. بر اساس گزارش مشاوران زنجیره تامین نمایشگر به رهبری راس یانگ (DSCC)، برنامه های اپل برای جایگزینی مدل «مینی» با نسخه «پلاس» موفقیت آمیز بوده است.

چقدر مدل های مختلف در سری آیفون 14 اجرا کرده اند
این گزارش، تعداد پنل های عرضه شده برای سری آیفون 14 را فاش کرده است. این داده ها موفقیت تجاری مدل های مختلف در خط تولید را نشان می دهد. اولا، خط تولید آیفون 14 در حال حاضر کمی محبوب تر از نسل قبلی خود است. از آوریل، تعداد محموله‌های سال به سال نمایشگر برای سری آیفون 14 نسبت به سری آیفون 13 2 درصد افزایش یافته است.

این گزارش همچنین ادعا می‌کند که مدل‌های آیفون 14 پرو به عملکرد بهتر از مدل‌های پایه ادامه داده‌اند. مدل های پرو این روند را در چند سال گذشته حفظ کرده اند. طبق این گزارش، انتظار می‌رود که درآمد اپل برای آخرین خط تولید بیشتر باشد، زیرا مدل‌های Pro بیشتری را به قیمت مدل‌های وانیلی به فروش می‌رساند. این گزارش حاکی از آن است که فروش مدل های پرو و ​​پرو مکس بیش از 20 درصد افزایش یافته است در حالی که فروش مدل های پایه 36 درصد کاهش یافته است.

همچنین بخوانید

پشتیبانی از 5G کاهش ویژگی پیکسل گوگل در ماه مارس در هند بهبود دید در شب برای سری پیکسل 6 و ویژگی های بیشتر برای پیکسل
ذخیره رمزهای عبور در آیفون iCloud Keychain چیست چگونه از آن استفاده کنیم و موارد دیگر

چگونه آیفون 14 پلاس «بهتر» از آیفون 13 مینی فروش می کند؟
علاوه بر این، این گزارش همچنین اشاره می کند که نمایشگرهای آیفون 14 پلاس 59 درصد افزایش یافته است. برای مقایسه، مدل مینی آیفون 13 در سال گذشته به این خوبی عمل نکرد. این نشان می دهد که برنامه های اپل برای جایگزینی نوع ‘mini’ با ‘Plus’ موفقیت آمیز بوده است. با این حال، مدل آیفون 14 پلاس کم‌مصرف‌ترین مدل در سری آیفون 14 است.

این گزارش همچنین پیش‌بینی می‌کند که فروش مدل پلاس در ماه‌های آینده که پس از آن سری آیفون 15 معرفی خواهد شد، بهبود چندانی نخواهد داشت. با توجه به این موضوع، می توان نتیجه گرفت که در کل سری آیفون 14 همچنان عملکرد بهتری نسبت به سری آیفون 13 سال 2021 داشته است.

جوایز GN

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا