ارز دیجیتال

FTX خواستار حفاظت از دارایی ها در برابر انحلال دهندگان واحد باهاما است – چه خبر است؟

منبع: Adobe / Alexander Potashev

صرافی منحل شده کریپتو FTX از یک قاضی ورشکستگی در ایالات متحده خواسته است تا از دارایی آن در برابر انحلال دهندگان مسئول انحلال واحد باهاما محافظت کند.

بلومبرگ با استناد به دادرسی رقیب در دادگاه ورشکستگی روز یکشنبه گزارش داد، در شکایتی علیه مدیران تصفیه که بر انحلال بازارهای دیجیتالی FTX وابسته به باهاما تنظیم شده است، FTX ادعا کرد که آنها به اشتباه ادعای مالکیت دارایی های صرافی را دارند.

در این دادخواست ادعا شده است که شرکت وابسته به باهاما یک “پوسته شرکتی” و “مرکز” تلاش بنیانگذار سام بنکمن-فرید برای انتقال سپرده های مشتریان FTX Trading و سایر دارایی ها و حقوق ارزشمند به باهاما، دور از دسترس رگولاتورهای آمریکایی بوده است. دادگاه ها.”

در نتیجه، از جان دورسی قاضی ورشکستگی ایالات متحده می‌خواهد تا مداخله کند و حکم کند که دارایی‌های سام بنکمن-فرید و سایر کارمندان تحت واحد باهاما «انتقالات متقلبانه» بوده و بنابراین، آنها متعلق به FTX هستند.

این پرونده اضافه کرد که ادعاهای انحلال دهندگان باهامایی در مورد FTX همچنان “در اندازه و حجم” افزایش می یابد.

همچنین مدعی شد که آنها اخیرا تهدید کرده اند که مانع پرداخت های ترجیحی Alameda خواهند شد.

بدون مداخله دادگاه ورشکستگی ایالات متحده، مدیران تصفیه باهاما “به ادعاهای بی اساس که به مشتریان FTX.com و سایر طلبکاران بدهکاران FTX آسیب می رساند” ادامه خواهند داد.

انحلال دهندگان باهاما استدلال می کنند که بخش باهامایی FTX نقش مرکزی بیشتری داشت

بر اساس گزارش رویترز، انحلال دهندگان بخش باهاما، که به بازارهای دیجیتال FTX معروف است، اخیراً از دادگاه عالی باهاما خواسته اند تصمیم بگیرد که کدام نهاد FTX مسئول پرداخت مجدد به مشتریان است و باید دارایی های آن را کنترل کند.

آنها همچنین استدلال کردند که شرکت باهامایی نقش محوری تری را برای FTX.com بر عهده گرفت زیرا طبق به روز رسانی اخیر در شرایط خدمات FTX.com، این شرکت “در نظر داشت مشتریان بین المللی موجود را به FTX Digital منتقل کند.”

با این حال، FTX با این استدلال که بازارهای دیجیتال FTX هرگز خدمات قابل توجهی انجام ندادند و تغییر “محرمانه” در شرایط خدمات شرکت هیچ گونه دارایی یا مسئولیتی را به بازارهای دیجیتال FTX منتقل نکرد، مخالفت کرد.

FTX و گروهی از شرکت های رمزنگاری آن در اوایل نوامبر برای فصل 11 ورشکستگی اعلام کردند. این مبادله از آن زمان تاکنون با مقامات باهامایی در تضاد بوده است.

سام بنکمن-فرید، بنیانگذار شرم آور FTX، پس از اینکه دادستان های ایالات متحده رسماً علیه او اتهامات جنایی ارائه کردند، در باهاما دستگیر شد.

او در نهایت به ایالات متحده مسترد شد، و در آنجا پس از پرداخت وثیقه 250 میلیون دلاری در دادگاه نیویورک از زندان آزاد شد.

سه نفر از اعضای حلقه داخلی بانکمن-فرید قبلاً به گناه خود اعتراف کرده و متعهد شده اند که با مقامات همکاری کنند.

اینها عبارتند از Nishad Singh، مدیر سابق مهندسی FTX، مدیر عامل سابق Alameda Research، Caroline Ellison، و گری وانگ، مدیر ارشد فناوری سابق FTX.

با این حال، بانکمن-فرید، که به هشت اتهام جنایی متهم شده است، خود را بی گناه دانسته است. او به خاطر جنایاتی که متهم است با بیش از 100 سال زندان مواجه است و قرار است در ماه اکتبر در دادگاه فدرال برگزار شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا