شبکه های اجتماعی

مجارستان کنترل بخش مخابرات را با تراکنش Yettel تقویت می کند

مجارستان سهام اقلیت غیرمستقیم را در اختیار گرفته است PPF Telecom اپراتور مجارستانی گروه با مجارستان دولت روز دوشنبه گفت که از طریق توافق مبادله سهام، نخست وزیر را تقویت می کند ویکتور اوربانکنترل بر این بخش

این معامله پس از توافق گروه مخابراتی بریتانیایی Vodafone برای فروش تجارت مجارستانی خود به شرکت محلی IT 4iG و دولت مجارستان به مبلغ 1.7 میلیارد یورو (1.82 میلیارد دلار) صورت گرفت.

اوربان ملی‌گرا که از سال 2010 در قدرت است، نفوذ دولت خود را در بخش‌های کلیدی اقتصاد، مانند انرژی، بانکداری، رسانه‌ها و اکنون مخابرات گسترش داده است.

وزارت توسعه اقتصادی در بیانیه ای اعلام کرد: این معامله دارایی ها و مشارکت دولت مجارستان در بخش ارتباطات راه دور مهم را افزایش می دهد.

علاوه بر تنوع بخشیدن به سبد سرمایه گذاری خود در بخش مخابرات، این معامله همچنین به دولت این امکان را می دهد تا با قدرت و کارآمدی بیشتری در توسعه این شرکت مشارکت کند. صنعت،” آن گفت.

این وزارتخانه گفت که قرارداد معاوضه سهام بین Corvinus Nemzetkozi Befektetesi Zrt و واحد 4iG Antenna Hungaria Zrt منعقد شده است و سهام اقلیت غیر مستقیم برای Corvinus در Yettel مجارستان.

جوایز GN

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا