شبکه های اجتماعی

بلک بری پس از فروپاشی منجنیق، قرارداد ثبت اختراع 900 میلیون دلاری امضا کرد

بلک بری با مسئولیت محدود روز سه‌شنبه اعلام کرد که پس از لغو قرارداد قبلی شرکت نرم‌افزاری کانادایی، پتنت‌هایی را که عمدتاً مربوط به دستگاه‌های تلفن همراهش است، تا 900 میلیون دلار می‌فروشد. Catapult IP Innovations Inc.

Malikie Innovations Ltd پتنت ها را می خرد و 170 میلیون دلار به صورت نقدی در زمان بسته شدن معامله و 30 میلیون دلار دیگر را سه سال بعد پرداخت می کند. توت سیاه همچنین حق امتیاز نقدی سالانه از سود حاصل از پتنت ها، مربوط به پیام رسانی و شبکه های بی سیم خود را دریافت خواهد کرد.

Malikie یک واحد تازه تاسیس شرکت درآمدزایی مالکیت معنوی است Key Patent Innovations Ltd.

بلک بری سال گذشته گفت که در حال بررسی گزینه های دیگری برای فروش پتنت های خود به عنوان قرارداد برنامه ریزی شده با آن است منجنیق بسته شدن IP Innovations Inc بیشتر از حد معمول طول کشید که منجر به از دست دادن انحصاری شد.

این شرکت کانادایی در بیانیه‌ای گفت: «Catapult قادر به تأمین مالی نبود که بتواند تراکنش اعلام‌شده قبلی را با شرایط اصلاح‌شده‌ای که برای بلک‌بری قابل قبول بود، تکمیل کند».

زمانی برای گوشی هایش با یک کوچک شناخته می شد QWERTY صفحه کلید فیزیکی و BBM خدمات پیام‌رسانی فوری، کسب‌وکار اصلی BlackBerry امروزه امنیت سایبری و نرم‌افزار مورد استفاده خودروسازان است.

سال گذشته، این شرکت خدمات تلفن های هوشمند خود را قطع کرد که اوج سال ها از دست دادن سهم بازار برای آیفون ها و رقیب اپل بود. اندروید دستگاه ها

جوایز GN

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا