شبکه های اجتماعی

آمازون پی با NPCI Bharat BillPay شریک می شود تا دسته بازپرداخت وام خود را تقویت کند

آمازون پرداخت در حال برنامه ریزی برای تقویت آن است بازپرداخت وام دسته بندی. به عنوان بخشی از تلاش خود برای افزایش تجربه و ایمنی مشتری، آمازون Pay با Bharat BillPay همکاری کرده است. این شرکت ادعا می کند که دسته بازپرداخت وام یکی از دسته های برتر از نظر پرداخت قبوض در میان گزینه های دیگر مانند برق و مالیات شهرداری است.

چه دسته بندی بازپرداخت وام
این دسته گزینه بازپرداخت وام را برای مشتریانی که از وام های خود از طریق بانک ها، موسسات مالی خرد و NBFC استفاده می کنند و برای پرداخت به موقع EMI خود به یک گزینه پرداخت راحت نیاز دارند، تسهیل می کند. علاوه بر این، مشتریان می‌توانند در پیش‌پرداخت وام‌های خود، فراتر از کسر EMI مشارکت کنند.

این دسته با بیش از 200 وام دهنده ثبت نام کرده است، از جمله Bajaj Finance Ltd، Cholamandalam Investment & Finance Company Ltd، خدمات مالی HDB با مسئولیت محدود، اعتبار خانگی، و مالی IIFL در میان دیگران.

برای دسترسی به این امر، مشتریان می توانند به بخش Amazon Pay مراجعه کرده و بر روی گزینه بازپرداخت وام کلیک کنند. از طرف دیگر، آنها همچنین می‌توانند روی گزینه «پرداخت صورت‌حساب» که در صفحه اصلی برنامه آمازون موجود است کلیک کنند و پس از آن گزینه بازپرداخت وام را برای پرداخت EMI خود انتخاب کنند.

همچنین بخوانید

RBI 3 کرور روپیه جریمه بر Amazon Pay تحمیل می کند چرا
آمازون اشتراک روزنامه کیندل را تعطیل می کند

نحوه استفاده از بازپرداخت وام در Amazon Pay
برای استفاده از این دسته در آمازون پی، مشتریان می توانند بانک یا NBFC خود را از لیست انتخاب کنند و شماره حساب وام خود یا هر ورودی دیگری که بانک مورد نیاز است را وارد کرده و بر روی ” کلیک کنند.واکشی EMI‘ گزینه. اطلاعات مربوط به وام های معلق/EMI نمایش داده می شود و مشتریان پس از آن با انتخاب روش پرداخت اقدام به پرداخت خواهند کرد. تمام تاییدیه های تراکنش پرداخت قبض در آمازون به صورت آنی انجام می شود. با این حال، برخی از بانک‌ها ممکن است برای پردازش و پذیرش پرداخت پس از اتمام موفقیت‌آمیز تراکنش، زمان چرخش از پیش تعریف‌شده (TAT) را بخواهند.

با اظهار نظر در مورد این توسعه، آنورادا آگاروال، مدیر رشد کاربر و CMO از Amazon Pay India گفت: “مأموریت ما ساده کردن پرداخت های دیجیتال برای مشتریان با ایجاد تجارب پرداخت ایمن، راحت و مفید است. برخی از چالش‌هایی که مشتریان هنگام بازپرداخت وام‌های خود با آن مواجه هستند، در دسترس نبودن یک پلت فرم پرداخت دیجیتال امن و انعطاف‌پذیری گزینه‌های پرداخت است. همکاری ما با بهارات پرداخت قبض برای فعال کردن و مقیاس‌بندی دسته بازپرداخت وام نه تنها این چالش را به طور موثر برطرف می‌کند، بلکه تجربه را ساده‌تر می‌کند و در نتیجه آن را به یکی از دسته‌های با رشد سریع در آمازون تبدیل می‌کند. ما به ارائه چنین راه حل های مشتری پسند ادامه خواهیم داد و انقلاب پرداخت های دیجیتال در هند را بیشتر تسریع خواهیم کرد.”

در این مشارکت، نوپور چاتورودی، مدیر عامل شرکت NPCI Bharat BillPay Limited (NBBL)، اظهار داشت: «ما از همکاری با Amazon Pay برای معرفی یک راه حل آسان بازپرداخت EMI وام برای مشتریانی که از وام دهندگان سنتی و موسسات مالی جدید استفاده می کنند، خوشحالیم. با این همکاری، مشتریان مکانیزم پرداخت فوری و بدون دردسر را برای پرداخت ایمن EMI خود تجربه خواهند کرد.”

جوایز GN

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا