ارز دیجیتال

پیش بینی قیمت پشته ها به عنوان STX تبدیل به 15 ارز رمزنگاری شده برتر در 24 ساعت – STX چقدر می تواند بالا رود؟

وب سایت پشته

Stacks (STX)، ارز دیجیتالی که به بلاک چین لایه 2 بیت کوین به نام Stacks با قرارداد هوشمند قدرت می دهد، 13 مورد را مشاهده کرد.هفتم طبق داده‌های ارائه شده توسط CoinGecko در روز سه‌شنبه، بالاترین حجم معاملات بین تمام ارزهای دیجیتال در 24 ساعت گذشته است. پیش‌بینی‌های قیمت متعاقباً صعودی باقی می‌مانند.

STX/USD آخرین بار در حدود 1.26 دلار تغییر کرد، نزدیک به بالاترین سطح خود از آوریل 2022، حدود 6.4 درصد در روز سه شنبه افزایش یافت و سود هفتگی را به نزدیک به 10 درصد رساند.

حجم معاملات به 430 میلیون دلار رسید که معادل بیش از 25 درصد از ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال است.

در مقابل، حجم معاملات بیت کوین کمی بیش از 36 میلیارد دلار در 24 ساعت گذشته تنها با حدود 6.7 درصد از ارزش کل بازار آن (نزدیک به 540 میلیارد دلار) مطابقت دارد.

Stacks هنوز در حال پمپاژ است

در طول 30 روز گذشته، Stacks بهترین عملکرد را در بین 100 ارز دیجیتال برتر از نظر ارزش بازار داشته است و تقریباً 3 برابر سود داشته است.

1679434288 704 پیش بینی قیمت پشته ها به عنوان STX تبدیل به

این به طور قابل توجهی بهتر از رمزارز بعدی با بهترین عملکرد در همان دوره زمانی Conflux (CFX) است، که در همان دوره زمانی کمی بیش از 30 درصد افزایش یافته است.

Stacks در میان تبلیغات فزاینده در مورد پتانسیل پروتکل لایه 2 برای تسهیل ظهور یک اکوسیستم وب 3 غیرمتمرکز مبتنی بر بیت کوین افزایش یافته است.

کاتالیزور اولیه برای افزایش علاقه به پروژه، موفقیت پروتکل توکن غیرقابل تعویض Ordinals بود که NFTها را مستقیماً به بلاک چین بیت کوین آورد.

سود سالانه این ارز دیجیتال بالای 500 درصد است، یک چرخش خیره کننده در ثروت این ارز دیجیتال.

مسلماً، این هنوز هم 65 درصد پایین تر از بالاترین رکورد خود در اواخر سال 2021 بالای 3.0 دلار است.

پشته ها چقدر می توانند بالا بروند؟

مقاله اخیر فوربس با استناد به «محققان» حدس می‌زند که استکس می‌تواند به یک ارز دیجیتال «چند میلیارد دلاری» تبدیل شود.

اگر حق با آنها باشد و Stacks با ارزش بازار بیش از 5.0 میلیارد دلار به 20 سکه برتر تبدیل شود، قیمت STX به حداقل 3.65 دلار برای هر توکن خواهد رسید (با توجه به عرضه فعلی تقریباً 1.367 میلیارد).

این نشان دهنده افزایش بیش از 200 درصدی از سطوح فعلی است.

پیش‌بینی قیمت – استکس (STX) در کوتاه‌مدت به کجا می‌رود؟

با توجه به عملکرد چشمگیر اخیر Stack که در سال جاری شاهد افزایش بیش از 500 درصدی آن بوده است، نباید یک رالی سریع به بالاترین سطح تاریخ را کاهش داد.

اما مرحله بعدی سود احتمالاً باید حداقل تا جلسه چهارشنبه فدرال رزرو ایالات متحده منتظر بماند، که در حال حاضر معامله گران را در حالت انتظار نگه می دارد.

اگر فدرال رزرو بیش از حد جنگ طلب باشد، این می تواند نگرانی های جدیدی را در مورد ثبات بانک های ایالات متحده (و جهانی) و جریان های امن جدید به ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین (و با توجه به نزدیکی آن به بیت کوین، Stacks) ایجاد کند.

در همین حال، اگر فدرال رزرو بیشتر مورد توجه قرار گیرد، این می تواند دارایی های پرخطر (از جمله ارزهای رمزپایه مانند Stacks) را افزایش دهد.

به نظر می رسد ریسک ها به سمت سودهای بیشتر متمایل شده اند. اگر Stacks شاهد عقب نشینی کوتاه مدت به منطقه 1.0 دلار باشد، خریداران کاهش قیمت می توانند منتظر باشند.

1679434289 645 پیش بینی قیمت پشته ها به عنوان STX تبدیل به

هدف صعودی بعدی، آزمون اوج‌های آوریل 2022 در ناحیه 1.58 دلار و سپس ناحیه مقاومت تبدیل به حمایت در حدود 1.90 دلار است که درست بالای آن قرار دارد.

پشته ها (STX) جایگزین هایی که باید در نظر گرفته شوند

چشم انداز کوتاه مدت Stacks بسیار قوی است. اما سرمایه گذاران همیشه باید به دنبال تنوع بخشیدن به دارایی های خود باشند.

یک راه خوب برای انجام این کار ممکن است بررسی برخی از پیش فروش های کریپتو با پتانسیل بالا باشد – از نظر تاریخی، ورود به یک پروژه در مراحل اولیه پیش فروش بهترین راه برای ایجاد بازده در ارزهای دیجیتال بوده است.

در لیست زیر، ما 15 ارز دیجیتال برتر سال 2023 را که توسط Cryptonews تیم گفتگوی صنعت

این لیست به صورت هفتگی با آلتکوین ها و پروژه های ICO جدید به روز می شود.

سلب مسئولیت: بخش Industry Talk دارای بینش های بازیگران صنعت کریپتو است و بخشی از محتوای سرمقاله Cryptonews.com نیست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا