شبکه های اجتماعی

Latitude استرالیا در پایین ترین حد خود با شواهد بیشتری از سرقت اطلاعات در مقیاس بزرگ

مهاجمان سایبری در نفوذ به محیط‌ها بسیار سریع‌تر شده‌اند، به طوری که میانگین زمان برای تکمیل یک حمله باج‌افزار از دو ماه به کمتر از چهار روز کاهش یافته است.

سهام از هلدینگ های گروه Latitude روز چهارشنبه پس از این به پایین ترین حد خود رسید فین تک شرکت شواهد بیشتری از مقیاس بزرگ کشف کرد سرقت اطلاعات مشتریان سابق و فعلی را تحت تأثیر قرار می دهد استرالیا و نیوزلند

عرض جغرافیایی گفت که در تلاش برای شناسایی تعداد مشتریان تحت تأثیر و نوع اطلاعات شخصی دزدیده شده توسط هکر است.

سهام این شرکت مستقر در ملبورن که خدمات مالی مصرف کننده را به خرده فروشان بزرگ استرالیایی هاروی نورمن و JB Hi-Fi ارائه می کند، در از سرگیری معاملات تا 16.2 درصد سقوط کرد و به پایین ترین سطح خود یعنی 1.01 دلار استرالیا رسید. سهام Latitude آخرین بار در 15 مارس معامله شد، یک روز قبل از افشای حمله سایبری.

از ساعت 0202 به وقت گرینویچ، سهام مقداری از زمین های از دست رفته را پس گرفتند و با 7 درصد کاهش در 1.12 دلار استرالیا معامله شدند.

Latitude در بیانیه ای گفت: «تمرکز ما همچنان بر مهار این حمله، پیشبرد بررسی پزشکی قانونی خود از اقدامات انجام شده توسط مهاجم و بازیابی تدریجی قابلیت عملیاتی در روزهای آینده باقی می ماند.

چندین شرکت استرالیایی حملات سایبری را در چند ماه گذشته گزارش کرده‌اند و کارشناسان می‌گویند این به دلیل کمبود کارکنان صنعت امنیت سایبری در این کشور است.

سال گذشته، برخی از بزرگترین شرکت‌های استرالیا نقض داده‌ها را گزارش کردند، که مقامات را بر آن داشت تا تلاش‌ها را برای تقویت امنیت سایبری و اجرای قوانین سخت‌گیرانه‌تر اشتراک‌گذاری داده‌ها برای جلوگیری از نقض در آینده افزایش دهند.

تونی سایکامور، تحلیلگر بازار در IG استرالیا می گوید: «بازار به وضوح اعتماد خود را به شرکت از دست می دهد، و این (حمله سایبری) خارجی است، بنابراین از کنترل آنها خارج شده است، که کار را دشوارتر می کند.

“در حال حاضر، آنها با زمان مسابقه می دهند. آنها باید تلاش کنند تا اعتماد بازار را بازگردانند.”

Latitude هفته گذشته گفته بود که اطلاعات شخصی حدود 328000 مشتری، از جمله کپی گواهینامه های رانندگی، به سرقت رفته است. روز دوشنبه پلتفرم های خود را آفلاین کرد و گفت که پلیس فدرال استرالیا و مرکز امنیت سایبری استرالیا در حال بررسی این حمله هستند.

جوایز GN

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا