شبکه های اجتماعی

آی‌فون: واتس‌اپ شروع به راه‌اندازی ابزار ساخت استیکر برای کاربران آیفون کرد: در اینجا نحوه عملکرد آن آمده است

اوایل امسال واتس اپ ابزار ساخت استیکر را معرفی کرد. اپلیکیشن پیام رسان محبوب اکنون شروع به ارائه این ویژگی برای همه کرده است آیفون کاربر. این ویژگی به کاربران این امکان را می دهد تا بدون استفاده از برنامه های شخص ثالث، عکس های گالری خود را به استیکر واتس اپ تبدیل کنند.

ابزار ساخت استیکر چگونه کار می کند
این ویژگی جدید به کاربران این امکان را می دهد تا هر عکسی را از آلبوم آیفون خود به استیکر واتس اپ تبدیل کنند. با این حال، این روند آنقدر که به نظر می رسد ساده نیست. واتس اپ گزینه اختصاصی برای استیکرهای سفارشی در نظر نگرفته است، در عوض از آن استفاده می کند iOS API 16. این API به کاربران این امکان را می‌دهد تا با فشار دادن طولانی و حرکت‌های کشیدن و رها کردن، موضوع یک تصویر را ایزوله کنند. پس از جدا شدن موضوع، می توان آن را در مکالمه واتس اپ رها کرد و به یک برچسب تبدیل کرد.

همه آنچه گفته شد، این ویژگی فقط با آیفون هایی که سیستم عامل iOS 16 دارند کار می کند. نسخه‌های قدیمی‌تر iOS این ویژگی را ندارند و از این رو ویژگی جدید واتس‌اپ در دستگاه‌های دارای iOS 15 یا بالاتر وجود نخواهد داشت.

نحوه ایجاد استیکر واتساپ سفارشی از روی عکس

  • برنامه Photos را در آیفون خود باز کنید
  • یک عکس را انتخاب کنید و روی آن ضربه بزنید و نگه دارید تا سوژه از تصویر جدا شود
  • اکنون، موضوع را در هر مکالمه WhatsApp بکشید و رها کنید
  • پس از انجام این کار، واتس اپ از شما می پرسد که آیا می خواهید آن را به استیکر تبدیل کنید.
  • پس از ایجاد استیکر، در مجموعه استیکرهای واتس اپ باقی می ماند و می توان دوباره از آن برای مکالمات دیگر استفاده کرد.

اخیراً گزارش شده است که پلتفرم متا در حال کار بر روی یک ویژگی ایموجی متحرک است. در حال حاضر، در مرحله آزمایش، ایموجی‌های متحرک با Lottie ایجاد می‌شوند، که یک کتابخانه بهینه‌سازی شده است که طراحان را قادر می‌سازد تا به راحتی انیمیشن‌هایی با اندازه کوچک تولید کنند که کیفیت خود را حتی با تنظیم نسبت‌ها حفظ کنند.

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا