دیجیتال مارکتینگ

داده های ترافیک، سرنخ و ایمیل از بیش از 150 هزار نام تجاری

اگر شما یک بازاریاب هستید، احتمالاً Q4 بسیار عجیب و غریب بوده است!

علاوه بر این که با گزارش‌های پایان سال، کمپین‌ها و یادداشت‌های پروژه‌ها به پایان می‌رسید، شما همچنین در برنامه‌ریزی سالانه برای سال جدید هستید.

و برای افزودن یک لایه پیچیده تر به ترکیب، بسیاری از تیم های بازاریابی منتظرند تا ببینند اقتصاد نامطمئن ما و تداوم رویدادهای جهانی بی سابقه چه تأثیری بر کار آنها خواهد داشت.

در حالی که ما گوی کریستالی نداریم، گزارش تحلیلی نهایی سال ما با هدف ارائه نگاهی اجمالی از عملکرد صنایع در سه ماهه چهارم و کمک به شما در اتخاذ آگاهانه‌ترین تصمیم‌ها برای برندتان با شروع سال 2023 است.

بدون خداحافظی، بیایید داخل شیرجه بزنیم.

اکنون دانلود کنید: گزارش وضعیت رایگان بازاریابی [Updated for 2022]

درباره این داده ها: این اطلاعات آماری بر اساس داده‌های جمع‌آوری‌شده از 158000+ مشتری HubSpot در سراسر جهان بین نوامبر 2021 و نوامبر 2022 است. از آنجایی که داده‌ها از کسب‌وکارهای مشتریان HubSpot جمع‌آوری شده‌اند، لطفاً به خاطر داشته باشید که عملکرد کسب‌وکارهای فردی، از جمله HubSpot، ممکن است بر اساس آنها متفاوت باشد. بازارها، پایگاه مشتری، صنعت، جغرافیا، مرحله و/یا عوامل دیگر.

تم های بازاریابی اواسط سه ماهه چهارم

تم های کلی

با فصلی – که در آخرین خلاصه خود شاهد آن بودیم – در نوسان کامل، صنایع مرتبط با خرده‌فروشی، مسافرت و اوقات فراغت شاهد افزایش ماه به ماه شگفت‌انگیز در تبدیل‌ها، سرنخ‌ها و حتی ترافیک هستند. در همین حال، صنایعی مانند ساخت‌وساز – که اغلب در پایان سال و در زمان‌های مالی نامشخص فعالیت کمتری دارند – تا حدودی شاهد کاهش ماهانه و سالانه هستند.

به طور کلی، سرنخ ها و تبدیل های سال به سال در حال افزایش هستند، که می تواند نشانه مثبتی برای بازاریاب هایی باشد که می خواهند نشان دهند کارشان بر روی نتیجه برندشان تأثیر می گذارد.

در زیر، چند موضوع بازاریابی خاص را بررسی خواهیم کرد.

عملکرد وب سایت برای مشاهده فصلی بودن ادامه دارد

ترافیک وب سایت

در مقایسه با اکتبر، وب‌سایت‌ها در سراسر صنایع شاهد کاهش قابل توجه ترافیک در ماه نوامبر بودند و بخش ساختمان و فعالیت‌های مالی بیشترین کاهش را داشتند. فقط اوقات فراغت و مهمان نوازی شاهد افزایش قابل توجه مادرانه بود که به دلیل افزایش سفرهای مربوط به تعطیلات و برنامه ریزی سالانه تعطیلات در حال افزایش است.

خوشبختانه، بسیاری از صنایع شاهد افزایش ترافیک سال به سال هستند.

تولید و همچنین تجارت، حمل و نقل و خدمات آب و برق (که شامل صنعت خرده فروشی می شود) به ترتیب با 6.3 و 6.2 درصد افزایش پیشرو هستند. تنها صنعتی که رونق نداشت، ساخت و ساز بود که با افت جزئی 2.6 درصدی مواجه شد.

همانطور که در گزارش های قبلی اشاره کردیم، عملکرد صنعت ساختمان می تواند تا حدی به دلیل فصل و همچنین شرایط کلان فعلی باشد.

نرخ تبدیل وب سایت

ماه به ماه، تبدیل وب سایت در صنایع نسبتاً ثابت بود. این ممکن است به دلیل فصلی بودن اتفاق بیفتد.

یکی از استثناهای بزرگ برای داده‌های MoM، اوقات فراغت و مهمان‌نوازی بود که 9.5 درصد افزایش قابل توجهی داشت. در تعطیلات پایان سال و فصل خرید، جای تعجب ندارد.

سال به سال، ما شاهد بیشترین افزایش تبدیل از خدمات آموزشی و بهداشتی و پس از آن اوقات فراغت و مهمان نوازی بودیم. در پست‌های قبلی، تاکید کرده‌ایم که برندهای تفریحی و مهمان‌نوازی احتمالاً تا حدی به دلیل بازگشایی مناطق جهانی و شهرهای مهم مسافرتی به دلیل محدودیت‌های کمتر COVID-19، شاهد رشد هستند.

صنعت

مامان

سال

اندازهی نمونه

همه

-1.3٪

+9.2٪

127169

ساخت و ساز

-2.5٪

+2.3٪

1177

خدمات آموزشی و بهداشتی

+2.0٪

+17.6

3374

فعالیت های مالی

+0.8

+1.7٪

3628

اوقات فراغت و مهمان نوازی

+9.5٪

+13.4٪

972

ساخت

-0.7٪

-0.7٪

3606

خدمات حرفه ای و تجاری

-3.0٪

+10.2٪

11708

فناوری، اطلاعات و رسانه

+2.2٪

+3.4٪

14,208

تجارت، حمل و نقل و تاسیسات

+3.69٪

-2.8

3,087

سرنخ های ورودی به حرکت مثبت مراجعه کنید

علیرغم ترافیک و تبدیل‌های کم یا یکنواخت، گرایش‌های پیشروی سالانه و مادری در بیشتر صنایع در حال رشد هستند: موضوعی مثبت برای بازاریاب‌هایی که بیش از حد بر نتیجه کسب‌وکار خود متمرکز هستند.

تجارت، حمل و نقل و تاسیسات (که شامل صنعت خرده فروشی شلوغ می شود) و اوقات فراغت و مهمان نوازی بیشترین سود را داشته اند.

سال به سال، اوقات فراغت و مهمان نوازی نیز همراه با آموزش و خدمات بهداشتی در سال افزایش چشمگیری داشته است. و به عنوان یک موضوع ثابت، فقط ساخت و ساز شاهد کاهش سالانه و ماهانه بود.

ایمیل باز می شود با وجود ارسال بیشتر، ثابت نگه دارید

در حالی که اکثر بازاریابان ایمیل انتظار دارند با شروع تعطیلات در ماه نوامبر شاهد کاهش تعامل ایمیل باشند، علیرغم افزایش 13 درصدی در ارسال ها (احتمالاً به دلیل کمپین های پایان سال و فشارهای لحظه آخری، تنها 1.3٪ کاهش نرخ باز داشت. برای زدن اعداد). علاوه بر این، احتمالاً تعداد بیشتری از مشترکین در این ماه ایمیل‌ها را باز می‌کنند و به طور بالقوه با ایمیل‌ها درگیر می‌شوند، زیرا همه صنایع شاهد افزایش 10.3 درصدی باز بودن بودند.

علیرغم تحرکات مثبت در ماه نوامبر، ایمیل های بازاریابی همچنان با چالش های بلندمدت روبرو هستند زیرا نرخ باز شدن و باز شدن به ترتیب 14.5% و 10.1% کاهش یافته است – حتی با وجود تعداد کمی از تعداد ارسال ایمیل توسط شرکت های بیشتری.

متریک

مامان

سال

اندازهی نمونه

ایمیل می فرستد

+13.9٪

-3.9٪

144733

ایمیل باز می شود

+ 10.3٪

-14.5٪

144733

نرخ باز شدن ایمیل

-1.3٪

-10.1٪

144,796

شروع سال با نمای کامل

در حالی که این اعداد ماه نوامبر نشان می دهد که برخی از صنایع در حال بازگشت از رشد آهسته تر در سال 2022 هستند – و تعداد کمی از آنها همچنان به حفظ اعداد در فصلی و زمان های کلان اقتصادی فعلی ادامه می دهند – برای بازاریابان مهم است که هنگام برنامه ریزی استراتژی های خود به تمام داده های ممکن توجه کنند. برای ژانویه و سال جدید پیش رو. به همین دلیل است که علاوه بر گزارش هایی از این دست، مهم است که به موارد زیر توجه کنید:

  • داده های ترافیک و تبدیل وب سایت سالانه و مادری شما
  • سرنخ ها، فروش و درآمد شما، به ویژه در مقایسه با رقبای مستقیم
  • ROI مستقیم و غیرمستقیم کمپین های ورودی شما، مانند خبرنامه های بازاریابی.

برای آگاه نگه داشتن شما در آغاز برنامه‌های بازاریابی جدید خود در سال آینده، در ژانویه مجموعه‌ای از پست‌ها را در وبلاگ‌های HubSpot راه‌اندازی می‌کنیم تا نگاهی کلی به عملکرد کسب‌وکارها در طول سال 2022 و همچنین بینش‌هایی در مورد نحوه کسب‌وکار داشته باشید. رؤسا، بازاریابان، تیم‌های فروش و سایر بخش‌ها می‌توانند در سال 2023 سازگار شوند. با ما همراه باشید!

در ضمن، گزارش های قبلی ما را در زیر بخوانید:

یا، گزارش رایگان وضعیت بازاریابی ما را در زیر دانلود کنید تا عمیق‌تر به آنچه که بازاریابان امسال روی آن تمرکز کرده‌اند، بپردازید.

دعوت به اقدام جدید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا